INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem
Effectix.com uvádí na trh pro firmy i živnostníky softwarový produkt s nadstandardními možnostmi při obchodování na sociální síti Facebook. Díky Effectix FB Window mohou na Facebooku obchodovat nejen s klasickým běžným zbožím; tento produkt je použitelný rovněž pro inzertní weby, realitní společnosti, autobazary a další. Firmy tak získají za velmi malé peníze efektivní komunikační a prodejní kanál na nejznámější sociální síti, jenž přitom zůstává v jejich majetku a není jen v pronájmu.

Uživatelé sociální sítě Facebook uvítali možnost nakupovat u své oblíbené firmy či obchodu po prostém přihlášení do svého profilu na Facebooku. Pro firmy i jednotlivce proto Effectix.com, přední český a slovenský poskytovatel efektivních řešení na internetu, přichází na trh s eshopy pro Facebook, k nimž navíc nabízí přidanou hodnotu v podobě garantovaných návštěvníků nebo uživatelů. Samozřejmostí je pak automatický import produktů, udržovací servis v dohodnutém rozsahu a zaručené profesionální zpracování.

„Klientům nově nabízíme možnost vytvořit eshop na jejich Facebook profilu, jenž je dnes velmi populární možností jak nakupovat," řekl k novému produktu David Bauckmann, technický ředitel společnosti Effectix.com. „Také automaticky naimportujeme jejich zboží na Effectix FB Window, přivedeme návštěvníky a v podstatě i zvýšíme návštěvnost a zákaznické konverze klasického eshopu klienta na jeho webových stránkách," dodal David Bauckmann.

Jak to funguje?

Proces prodeje a nákupu tedy spočívá v tom, že po importu zboží na nový Effectix FB Window si potenciální zákazník nakoupí, buď přímo, nebo díky přesměrovanému linku na již existující eshop klienta. Výhodou Effectix FB Window je možnost mít u jednotlivých produktů známé kouzelné tlačítko „Líbí se mi", díky němuž se o produktu společnosti dozví i přátelé potenciálního klienta.

Co bude zapotřebí k aktivaci produktu?

Především přístup do profilu na Facebooku, kam se jednoduše mezi správce profilu zadá emailová adresa Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. A samozřejmě XML feed eshopu klienta, aby mohlo docházet k pravidelné aktualizaci zboží na Facebooku automaticky. Pokud XML feed na svém eshopu zákazník nemá, konzultanti Effectix.com poradí, jak ho získat a naimplementovat. Tento XML feed navíc může být zařazen i do vyhledávačů zboží na serverech Zboží.cz a Heureka.cz.

Více se dozvíte na speciálních stránkách http://www.effectix.com/cz/facebook-window nebo na níže uvedených kontaktech.

O společnosti Effectix.com

Effectix.com, s.r.o. zajišťuje pro rozsáhlé portfolio svých klientů služby v oblasti efektivního internetového marketingu. Vytváří kontinuální a celistvý internetový obraz firmy, od výroby webových stránek nebo internetových obchodů, přes SEO optimalizaci až po následnou propagaci a zviditelnění firem v internetové síti.

Díky širokému záběru svých zaměstnanců poskytuje komplexní servis v internetové oblasti s jasným zaměřením na maximalizaci okamžitých prodejních výsledků. Nadstandardním klientským servisem pracuje pro malé, střední i velké firmy se stejnou zodpovědností a zápalem. Otevřená spolupráce s klientem má za cíl postavit jej do sebevědomé pozice v oboru tak, aby byl schopen auditovat všechna navrhovaná řešení, posoudit jejich výhodnost a kompetentně se rozhodovat. Více informací o společnosti naleznete na http://www.effectix.com.

(tz)

Slovo ke dni

  • Stravenkový paušál uspěl

    Jedna z nejvíce kontroverzních věcí, které hýbaly podnikatelskou věřejností, bylo zavedení stravenkového paušálu, tedy rozšíření možností v poskytování obědů zaměstnancům. Proti byly vydavatelé stravenek a odbory. Argumentovalo se rozbitím osvědčeného systému, který léty prokázal své kvality. Příznivci paušálu poukazovali na to, že změna poskytuje více možností, zjednoduší administrativu a skoncuje s vysokými provizemi. Po dvou letech fungování se ukazuje, že čtyři z deseti firem dávají přednost stravenkovému paušálu. Zejména vyhovuje malým a středním zaměstnavatelům. Ti velcí mohou poskytnout občerstvení ve vlastních podnikových jídelnách. Ale nestalo se, že by lidé v práci přestali obědvat a raději získané finanční prostředky vydali za něco jiného. Myslím, že nynější praxe, i když možná do značné míry ovlivněná pandemií koronaviru, prokázala...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví

14 Karabec

Jak je to s promlčecí lhůtou při mimosoudním řešení sporů 3. květen 2021

Ve srovnání se zahraničím se alternativní metody řešení sporů (ADR) v České republice používají v oblasti ochrany duševního vlastnictví nedostatečně. S tím souvisí i nedostatek mediátorů odborně připravených vést mediační spory v této specifické oblasti práva. Mediace má přitom nezastupitelnou úlohu zejména v případech, kdy strany nejsou schopny vyjednávat, jejich vzájemné vztahy jsou vyhrocené, soudní řešení nemusí přinést očekávaný výsledek, v dané věci je nejednoznačný výklad práva, hrozí vysoké náklady na vedení sporu, existuje časová či ekonomická tíseň stran nebo spor je příliš komplexní.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE