INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
V posledních letech jsme si zvykli na skutečnost, že jsou klienti a zákazníci odměňováni za věrnost svým obchodním partnerům. Také expresní kurýrní zásilková služba GO! Express & Logistics spustila už v polovině roku 2008 svůj věrnostní program s názvem Lets´GO!. Impulsem k tomuto kroku byla myšlenka, že by bylo dobré nabídnout klientům, kteří pravidelně posílají expresní zásilky do zahraničí, nejen vynikající servis, ale i nějaký bonus. A to se povedlo. Zákazníci začali sbírat GO! body a ty následně proměňovat za hodnotné ceny z katalogu věrnostního programu.

V průběhu následujících let společnost GO! naslouchala přáním svých zákazníků, rozšiřovala nabídku odměn a měnila vizuální podobu věrnostního programu Let´s GO!,. Právě doba nedávná přinesla několik takových změn. Program Let's GO! získal v posledních týdnech nový kabát i obsah.

Nejviditelnější změna spočívala v zavedení nového loga. K tomuto kroku vedl rebranding, týkající se loga firmy a probíhající v rámci celé sítě GO! od prvního čtvrtletí letošního roku.

Ruku v ruce se změnou loga jde i nová podoba katalogu Let's GO!, umístěného na internetových stránkách společnosti. Katalog se ovšem nepyšní jen novou grafickou podobou, ale i změněným obsahem. Prémie, o které nebyl mezi klienty zájem, z katalogu zmizely, jiné přibyly.

Samotná nabídka prémií je velmi důležitá a reaguje na moderní trendy v elektronice i zájem široké veřejnosti. Proto si firma dělá průběžný průzkum zájmu klientů a sleduje nabídky e-shopů. V současné době mohou registrovaní zákazníci vybírat odměny v kategoriích Auto-moto, Domácnost, Elektro, Sport a Zahrada. Prémie si mohou po přihlášení do programu detailně prohlédnout v katalogu, umístěném na webových stránkách firmy. Nyní je v nabídce téměř 50 druhů odměn a vybere si zde bezpochyby každý. Rozhodně nejde o žádné reklamní předměty, ale hodnotné dárky. V katalogu zákazníci najdou například televizor, notebook, navigaci a další elektroniku. Největší zájem je dlouhodobě o prémie z oblasti elektroniky a potřeb pro domácnost.

Ani současná podoba katalogu není samozřejmě konečná, už před koncem roku přibude do nabídky věrnostního programu nová sekce, a to nabídka poukázek na zážitky. „Budeme tak moci klienty odměňovat i nehmotným způsobem, což je v poslední době velmi populární způsob odměňování a obdarovávání ", říká Lenka Bardzáková, která se o věrnostní program ve firmě GO! Express & Logistics stará.

Dárky ovšem mohou účastníci věrnostního programu získat nejen uplatněním nasbíraných bodů, ale i v rámci akcí, které pro ně GO! každý měsíc připravuje. Akce se tematicky vztahují k právě probíhajícímu období roku. V rámci červnové soutěže tak například výherkyně získala zahradní gril, v červenci byla lahví dobrého vína odměněna každá zásilka putující do slunné Itálie. Účastníci věrnostního programu jsou o akcích měsíce pravidelně informováni nejen emailem, ale mohou se o nich dočíst i na internetových stránkách společnosti.

Věrnostní program Let´s GO! oslavil letos už čtvrté narozeniny a za tu dobu jej využila více než tisícovka registrovaných firemních a individuálních zákazníků. Na programu si zákazníci nejvíce cení toho, že opravdu funguje a že dostanou takové odměny, které si vybrali.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3