INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

flixPravidelní cestující na trase mezi Třebíčí a Prahou si polepšili. Globální poskytovatel mobility FlixBus spolu s novým dopravním partnerem ICOM transport nabídli denní spojení na této trase se zvýšeným standardem služeb na palubě autobusu.

TRADO-BUS, spadající pod koncern ICOM transport, pořizuje zbrusu nový autobus značky Mercedes Tourismo v tradičním polepu FlixBusu i s kompletní výbavou, na jakou jsou zákazníci zelených autobusů na dálkových a mezinárodních trasách zvyklí – neomezeným připojením k Wi-Fi kvality LTE, elektrickými zásuvkami, palubním portálem zábavy i větším prostorem mezi sedadly.

Se změnou jízdních řádů mohou zákazníci na webových stránkách FlixBusu zakoupit jízdenky mezi šesti novými městy na Vysočině. Globální dopravce začal spolupracovat s regionálním partnerem TRADO-BUS, který spadá pod společnost ICOM transport. Na trase mezi Třebíčí a Prahou tak bude možné denně oběma směry cestovat v zeleném autobuse a vyšším standardu služeb, než na jaký byli cestující na této trase doposud zvyklí.

„Máme velkou radost, že díky spolupráci s novým dopravním partnerem můžeme rozšiřovat jak síť zastávek zelených autobusů, tak i úroveň služeb na této regionální trase. Cestující budou moci využívat neomezené připojení k Wi-Fi kvality LTE, elektrické zásuvky, zábavní portál i větší prostor mezi sedadly, což považujeme za standard pohodlného a kvalitního cestování, který ocení zejména ti, kteří cestují do práce každý den,“ uvádí mluvčí FlixBusu Martina Čmielová.

Zelený autobus vyjede z autobusového nádraží v Třebíči každý všední den v 5.34 a jede přes zastávky v Okříškách, Zašovicích, Brtnici, Jihlavě, odkud pojede v 6.34 ráno. Pokračuje přes Humpolec a Loket u Čechtic, do Prahy na nádraží Florenc přijede před začátkem pracovní doby v 8.43. Z Prahy bude vyrážet v 15.10, v Jihlavě bude v 17.10 a na konečnou do Třebíče dorazí v 17.53 hodin. Jízdenky pro celou délku trasy stojí 160 Kč, mezi Prahou a Jihlavou pak 120 Kč.

„Trasa mezi Třebíčí a Prahou patří na Vysočině k jedné z našich klíčových. Ve spolupráci s FlixBusem chceme oslovit více pracujících, kteří díky vyšší úrovni služeb upřednostní cestování autobusem před osobním vozem. Nabídneme zákazníkům cestu v novém autobusu značky Mercedes Tourismo s tou nejvyšší bezpečnostní výbavou,“ doplňuje mluvčí společnosti ICOM transport Marcela Průchová. Nejmodernější autobusy jsou vybaveny elektronickými asistenčními systémy, systémem ESP, asistentem nouzového brzdění, asistentem udržování jízdního pruhu či optickým senzorem.

Spolupráce s regionálmími dopravci

Inovativní model přístupu k dopravě od FlixBusu stojí na úzké spolupráci s regionálními dopravci, často rodinnými podniky s dlouholetou tradicí. Tým FlixBusu se stará o plánování sítě, zákaznický servis, kvalitu služeb, marketing, prodej jízdenek, IT technologie, cenovou politiku a také rozvoj podnikání. Aktuálně zaměstnává přes 1200 specialistů v odvětvích jako IT development, řízení dopravy nebo marketingu. Regionální dopravní partneři pak zajišťují každodenní provoz linek a starají se o flotilu zelených autobusů, to vše s důrazem na maximální komfort a bezpečnostní normy. V síti FlixBusu dnes jezdí přes 300 dopravních partnerů, kteří zaměstnávají více než 7000 profesionálních řidičů.

Byznysový model spolupráce je přitom výhodný pro obě strany. FlixBus díky dobře nastavené prodejní a marketingové platformě neustále optimalizuje vytížení spojů dopravních partnerů. Výnosy z provozu potom dělí, větší část připadá dopravci. Pro dopravní partnery ale nemusí být spolupráce s FlixBusem jediným zdrojem příjmů. Díky ní však mohou rozšířit své aktivity a nabídnout více pracovních míst.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3