INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Skupina Atoz Retail otevřela už 15. ročník marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka. Jeho cílem je ocenit nové a inovované produkty rychloobrátkového zboží a doplňků stravy na českém trhu a usnadnit tak spotřebitelům orientaci v regálech obchodů. Výrobci a distributoři mohou své novinky přihlašovat do konce ledna 2015.

Marketingový program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka už patnáctým rokem monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky a výrobkové řady uvedené na český rychloobrátkový trh během předchozího roku a půl. Za celou dobu jeho existence vzešlo z nominovaných 1106 výrobků či výrobkových řad 351 vítězů. Minulý ročník ocenil 43 novinek, které se mohou pyšnit titulem Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2014. K tomu mimo jiné náleží možnost užívat logo na obalech vítězných výrobků a v marketingových kampaních. Podle průzkumu agentury STEM/MARK zná logo už téměř 2 600 000 českých spotřebitelů. I z tohoto důvodu je Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka důležitým marketingovým nástrojem pro podporu prodeje.

Dodavatelé rychloobrátkového zboží a doplňků stravy, kromě tabákových výrobků, mohou nyní do programu registrovat produkty / produktové řady uvedené na český trh v období od 1. 9. 2013 do konce roku 2014. Nominované novinky bude prostřednictvím výzkumu hodnotit 4000 respondentů. Další spotřebitelé se mohou zapojit do soutěží, které proběhnou u mediálních partnerů projektu, a zvolit si tak svoji nejoblíbenější novinku.

„V minulém ročníku došlo k úspěšnému rozšíření kategorií rychloobrátkového zboží i o doplňky stravy a zájem o nominace roste i v tomto novém segmentu. Také v letošním ročníku se ale program bude dále rozvíjet, v plánu je výrazné rozšíření marketingové i retailové podpory. Všechny detaily budou průběžně zveřejňovány,“ říká Lukáš Matějka, projektový manažer programu.

Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne 23. dubna v Praze v Divadle Hybernia, poté budou následovat masivní reklamní kampaň propagující logo a vítězné produkty, stejně tak jako aktivity na podporu prodeje v maloobchodních prodejnách.

(tz)

Slovo ke dni

  • Doba byrokratická

    Prý umožňuje lepší fungování státu. V něčem možná ano. Rozhodně má aparát, který může zabezpečit lepší kontrolu. Ale umožňuje i snazší podnikání? Tady už je to na pováženou. Hlasy lidí z businessu zní unisono. Podnikatelské prostředí v České republice potřebuje výrazné zlepšení. A opravdu se nenechme ukolébat tím, že vloni vzniklo meziročně nejvíce firem od dob pandemie. Bohužel úřednický aparát neroste jen proto, aby byly úkoly státu zvládány rychleji a kvalitněji, ale protože těch úředních povinností přibývá i s ohledem na požadavky EU. A tak nevznikají nová a nová úřednická místa zdaleka jen na straně státu. Podniky si stále častěji musí najímat externí dodavatele, kteří by pro ně onu byrokratickou část businessu dokázali zpracovat na klíč. Případně staví vlastní oddělení, které musejí tuto agendu zvládnout. Administrativa tak...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3