INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Charitky jsou rafinované, společensky odpovědné reklamní předměty pro jakékoliv personifikované firemní sdělení. Deset procent z ceny tohoto předmětu je věnováno na projekty podporující rozvoj, vzdělávání a společenské chování dětí. Charitky se rozhodly jako svůj reklamní předmět použít bonbóny, které v koši nikdy nekončí. Balení cukrátek poskytuje velkou plochu vymezenou personifikovanému sdělení, tedy reklamě.

Nápad se zrodil v hlavě ing. Miriam Janyškové. „Každý má své sny. Jsem přesvědčena, že i velké sny se mohou uskutečnit, pokud pro ten sen žijete a věříte v něj celým svým srdcem. Tak vznikl i projekt Charitky - projekt, kterým se snažím ovlivnit budoucnost tím nejpřirozenějším způsobem - přes naše děti. Dětem můžeme ukázat cestu k toleranci, vzájemné pomoci, úctě, porozumění a prostřednictvím dětí udělat společnost příjemnější a odpovědnější. Jsem přesvědčena, že nejlepší výchovou je osobní příklad ", řekla Miriam Janyšková, ředitelka projektu. Paní Janyšková, matka čtyřletého syna Matýska si uvědomila, jak důležité je podporovat rozvoj dětí a rozhodla se neponechat nic náhodě. Založila značku Charitky, která dává možnost naplnění závazků společenské odpovědnosti jak jednotlivcům, tak nadacím a organizacím. Hlavním cílem projektu je podporovat vzdělávání a rozvoj dětí.

V současné době s Charitkami spolupracuje celá řada nadací a firem. Do projektu se zapojila organizace Dobrý Skutek, společnost AC Nielsen i organizace Dejme dětem šanci. Projekt Charitky má již za sebou první úspěchy, které nelze nazvat jinak, než šťastné příběhy dětí. S Charitkami se můžete setkat i na Facebooku. Více informací o projektu Charitky můžete získat na jejich webových stránkách www.charitky.com

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3