INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Za úspěchem sportovců a sportovních týmů stojí mnoho aspektů, které přispívají k celkovému výsledku. K nejdůležitějším patří kvalitní sportovní vybavení, strava a v neposlední řadě marketing, který přitáhne do ochozů více diváků. Všechny tyto tři složky nabízí nyní sportovním týmům nová společnost, firma Sportmade, která právě vstupuje na český trh. Přináší osvědčený recept z vyspělých zemí a své zkušenosti s fungováním stejného konceptu na Slovensku.

„Společnost Sportmade přichází na český trh s unikátním projektem, jehož cílem je spolupracovat se sportovními kluby a komunitami všech výkonnostních úrovní a sportů. Jejím cílem je zkvalitnění jejich fungování, zabezpečení sportovního oblečení, obuvi, vybavení a sportovních doplňků, stejně tak zdravé výživy, pitného režimu a sportovního marketingu," řekl Ivan Pavlík, zástupce vedení společnosti Sportmade.

Ivan Pavlík dále dodal: „Chceme podporovat zajímavé projekty v oblasti profesionálního, ale i amatérského sportu, které povedou ke zvýšení kvality přístupu a práce s aktivními sportovci zejména s dětmi a mládeží. Chceme také pomáhat rozvíjet a podporovat talenty a snažit k aktivnímu sportu přivést co nejvíce jedinců."

Sportovním klubům spolupráce přinese ty nejkvalitnější produkty od silného profesionálního partnera a zároveň služby vedoucí k efektivnímu vynaložení finančních prostředků. Například z portfolia produktů firmy Nike má Sportmade, jakožto oficiální distributor týmových produktů Nike, nejširší nabídku zboží na trhu právě pro kluby a hráče. Vedle vybavení je dalším důležitým krokem sportovního týmu k úspěchu kvalitní výživa. Sportmade na náš trh nyní přináší komplexní nabídku výživových doplňků pro sportovní týmy, prestižní značky Nutrend. Na stejné bázi spolupracuje Sportmade také s PepsiCo.

Třetím pilířem služeb společnosti je sportovní marketing. Zde nabízí Sportmade zejména komplexní řešení podporující návštěvnost, zvýšení prodeje vstupenek i permanentek a kompletní zajištění provozu fanshopů, které podporují efektivní fungování klubu v moderním prostředí.

Společnost je složena z bývalých aktivních profesionálních sportovců a další expertů ze sportovní branže. Díky tomu dokáže Sportmade rychle analyzovat potřeby jednotlivých klubů a profesionálně nabídnout ideální a dostupné řešení na míru.

Díky Jaroslavu Zídkovi, jednomu ze členů týmu Sportmade, přinesla společnost možnost se setkat na tiskových konferencích s hokejovými hvězdami prestižních týmů KHL - SKA Petrohrad (Ilja Kovalčuk) a Dynamo Moskva (Alexandr Ovečkin).

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3