INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

LEO Express zahajuje prodej jízdenek do svých spojů na období po 9. 12. 2012, kdy  začíná platit nový jízdní řád 2012/2013. LEO Express v něm rozšíří počet spojů – ze čtyř na osm denně na trase Praha-Pardubice-Olomouc-Ostrava-Bohumín. Jakmile  budou připraveny  další  tři  jednotky,  počet spojů  se  rozšíří  na  celkových  16  denně.  Dojezdové  časy  souprav  LEO  Express  mezi   Prahou a Ostravou se s novým jízdním řádem zkrátí na 3 hodiny a 6 minut.

V pondělí 3. 12. 2012 byl zahájen prodej jízdenek do spojů LEO Express na období po 9. 12. 2012. Jízdenky lze pořídit jednak prostřednictvím rezervačního systému na www.le.cz, tak na prodejních místech ve stanicích  Praha hl. n., Pardubice hl. n., Olomouc hl. n., Ostrava-Svinov a Ostrava hl. n. V souvislosti s rozšířením svých služeb LEO Express prodloužil i otevírací doby těchto pokladen.

Díky  ukončení  pilotního provozu se od 9. 12. 2012 kromě zdvojnásobení počtu spojů změní také časy odjezdů a příjezdů spojů LEO Express. Dálkové rychlíkové spoje LE budou vyjíždět z Prahy v 6:29, 8:29, 14:09 a 18:29 a v opačném směru z Bohumína 4:22 (kromě neděle), 10:15, 14:15 a 18:15.
V novém  jízdním  řádu  také  spoje  LE  zrychlí.  Z Prahy do Ostravy nebo v opačném  směru  se mohou  cestující v soupravách  LEO  Express  dopravit  již  za 3 hodiny a 6  minut. Všechny  spoje  LEO  Express  jsou  povinně místenkové.

V současnosti provoz s cestujícími zajišťují dvě vlakové soupravy.  LEO Express v následujících týdnech dokončí přípravu zbylých tří souprav na provoz s cestujícími, což umožní další posílení počtu spojů.

„Všech pět souprav LEO Express má  za sebou všechny potřebné zkoušky a vozidla jsou schválena pro provoz na železniční síti v České republice. Tři soupravy, které jsme v minulých  dnech převzali od výrobce Stadler, ale ještě nejsou stoprocentně připraveny na provoz s cestujícími. Objevili jsme na nich drobné technické problémy, které mají přímý vliv na námi požadovanou kvalitu poskytovaných služeb. Je potřeba například změnit nastavení funkce topení a klimatizace, vylepšit funkci WiFi nebo dořešit drobné problémy s funkcí dveří.  Protože chceme být na provoz s cestujícími nachystáni co nejdůkladněji a poskytnout jim plný komfort, rozhodli jsme se rozšíření našeho provozu rozložit do více fází. Po 9. prosinci budou tedy dvě naše soupravy zajišťovat osm spojů denně. Jakmile ověříme v provozu  další  soupravy,  budeme  je  okamžitě  nasazovat  do  provozu  a  přidávat  další  spoje. Předpokládáme, že všech 16 spojů každý den cestujícím nabídneme do konce roku“, vysvětlil Jan Paroubek, provozní ředitel LEO Express.

„Náš dosavadní pilotní provoz plní svůj účel. Toto období až do 9. prosince nám  slouží právě k tomu, abychom postupně doladili  naše služby.  Pracovníci  LEO  Express  spolu  s experty  našich  zahraničních dodavatelů  tvrdě pracují a dělají vše pro to, abychom mohli cestujícím ve všech spojích podle  nového jízdního řádu poskytnout co nejlepší servis“, říká Leoš Novotný, zakladatel a generální ředitel LEO Express. „Rád bych také pochválil naše palubní posádky, které se opravdu velmi snaží a cestující to oceňují – podle našeho průzkumu více než 80 % cestujících ohodnotilo péči palubního personálu na jedničku. Samozřejmě ne vše je při našem rozjezdu perfektní. Proto budeme rádi, když nám veřejnost bude i nadále zasílat své podněty a náměty, my se je budeme snažit co nejvíce zohlednit,“ dodal Leoš Novotný.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3