INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Na více než 1000 místech, u 32 partnerů startuje 7. října 2013 nový multipartnerský bonusový program pod značkou iBOD. Principem programu iBOD, jehož obdobou jsou programy Nectar ve Velké Británii (používá ho 20 milionů Britů) či PayBack v Německu (více než 26 milionů členů), je odměnit zákazníky za jejich nákupy v široké síti partnerských obchodů.

Zákazníci si budou moci nasbírané ibody směnit za produkty či služby partnerů, které si vyberou z katalogu na www.ibod.cz. Pro čerpání odměn je nutná registrace do programu na www.ibod.cz.

Za každý nákup či využití služeb na více než 1000 místech zákazník pomocí iBOD karty sbírá ibody, které se mu načítají na jeho konto. Novinkou, která není u podobných programů obvyklá, je možnost automatického sbírání ibodů za využívání finančních služeb banky a také za platby platební kartou. Za každý nákup v síti partnerů iBODU placený kartou České spořitelny se získávají ibody dvakrát.

Aby byl projekt skutečně multipartnerským, bude ho provozovat společnost Věrnostní program iBOD, a.s., jejíž prvním akcionářem je Česká spořitelna a následně se akcionářská struktura může rozšiřovat o další hlavní partnery programu.

Značka iBOD a celý program budou uvedeny velkou mediální kampaní na největších českých internetových a zpravodajských portálech, masivní podporou v televizních a outdoorových plochách. V první fázi budou napřímo osloveny 3 mil. českých domácností letákem s dočasnou papírovou kartou. Kampaně začnou běžet od 7.10. 2013.

(tz)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vyjádření hlavních partnerů projektu:

 

 

Česká spořitelna, (Josef Havelka, ředitel marketingu České spořitelny)

„Po vyspělých zemích jako je Německo a Velká Británie jsme další zemí, kde mohou lidé využívat multipartnerský bonusový program, který pokrývá široké spektrum obchodních partnerů, u nichž běžně nakupují. Česká spořitelna je v programu jako jediná banka v ČR a rozsáhlý průzkum mezi našimi klienty jasně ukázal, že lidé chtějí sbírat body za věrnost a sami si následně vybírat, na jaké věcné a zážitkové odměny je využijí. Velkou výhodou iBODU je také to, že klienti mají pouze jednu věrnostní kartu, kterou mohou využívat u všech partnerů programu.“

 

 

Datart, (Jana Choroušová, Marketingová manažerka pro BTL komunikaci)

„Vybudovat kvalitní bonusový program bylo v našem zájmu již poměrně dlouhou dobu. Aby však byl zákazník motivovaný a program jej skutečně zaujal, jde o nelehký úkol. Koaliční program iBOD je pro nás zajímavou a plnohodnotnou alternativou a věříme, že díky němu nabídneme našim zákazníkům víc, než bychom mohli prostřednictvím samostatného věrnostního systému.“

 

 

Sportisimo, (Martina Kudláčková, ředitelka nákupu a marketing)

„Naší zásadou je být stále o krok napřed. Proto u něčeho tak velkého, jako je start programu iBOD, nemůžeme chybět. Nabídli jsme iBODu naše partnerství, protože máme rádi výzvy a věříme ve znatelný přínos iBODu pro naše zákazníky i společnost Sportisimo.“

 

Bambule, (Jaroslav Novozámský – majitel společnosti Alltoys/Bambule)

 

„Naši zákazníci u nás nakupují dárky pro své ratolesti a my je chceme zase podarovat za to, že si vybrali právě nás. Protože je iBOD multipartnerský program, mohou si naši klienti vybrat z široké nabídky iBODu přesně to, co je nejvíce potěší, a to je pro nás nejdůležitější.“

Slovo ke dni

  • Doba byrokratická

    Prý umožňuje lepší fungování státu. V něčem možná ano. Rozhodně má aparát, který může zabezpečit lepší kontrolu. Ale umožňuje i snazší podnikání? Tady už je to na pováženou. Hlasy lidí z businessu zní unisono. Podnikatelské prostředí v České republice potřebuje výrazné zlepšení. A opravdu se nenechme ukolébat tím, že vloni vzniklo meziročně nejvíce firem od dob pandemie. Bohužel úřednický aparát neroste jen proto, aby byly úkoly státu zvládány rychleji a kvalitněji, ale protože těch úředních povinností přibývá i s ohledem na požadavky EU. A tak nevznikají nová a nová úřednická místa zdaleka jen na straně státu. Podniky si stále častěji musí najímat externí dodavatele, kteří by pro ně onu byrokratickou část businessu dokázali zpracovat na klíč. Případně staví vlastní oddělení, které musejí tuto agendu zvládnout. Administrativa tak...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3