INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 19. rokem
Charitky jsou rafinované, společensky odpovědné reklamní předměty pro jakékoliv personifikované firemní sdělení. Deset procent z ceny tohoto předmětu je věnováno na projekty podporující rozvoj, vzdělávání a společenské chování dětí. Charitky se rozhodly jako svůj reklamní předmět použít bonbóny, které v koši nikdy nekončí. Balení cukrátek poskytuje velkou plochu vymezenou personifikovanému sdělení, tedy reklamě.

Nápad se zrodil v hlavě ing. Miriam Janyškové. „Každý má své sny. Jsem přesvědčena, že i velké sny se mohou uskutečnit, pokud pro ten sen žijete a věříte v něj celým svým srdcem. Tak vznikl i projekt Charitky - projekt, kterým se snažím ovlivnit budoucnost tím nejpřirozenějším způsobem - přes naše děti. Dětem můžeme ukázat cestu k toleranci, vzájemné pomoci, úctě, porozumění a prostřednictvím dětí udělat společnost příjemnější a odpovědnější. Jsem přesvědčena, že nejlepší výchovou je osobní příklad ", řekla Miriam Janyšková, ředitelka projektu. Paní Janyšková, matka čtyřletého syna Matýska si uvědomila, jak důležité je podporovat rozvoj dětí a rozhodla se neponechat nic náhodě. Založila značku Charitky, která dává možnost naplnění závazků společenské odpovědnosti jak jednotlivcům, tak nadacím a organizacím. Hlavním cílem projektu je podporovat vzdělávání a rozvoj dětí.

V současné době s Charitkami spolupracuje celá řada nadací a firem. Do projektu se zapojila organizace Dobrý Skutek, společnost AC Nielsen i organizace Dejme dětem šanci. Projekt Charitky má již za sebou první úspěchy, které nelze nazvat jinak, než šťastné příběhy dětí. S Charitkami se můžete setkat i na Facebooku. Více informací o projektu Charitky můžete získat na jejich webových stránkách www.charitky.com

(tz)

Slovo ke dni

  • Peníze nechte doma!

    Do české kotliny přišla další novinka. S chytrým mobilním telefonem, který neustále nosíme s sebou, zaplatíme každou útratu. Stačí do něj nahrát platební kartu, a pak mít ještě nějaké peníze na účtu, nebo otevřený úvěr. Zjišťuji, že hotovost v peněžence vlastně mám zbytečně, a možná, že i ta se brzy stane jen historickou relikvií. Do smartphonu budeme moci dřív nebo později nahrát i další karty, například na MHD, zdravotního pojištění, možná jednou i občanský průkaz a cestovní pas. Má to své nesporné výhody – jedno zabezpečené zařízení bude stačit na vše. Avšak vznikne i jeden poměrně zásadní problém: Pokud mobil ztratím, přijdu o vše, i o svou, nejen elektronickou, identitu. Pavel Kačer

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2017

INZERCE

Partneři

Generální partner:

TOSlogo 172

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

gascontrol 175logo KOB

Vyšlo u nás 

 

Partneři plus:

tsoft VSPAP 160 EON EG 2017 107
         

Partneři:

logo-grada3 logo_zts_87_2 ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

Hlavní odborný partner: logo-npk Odborní partneři: csj105 sok67 cia 60 svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105

INZERCE