INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Úspěšný pilotní projekt SCAN&GO hypermarketu Globus v Čakovicích dal zelenou spuštění v dalším obchodě – na Zličíně. Od 8. června tak zákazníci mohou šetřit při nákupech čas i tam. Prostřednictvím SCAN&GO v Čakovicích je zaplaceno každý týden 4 200 nákupů a službu využívá téměř 23 tisíc zákazníků.

  

 

Vzít nákupní košík, skener SCAN&GO do ruky a mít po celou dobu nákupu díky průběžnému načítání kódů přehled, kolik nákup stojí. Navíc přijít k pokladně s již načtenými položkami, a bez vykládání zboží na pás okamžitě zaplatit. Celý nákup je velmi jednoduchý díky intuitivnímu ovládání skeneru i pokladen. To je nyní oblíbený styl nakupování tisíců zákazníků hypermarketu Globus v Čakovicích. Jejich počet se navíc nyní znásobí díky rozšíření SCAN&GO i na Zličín.

 

Po dvou letech fungování nakupovací služby SCAN&GO ve svém hypermarketu v Čakovicích spouští Globus službu v těchto dnech i na Zličíně. Pro zákazníky je na Zličíně připraveno celkem 160 ručních skenerů s šesti pokladnami. Pět z nich přijímá platby kartami a šestá nabízí i možnost úhrady nákupu v hotovosti. Dle předpokladů ušetří tato služba čas až tisícovkám lidí, a to zejména při větších nákupech. „Zákazníci jsou se službou SCAN&GO spokojení a využívají ji opakovaně. Proto očekáváme stejně pozitivní přijetí a zájem zákazníků i na Zličíně,“ říká Pavla Hobíková, mluvčí hypermarketů Globus. Většímu počtu nákupů se skenerem přispěla též nedávná novinka, totiž že k jeho používání není potřebná separátní registrace. Službu nyní mohou využívat zákazníci věrnostní karty Globus Bonus bez rozdílu. Za dva roky si našel téměř 23 tisíc uživatelů, kteří jeho pokladnami prošli celkem s 314 tisíci nákupy. „V současnosti zákazníci nakoupí díky  SCAN&GO v Čakovicích 4200 krát týdně a na prodejích se tak v tomto hypermarketu podílí z 16 procent,“ vysvětluje Pavla Hobíková, mluvčí hypermarketů Globus. 

Ve skenerech je cesta ke spokojenosti

Ve skenerech vidí Globus budoucnost, posilují totiž dle dvouletého testování zákaznickou spokojenost. Lidé na nich oceňují maximální úsporu času při nákupech a jsou loajálnější vůči obchodnímu domu. „Pokud zjistíme pozitivní zkušenost i z druhé instalace SCAN&GO, podpoří to naše předběžné rozhodnutí zavést službu i na vybraných divizích v dalším obchodním roce,“ dodává Pavla Hobíková, mluvčí hypermarketů Globus. Zároveň doplňuje, že s rozšířením projektu SCAN&GO spustil Globus v Čakovicích testování těchto skenerů i pro malé nákupy.

Detailněji o SCAN&GO

Program SCAN&GO je bezplatná služba samoobslužného nakupování, díky které zákazník nemusí čekat u pokladny, ani vykládat zboží na pokladní pás. Na začátku nákupu si zákazník s použitím své zákaznické karty vyzvedne u vstupu na prodejní plochu mobilní ruční skener. Zboží skenuje už při vkládání do vozíku a celkovou hodnotu svého nákupu má po celou dobu stále pod kontrolou. Na závěr zboží zaplatí u vyhrazených pokladen SCAN&GO. Dobu nákupu tak zkrátí o čas ve frontě a čas strávený vykládáním zboží na pokladní pás.

Partneři

Základem projektu SCAN&GO je odolný mobilní skener, extrémně jednoduchý na ovládání, který nabízí možnost budoucího rozšiřování funkcí pro zákazníky. Ověřený skener MC17 je jednoduchý přenosný počítač s držákem v odolném provedení, čtečkou čárových kódů a barevným displejem.

Program SCAN&GO vyvinula společnost Globus ČR ve spolupráci s partnery Wincor Nixdorf ČR, který zajišťoval kompletní implementaci, německým dodavatelem pokladních programů AWEK, nizozemskou firmou Re-Vision a dodavatelem skenerů ZEBRA Technologies.

 (tz)

 

 

Slovo ke dni

  • Doba byrokratická

    Prý umožňuje lepší fungování státu. V něčem možná ano. Rozhodně má aparát, který může zabezpečit lepší kontrolu. Ale umožňuje i snazší podnikání? Tady už je to na pováženou. Hlasy lidí z businessu zní unisono. Podnikatelské prostředí v České republice potřebuje výrazné zlepšení. A opravdu se nenechme ukolébat tím, že vloni vzniklo meziročně nejvíce firem od dob pandemie. Bohužel úřednický aparát neroste jen proto, aby byly úkoly státu zvládány rychleji a kvalitněji, ale protože těch úředních povinností přibývá i s ohledem na požadavky EU. A tak nevznikají nová a nová úřednická místa zdaleka jen na straně státu. Podniky si stále častěji musí najímat externí dodavatele, kteří by pro ně onu byrokratickou část businessu dokázali zpracovat na klíč. Případně staví vlastní oddělení, které musejí tuto agendu zvládnout. Administrativa tak...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3