INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 22. rokem

Der Kurier ilustr11Měnit dodavatele je pro mnoho firem nesnadným rozhodnutím, které doprovází strach ze snížení kvality vlastních služeb, nedostupnosti zboží, ztráty důvěry zákazníků, finančních ztrát a v neposlední řadě strach i z toho, že se nic nezmění. V oblasti kurýrních služeb tomu není jinak.

Spokojení zákazníci dopravních společností si zakládají především na spolehlivosti, rychlosti, výhodnosti a komunikativnosti. I přesto, pokud není některý z těchto pilířů stabilní, pro ně nemusí být jednoduché svého dopravce změnit.

Rychle už dnes neznamená draze. Na některá pravidla jsme v byznyse již natolik zvyklí, že nad jejich změnou ani nepřemýšlíme. Na trhu kurýrních služeb je to především rychlost a cena doručení. „Doručení zásilky například do Německa trvá standardně dva až tři dny. Pokud potřebujete přepravit zboží expresně, musíte se připravit na příplatek za nadstandardní služby,“ popisuje současnou situaci Přemysl Lukeš, výkonný ředitel kurýrní společnosti Der Kurier, která se dopravě věnuje již 14 let. Právě tento nepříznivý poměr ceny a rychlosti je pro mnoho firem sice bolestivým, ale obecně přijímaným faktem. „Čeští zákazníci jsou natolik zvyklí na drahé doručování do druhého dne, že je často ani nenapadne, že existuje jiná, lepší možnost,“ komentuje Přemysl Lukeš.

Aktuálně je Der Kurier jedinou dopravní společností, která se u nás specializuje na přepravu zásilek z a do Německa do druhého dne do 12 hodin za ceny, které odpovídají těm německým, a to bez jakýchkoli příplatků za mezinárodní přepravu. „Hranice mezi Českem a Německem pro nás jednoduše neexistují,“ vysvětluje Přemysl Lukeš, výkonný ředitel Der Kurier obchodní strategii, díky které nabízí možné zlepšení konkurenceschopnosti pro české firmy, které vyvážejí na německý trh. „Společnosti často pohlížejí na přepravu do Německa jako přeshraniční, což se promítá i do podmínek přepravy. My hranici s Německem pomyslně odbouráváme. Rozhodli jsme se využít otevřených hranic a dlouholetých zkušeností z obou trhů naopak k tomu, abychom mohli nabízet kvalitní přepravu za dostupnou cenu.,“ dodává.

Kurýr jako spolehlivý obchodní partner

Rychlost a včasnost jdou ruku v ruce se spokojeností zákazníků. Dlouhé hodiny čekání na kurýra, který nejen nepřijede, ale ani se neozve, bohužel stále nejsou ničím výjimečným. Pro mnoho firem je ale včasné doručení naprosto klíčové pro udržení dobrých vztahů se svými zákazníky, a to jak v oblasti B2B, tak B2C. Pokud jako dopravce svým klientům slibujete doručení na konkrétní čas, nemůžete si chyby v celém procesu logistiky dovolit. „Naše úspěšnost včasného doručení se aktuálně pohybuje na 98 procentech, přičemž zásilku doručíme do Německa již následující pracovní den nejpozději do poledne,“ upozorňuje Přemysl Lukeš z kurýrní společnosti Der Kurier, která nabízí službu Do Německa bez hranic. Pro mnoho společností pohybujících se jak na českém, tak německém trhu je také důležité, aby kurýr doručoval i o víkendech a během svátků. Především pak na německém trhu, kde je sobotní doručování naprostým standardem, je to záruka opravdové konkurenceschopnosti.

Jedním z nešvarů v oblasti logistiky je podcenění kapacity řidičů. Obzvlášť v předvánočním období to bylo pro mnoho dopravců opravdovou zkouškou toho, zda jsou pro vaši firmu partnerem, na kterého se můžete spolehnout. Pokud navíc dopravce nezvládne ani včasnou, přátelskou a proaktivní komunikaci v případě zdržení či jiných problémů, důvěru svých klientů velmi rychle ztratí. „Pokud se svým dodavatelem kurýrních služeb nejste spokojeni, nebojte se změny. Za své peníze si zasloužíte kvalitní službu, kterou není jen převoz, ale i profesionální komunikace ze strany zaměstnanců v kanceláři a kurýrů,“ říká Přemysl Lukeš, výkonný ředitel Der Kurier, https://www.derkurier.cz/.

(tz)

Slovo ke dni

  • Když prsty zahálejí

    Člověk by měl držet krok s rychlým postupem technologií. To jsem si znovu uvědomil, když jsem dostal do ruky nový smartphone. Ten umí nejen psát, ale i odezírat z úst a slova převádět na text. Proč to tedy nevyzkoušet? Nechám tentokrát prsty zahálet a zkusím namluvit svoji první glosu. A uvidím, jestli umělá inteligence dokáže být stejně dobrá, nebo dokonce lepší než ta přirozená. Začnu tedy do mikrofonu diktovat, první slova se objevila na displeji a k nim přibyla další. Nakonec z toho vznikla smysluplná věta a věty daly dohromady hotový text. A výsledek? Až na jednu hrubku naprosto perfektní! Takže to vypadá že moje prsty budou stále víc zahálet a víc toho zůstane pro pusu.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2020

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtoczupv logo 56

Duševní vlastnictví

lukas zmeskal

Průmyslová práva se dotýkají každé firmy 18. červen 2020

Ochránit nápad, na němž stojí podnikání, je pro firmu buď samozřejmost, anebo záležitost, jíž nevěnuje velkou pozornost. Mgr. Lukáš Zmeškal se během své praxe patentového zástupce setkává s oběma případy. Jako partner ve společnosti patentových zástupců Langrova, s.r.o., v Plzni i jako předseda Českého svazu vynálezců a zlepšovatelů či spoluorganizátor mezinárodní výstavy technologických novinek, patentů a inovací Invent Arena v Třinci (ta letošní se posouvá až na rok 2021) se již setkal s řadou příběhů, které svým způsobem píší dějiny podnikání u nás. Jak právě on nahlíží na ochranu duševního vlastnictví?

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma 30 let Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3 

INZERCE