INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 20. rokem

flixPravidelní cestující na trase mezi Třebíčí a Prahou si polepšili. Globální poskytovatel mobility FlixBus spolu s novým dopravním partnerem ICOM transport nabídli denní spojení na této trase se zvýšeným standardem služeb na palubě autobusu.

TRADO-BUS, spadající pod koncern ICOM transport, pořizuje zbrusu nový autobus značky Mercedes Tourismo v tradičním polepu FlixBusu i s kompletní výbavou, na jakou jsou zákazníci zelených autobusů na dálkových a mezinárodních trasách zvyklí – neomezeným připojením k Wi-Fi kvality LTE, elektrickými zásuvkami, palubním portálem zábavy i větším prostorem mezi sedadly.

Se změnou jízdních řádů mohou zákazníci na webových stránkách FlixBusu zakoupit jízdenky mezi šesti novými městy na Vysočině. Globální dopravce začal spolupracovat s regionálním partnerem TRADO-BUS, který spadá pod společnost ICOM transport. Na trase mezi Třebíčí a Prahou tak bude možné denně oběma směry cestovat v zeleném autobuse a vyšším standardu služeb, než na jaký byli cestující na této trase doposud zvyklí.

„Máme velkou radost, že díky spolupráci s novým dopravním partnerem můžeme rozšiřovat jak síť zastávek zelených autobusů, tak i úroveň služeb na této regionální trase. Cestující budou moci využívat neomezené připojení k Wi-Fi kvality LTE, elektrické zásuvky, zábavní portál i větší prostor mezi sedadly, což považujeme za standard pohodlného a kvalitního cestování, který ocení zejména ti, kteří cestují do práce každý den,“ uvádí mluvčí FlixBusu Martina Čmielová.

Zelený autobus vyjede z autobusového nádraží v Třebíči každý všední den v 5.34 a jede přes zastávky v Okříškách, Zašovicích, Brtnici, Jihlavě, odkud pojede v 6.34 ráno. Pokračuje přes Humpolec a Loket u Čechtic, do Prahy na nádraží Florenc přijede před začátkem pracovní doby v 8.43. Z Prahy bude vyrážet v 15.10, v Jihlavě bude v 17.10 a na konečnou do Třebíče dorazí v 17.53 hodin. Jízdenky pro celou délku trasy stojí 160 Kč, mezi Prahou a Jihlavou pak 120 Kč.

„Trasa mezi Třebíčí a Prahou patří na Vysočině k jedné z našich klíčových. Ve spolupráci s FlixBusem chceme oslovit více pracujících, kteří díky vyšší úrovni služeb upřednostní cestování autobusem před osobním vozem. Nabídneme zákazníkům cestu v novém autobusu značky Mercedes Tourismo s tou nejvyšší bezpečnostní výbavou,“ doplňuje mluvčí společnosti ICOM transport Marcela Průchová. Nejmodernější autobusy jsou vybaveny elektronickými asistenčními systémy, systémem ESP, asistentem nouzového brzdění, asistentem udržování jízdního pruhu či optickým senzorem.

Spolupráce s regionálmími dopravci

Inovativní model přístupu k dopravě od FlixBusu stojí na úzké spolupráci s regionálními dopravci, často rodinnými podniky s dlouholetou tradicí. Tým FlixBusu se stará o plánování sítě, zákaznický servis, kvalitu služeb, marketing, prodej jízdenek, IT technologie, cenovou politiku a také rozvoj podnikání. Aktuálně zaměstnává přes 1200 specialistů v odvětvích jako IT development, řízení dopravy nebo marketingu. Regionální dopravní partneři pak zajišťují každodenní provoz linek a starají se o flotilu zelených autobusů, to vše s důrazem na maximální komfort a bezpečnostní normy. V síti FlixBusu dnes jezdí přes 300 dopravních partnerů, kteří zaměstnávají více než 7000 profesionálních řidičů.

Byznysový model spolupráce je přitom výhodný pro obě strany. FlixBus díky dobře nastavené prodejní a marketingové platformě neustále optimalizuje vytížení spojů dopravních partnerů. Výnosy z provozu potom dělí, větší část připadá dopravci. Pro dopravní partnery ale nemusí být spolupráce s FlixBusem jediným zdrojem příjmů. Díky ní však mohou rozšířit své aktivity a nabídnout více pracovních míst.

(tz)

Slovo ke dni

  • Na svátky otevřeno?

    Na stole je opět zákon o regulaci otvírací doby. Část poslanců si přeje, aby obchody mohly mít otevřeno bez omezení, tedy i o státem uznaných svátcích. Pokud jde o voličskou veřejnost, ta si v drtivé většině přeje totéž. Nejde jen o to, že dnes člověk neví, kdy která prodejna zavírá a kdy ne, ale legislativní zásahy do svobodného podnikání z principu měly skončit s totalitou. Při omezení prodejní doby se údajně vycházelo z práva zaměstnanců na odpočinek. Ne všech, pouze ve velkých obchodech. U těch s menší prodejní plochou nikoli stejně jako v jiných oborech činnosti. Všichni víme, že v této zemi platí zákoník práce, který jasně říká, kolik hodin musí lidé pracovat. Kdo chce být na pracovišti o svátcích, může, ale musí však dostat k základní odměně i náležitý příplatek. Proto mnozí pracovníci víkendové a sváteční směny vyhledávají....

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300

INZERCE