INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Společnost McDonald's ČR/SR dnes po více než roční rekonstrukci znovu otevírá v Praze na Václavském náměstí svou největší restauraci. Tato druhá nejstarší provozovna v České republice prošla během patnáctiměsíčního uzavření kompletní přestavbou. Zásadní změny zaznamenaly nejen vnitřní uspořádání prostor a design interiéru, ale také používané technologie a nabízené služby. Nově zrekonstruovaná restaurace McDonald's na Václavském náměstí se jako jediná v České republice rozprostírá na třech podlažích a kromě klasického rychlého občerstvení nabízí hned dvě McCafé.

Historický objekt Václavské náměstí 9 byl vybudován v letech 1913 – 1914 podle návrhu architekta Matěje Blechy. V roce 2010 byla zahájena rozsáhlá přestavba, v rámci níž bylo zachováno s ohledem na požadavky památkové péče pouze průčelí a část nosných stěn, sloupů a stropních konstrukcí, ostatní bylo vybudováno nově. Z toho důvodu se zásadní změny dotkly i restaurace McDonald's. Prostory restaurace McDonald's byly přesunuty z původního prvního patra do dvou pater suterénu, přízemí zůstalo.

Celková kapacita restaurace byla navýšena na 262 míst k sezení (McCafé v přízemí 30 míst, McCafé v prvním suterénu 32 míst, lobby McDonald's 200 míst). Restaurace poskytne pracovní příležitost pro 135 zaměstnanců, v sezóně až pro 180, z nichž 25 jsou profesionálně vyškolení baristé McCafé.

„Znovuotevření naší vlajkové restaurace je významným milníkem pro společnost McDonald's," uvedl Radek Janalík, generální ředitel McDonald's ČR a SR. „Restaurace je v mnoha ohledech výjimečná. Designem počínaje, přes unikátní uspořádání provozovny až po technologické novinky. Její jedinečnost je dána i polohou. A s tím souvisí i atraktivita pro zákazníky. Očekáváme denní návštěvnost více než 3 000 zákazníků."

Od srpna 1992, kdy byla tato restaurace poprvé otevřena, si vybudovala pozici vlajkové lodě McDonald's s mnoha prvenstvími v rámci České i Slovenské republiky – největší restaurace s největším počtem zaměstnanců, největší plochou kuchyně a vybavení, největším počtem pokladen i obsloužených zákazníků. Tato prvenství si díky inovacím zachová i nadále.

Dvě McCafé v jedné restauraci

V restauraci McDonald's na Václavském náměstí se nachází dvě kavárny McCafé, které nabízejí kávové speciality, vynikající čaje a výběr z téměř dvaceti prvotřídních dezertů. Návštěvníkům přinášejí možnost posezení a relaxace v příjemném kavárenském prostředí. Koncept kaváren McCafé vznikl v roce 1993, kdy bylo otevřeno první McCafé v australském Melbourne. V Evropě tento koncept jako první představilo na konci 90. let Irsko. Dnes jsou kavárny McCafé po celém světě. V České republice bylo McCafé představeno v červenci roku 2009 a nyní je v provozu již celkem 20 restaurací s McCafé, které se těší velké oblibě. Tržby McCafé činí v průměru 7 % z celkových tržeb restaurace.

Unikátní design

Restaurace je sjednocena designem Qualité. Jedná se o jeden z osmi dostupných evropských designů a dle pravidel společnosti McDonald's Corp. mohou v jedné zemi fungovat maximálně 2 – 3 restaurace s tímto designem. Restaurace na Václavském náměstí je vůbec první restaurací v České republice s designem Qualité. Obě McCafé jsou v designu Flow.

Technologické inovace

Nově zrekonstruovaná restaurace nezapomíná kromě designových ani na technologické inovace pro zákazníky. Nový výdejní pult se zabudovaným nabídkovým displejem a čtečkou platebních karet, umožňuje užší kontakt se zákazníkem a pohodlnější platbu. Restaurace poskytuje zákazníkům také připojení na WiFi zdarma. Novinkou je také Take Away okénko na přímý prodej z ulice.

Technologické inovace kuchyně zaručí zákazníkovi čerstvost a kvalitu výrobků, ale také usnadní práci i zaměstnancům. Kuchyně je vybavena novými fritézami s úspornějším a kvalitnějším zacházením s fritovacím olejem. Přístroje používají jen tolik oleje, kolik je opravdu nezbytně nutné na přípravu hranolek. A navíc po každém dvanáctém smažení olej automaticky čistí a filtrují. Tím se naprosto eliminují jakékoliv zbytky v oleji a výsledný produkt je ještě kvalitnější.

Uveden do provozu je také zcela nový systém ozonizéru pro odstraňování zápachu a výparů tuků z digestoří, fritéz a grilů. Tento systém rozkládá vzduch v kuchyni a separuje z něj páry z tuků a olejů. Tím je vypouštěný vzduch nejen zbaven vzniklých nečistot, ale také jakýchkoliv vůní a zápachů.

McDonald´s na Václavském náměstí je aktivním členem Sdružení Nového Města pražského, které podporuje podnikání v centru Prahy a usiluje o kultivaci prostředí a zvýšení bezpečnosti.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3