INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
screenshot_meteoskop-cz
Nový portál na předpověď počasí se může pochlubit jako jediný unikátními meteogramy a podrobným vývojem počasí; návštěvníci ocení líbivý design i přehlednost zobrazených údajů.

V průběhu letošního léta se na českém internetu objevil nový portál zaměřený na předpověď počasí – Meteoskop.cz. Mezi uživateli si velmi rychle našel své fanoušky zejména pro svoji přehlednost. Jako první český web nabízí i unikátní meteogramy s dosud nevídanou třídenní hodinovou předpovědí.

Čím se tedy Meteoskop.cz může chlubit? „Jsme schopni zobrazit předpověď počasí pro více než 15 000 míst v České republice. Každý si může najít předpověď pro svou obec nebo její blízké okolí," komentoval hlavní výhodu provozovatel portálu Meteoskop.cz Jan Raab. Stačí zadat kýžené místo do vyhledávače na webu.

screenshot_meteogramy_meteoskop-cz

Podrobný vývoj počasí

Podobně jako na pocasi.idnes.cz je i zde k dispozici mapka s předpovědí a časovou osou. Kromě ní však portál nabízí podrobný vývoj počasí v hodinovém intervalu pro zvolené místo na tři dny dopředu. Návštěvník se tak nejen dozví vývoj teploty, ale například i rychlost větru a stupeň vlhkosti či výši srážek pro konkrétní hodinu na jednom místě bez nutnosti se nořit hlouběji do stránek webu. „Chceme, aby si lidé mohli zjistit více podrobností o počasí v konkrétní čas, který je zajímá," dodal Jan Raab.

Přehledně v grafech

Neposlední novinkou je pak meteogram, který zachycuje vývoj všech ukazatelů v přehledném grafu s možností odečíst aktuální předpovídanou hodnotu z libovolného bodu. Tento způsob zobrazení předpovědi doposud žádný konkurenční portál nenabízí. „Takto podrobné informace nabízí pouze www.chmi.cz, avšak Meteoskop klade důraz na přehlednost a srozumitelnost. Cílem je, aby se každý návštěvník dostal rychle a snadno k informacím, které ho zajímají," zakončuje Jan Raab.

Podle údajů z Google Analytics navštívilo tento portál za první měsíc zkušebního provozu již více než 15 000 unikátních návštěvníků. Téměř 60 % z nich se pravidelně vrací.

Aktuální předpověď na Facebook

To, že je hlavním cílem nového portálu uživatelská příjemnost, nedokládá pouze přehlednost stránek, ale také další služby, které nabízí. Příkladem je funkce pro vložení aktuální předpovědi na Facebook. Majitelé webových stránek si mohou na své stránky vložit widget s aktuální předpovědí nebo meteogramem.

Pro horké počasí v těchto dnech připravil Meteoskop.cz navíc jeden vtípek – stačí zadat na webu jako hledané místo „Chci zimu".

Více se o portále dozvíte na stránkách http://www.meteoskop.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3