INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
O tom, že není pivo jako pivo a každý druh se hodí k jiné příležitosti, se od konce srpna mohou přesvědčit zákazníci INTERSPARU. Společnost SPAR ČOS ve spolupráci s Plzeňským Prazdrojem připravila ojedinělý projekt Svět piva, který napomáhá k lepší orientaci při výběru a nákupu tohoto oblíbeného nápoje. Zcela nový koncept prodeje přehledně prezentuje a zároveň poskytuje informace o pivu a jeho druzích, o výjimečnosti českého piva a jeho typických vlastnostech a o chráněném zeměpisném označení České pivo. V neposlední řadě inspiruje k využití tohoto nápoje v rámci gastronomie a nabízí pohodlný a kulturní nákup. Zákazníkům představili novou pivní sekci dne 29. srpna v Intersparu Praha Štěrboholy šéfkuchař Zdeněk Pohlreich společně s panem Václavem Berkou, obchodním sládkem pivovaru Plzeňský Prazdroj.

„Mnoho zákazníků v dnešní uspěchané době nemá čas a trpělivost na to, aby zboží hledali. Pivní svět jim umožní rychle se orientovat v přehledné nabídce piv, která je doplněna informacemi, které zákazníky zajímají. Dozví se, z jakých surovin se piva vaří. Nabídne také tipy, jak spojit pivní chutě s pokrmy připravenými z čerstvých potravin," řekl k projektu Martin Ditmar, generální ředitel SPAR ČOS. „Věřím, že Pivní svět zákazníkům ještě více zpříjemní nakupování ve vybraných prodejnách INTERSPAR a zároveň je bude inspirovat k nevšedním kulinářským a pivním zážitkům. Jsme přece pivním národem a pivo se dá využít v gastronomii dokonale. Náš navigační systém ve Světě piva by se měl stát inspirací nejenom k nákupům, měl by ale vyvolat i chuť uvařit něco dobrého," dodal Martin Ditmar.

První speciálně upravené plochy Pivního světa byly zrealizovány v hypermarketech INTERSPAR v Praze Štěrboholích a v Mladé Boleslavi na ulici Jičínská. V následujících měsících letošního roku se představí v dalších dvou prodejnách. V průběhu roku 2013 se zákazníci na Svět piva mohou těšit v dalších hypermarketech INTERSPAR po celé České republice.

„Víme, že spotřebitelé mají rádi pivo, které považují za český národní nápoj. Snažíme se jim nabídnout nejlepší pivní zážitky a portfolio našich značek prezentujeme v obchodě unikátním způsobem a na správném místě. Nový koncept vytvoří inspirativní prostředí a zjednoduší nakupujícím orientaci i volbu piva v pivní sekci. Věřím, že Svět piva nabídne příjemné zážitky z nakupování a že vylepší pivní kulturu v oblasti baleného piva," řekl Doug Brodman, generální ředitel Plzeňského Prazdroje.

Cílem nové pivní sekce je, aby se stala inspirujícím místem k nákupu, kde se lidé zároveň vzdělají o tom, jak se pivo vyrábí a z jakých surovin. V neposlední řadě se nakupující dozvědí, jak pivo, které si přinesou domů, správně servírovat a skladovat, tak aby si ho vychutnali v té nejlepší kvalitě.

Spojování chutí umocňuje požitek z jídla

Ve Světě piva se každý může přesvědčit o tom, že různá piva jsou vhodná pro různé příležitosti, a také že pivo lze velmi dobře využít při vaření. Každé pivo má trochu jinou recepturu, a tedy odlišnou chuť, a proto dává vyniknout i jinému pokrmu. Přinášíme několik tipů a doporučení od skutečných specialistů, Václava Berky, staršího obchodního sládka z Plzeňského Prazdroje a šéfkuchaře Zdeňka Pohlreicha.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3