INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Der Kurier ilustr11Měnit dodavatele je pro mnoho firem nesnadným rozhodnutím, které doprovází strach ze snížení kvality vlastních služeb, nedostupnosti zboží, ztráty důvěry zákazníků, finančních ztrát a v neposlední řadě strach i z toho, že se nic nezmění. V oblasti kurýrních služeb tomu není jinak.

Spokojení zákazníci dopravních společností si zakládají především na spolehlivosti, rychlosti, výhodnosti a komunikativnosti. I přesto, pokud není některý z těchto pilířů stabilní, pro ně nemusí být jednoduché svého dopravce změnit.

Rychle už dnes neznamená draze. Na některá pravidla jsme v byznyse již natolik zvyklí, že nad jejich změnou ani nepřemýšlíme. Na trhu kurýrních služeb je to především rychlost a cena doručení. „Doručení zásilky například do Německa trvá standardně dva až tři dny. Pokud potřebujete přepravit zboží expresně, musíte se připravit na příplatek za nadstandardní služby,“ popisuje současnou situaci Přemysl Lukeš, výkonný ředitel kurýrní společnosti Der Kurier, která se dopravě věnuje již 14 let. Právě tento nepříznivý poměr ceny a rychlosti je pro mnoho firem sice bolestivým, ale obecně přijímaným faktem. „Čeští zákazníci jsou natolik zvyklí na drahé doručování do druhého dne, že je často ani nenapadne, že existuje jiná, lepší možnost,“ komentuje Přemysl Lukeš.

Aktuálně je Der Kurier jedinou dopravní společností, která se u nás specializuje na přepravu zásilek z a do Německa do druhého dne do 12 hodin za ceny, které odpovídají těm německým, a to bez jakýchkoli příplatků za mezinárodní přepravu. „Hranice mezi Českem a Německem pro nás jednoduše neexistují,“ vysvětluje Přemysl Lukeš, výkonný ředitel Der Kurier obchodní strategii, díky které nabízí možné zlepšení konkurenceschopnosti pro české firmy, které vyvážejí na německý trh. „Společnosti často pohlížejí na přepravu do Německa jako přeshraniční, což se promítá i do podmínek přepravy. My hranici s Německem pomyslně odbouráváme. Rozhodli jsme se využít otevřených hranic a dlouholetých zkušeností z obou trhů naopak k tomu, abychom mohli nabízet kvalitní přepravu za dostupnou cenu.,“ dodává.

Kurýr jako spolehlivý obchodní partner

Rychlost a včasnost jdou ruku v ruce se spokojeností zákazníků. Dlouhé hodiny čekání na kurýra, který nejen nepřijede, ale ani se neozve, bohužel stále nejsou ničím výjimečným. Pro mnoho firem je ale včasné doručení naprosto klíčové pro udržení dobrých vztahů se svými zákazníky, a to jak v oblasti B2B, tak B2C. Pokud jako dopravce svým klientům slibujete doručení na konkrétní čas, nemůžete si chyby v celém procesu logistiky dovolit. „Naše úspěšnost včasného doručení se aktuálně pohybuje na 98 procentech, přičemž zásilku doručíme do Německa již následující pracovní den nejpozději do poledne,“ upozorňuje Přemysl Lukeš z kurýrní společnosti Der Kurier, která nabízí službu Do Německa bez hranic. Pro mnoho společností pohybujících se jak na českém, tak německém trhu je také důležité, aby kurýr doručoval i o víkendech a během svátků. Především pak na německém trhu, kde je sobotní doručování naprostým standardem, je to záruka opravdové konkurenceschopnosti.

Jedním z nešvarů v oblasti logistiky je podcenění kapacity řidičů. Obzvlášť v předvánočním období to bylo pro mnoho dopravců opravdovou zkouškou toho, zda jsou pro vaši firmu partnerem, na kterého se můžete spolehnout. Pokud navíc dopravce nezvládne ani včasnou, přátelskou a proaktivní komunikaci v případě zdržení či jiných problémů, důvěru svých klientů velmi rychle ztratí. „Pokud se svým dodavatelem kurýrních služeb nejste spokojeni, nebojte se změny. Za své peníze si zasloužíte kvalitní službu, kterou není jen převoz, ale i profesionální komunikace ze strany zaměstnanců v kanceláři a kurýrů,“ říká Přemysl Lukeš, výkonný ředitel Der Kurier, https://www.derkurier.cz/.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3