INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

SKYPICKER logo small transparent blackSkypicker.com, vyhledávač letenek nízkonákladových leteckých společností, se do dvou let chce stát světovou jedničkou na trhu nízkonákladových letů. Pomoci v tomto záměru má nový investor, Touzimsky Airlines, s.r.o., který do projektu vložil desítky milionů korun, a akvizice společnosti WhichAirline.com operující v České republice pod značkou Aletenky.cz.

Před dvěma měsíci ohlásil Skypicker.com příchod nového investora - společnost Touzimsky Airlines, s.r.o., která do Skypickeru.com vložila investici v řádu desítek milionů korun a má dopomoci tomu, aby se projekt stal do dvou let světovou jedničkou na trhu nízkonákladových letů. Záhy následovala akvizice společnosti WhichAirline.com, resp. Aletenky.cz, které se pohybují na trhu vyhledávání letenek od roku 2010 a patří mezi zavedené značky.

Akvizicí se Skypicker.com stal provozovatelem dalších tří významných webů zaměřujících se na online prodej levných letenek: WhichAirline.com, Aletenky.cz a blog Akcniletenky.cz. Ruku v ruce s koupí nových značek plánuje Skypicker.com sjednotit obchodní model akvizovaných společností. WhichAirline.com doposud fungoval jako zprostředkovatel prodeje letenek a finanční prostředky získával v podobě provizí. Po implementaci prodejního modelu používaného Skypickerem.com budou noví členové skupiny prodávat letenky zákazníkům napřímo bez přesměrování návštěvníků na weby nízkonákladových aerolinek. To by mělo vést ke zvýšení obratu i marže z prodané letenky.

„Díky akvizici WhichAirline.com očekáváme prudký nárůst návštěvnosti našich webů, která souhrnně přesáhne 500 000 osob měsíčně. Vloni dosáhl obrat Skypickeru.com deset milionů korun. Letos očekáváme v souvislosti s nákupem nových společností skokové navýšení obratu na 50 milionů korun,“ řekl Oliver Dlouhý, manažer a zakladatel projektu Skypicker.com. “VČeské republice bychom rádi vylepšili web Aletenky.cz, cítíme zde prostor v prostředí ovládaném zavedenými společnostmi, kde již několik let nedošlo k žádné významnější inovaci.“

Skypicker.com by chtěl svými současnými aktivitami posílit své postavení na trhu, úspěšně konkurovat společnostem jako je Asiana či Student Agency, a do dvou let se stát světovou jedničkou v prodeji nízkonákladových letů.

Hlavní výhody Skypickeru

Skypicker.com šetří svým uživatelům peníze i čas tím, že nemusí složitě vyhledávat a srovnávat lety na stránkách jednotlivých nízkonákladových leteckých společností. Systém také nabízí absolutní volnost ve vyhledávání: jeho uživateli např. stačí vědět, že chce, nebo prostě jen má chuť, NĚKDY NĚKAM letět. Uživatelské rozhraní umožňuje zvolit libovolné město nebo stát a nabídne hned několik možností, kdy a kam letět za co nejméně peněz.

Další výhodou je zákaznický servis, který společnost poskytuje – řadí se do něj například zajištění jiného letu v případě, že spoje kvůli zpoždění nenavazují, automatické vyřízení on-line odbavení, či zastoupení zákazníka v případě zpoždění letu. Unikátní je také grafické zpracování interaktivního vyhledávání letů na internetových stránkách Skypickeru.com.

Služby Skypicker.com lze využívat prostřednictvím webového prohlížeče nebo s pomocí mobilních aplikací. Zákaznický servis je aktivní také přes online chat přímo na webové stránce vyhledávače www.skypicker.com, v případě e-mailu dostane zákazník odpověď nejpozději do 24 hodin od jeho odeslání.

Informace o Skypicker.com

Vyhledávač levných letenek nízkonákladových leteckých společností Skypicker.com vznikl v roce 2012 z iniciativy několika brněnských studentů. Zakladatel projektu, Oliver Dlouhý, dalpodnět k vytvoření nástroje, který dokáže snadno a rychle vyhledat nejlevnější kombinace letů. Projekt má ambici stát se celosvětovým lídrem v oblasti vyhledávání levných letenek.

Od svého počátku si projekt našel několik investorů: poradcem a prvním investorem je Jiří Hlavenka, který do Skypickeru.com vložil počátečních 450 tisíc korun. Koncem roku 2013 senovým akcionářem stala společnost Touzimsky Airlines, s.r.o., která je součástí skupiny Touzimsky Kapital.

Zpočátku byl Skypicker.com určen nezávislým cestovatelům, dnes je základna uživatelů mnohem pestřejší. Portál navštěvují a využívají lidé všech věkových skupin a různého postavení.

To, že se jedná o smysluplný projekt s velkým potenciálem, dokazuje pozornost zahraničních médií. Vyhledávače Skypicker.com si všimly mj. deníky The New York Times, nebofrancouzský Le Figaro.

Skypicker.com obsadil čtvrté místo v anketě Křišťálová lupa 2013 v sekci Globální projekty českých tvůrců, kde jsou oceňovány nejoblíbenější a nejzajímavější projekty a služby českého Internetu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Nefoukalo, tak se přiložilo pod kotlem

    Zelená energie prý dostala ránu. V Německu totiž letos museli opět sáhnout ke spalování uhlí, protože větrné elektrárny nemohly dodat potřebné množství energie do sítě. Smutné číslo 27 představuje procento elektřiny z tepelných elektráren, tedy nejvyšší podíl z energetického mixu. Loni, kdy foukalo dostatečně, vítězily lopatky větrných elektráren. Ještě štěstí, že si naši severní sousedé nechali uhlí v rezervě, protože jinak by odsávali elektriku od nás a výpadky by nás neminuly. Co se bude dít, až bude odstaveno i jádro, si každý dokáže domyslet. Obnovitelné zdroje jsou sice IN, ale jejich slabinou je nevyrovnanost a nespolehlivost. EU tlačí na elektrifikaci individuální osobní dopravy, ale až dojde elektromobilům „šťáva“, bude šlapat jen na bicyklech a nebo prostě sedět doma. No, nechme se překvapit.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Září 2021

INZERCE

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

karabec 1 kopie

Malým a středním podnikům chybí strategie v oblasti ochrany duševního vlastnictví Pomůže dotační program COSME FUND? 13. září 2021

O ochraně duševního vlastnictví musí každý malý či střední podnik uvažovat především jako o investici. Měl by proto zahrnout do svých úvah celý proces existence MSP počínaje jeho založením přes rozvoj, včetně případné zahraniční expanze, až po jeho předání následovníkům nebo prodej třetím osobám. To platí i pro rodinné podniky.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE