INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

flixPravidelní cestující na trase mezi Třebíčí a Prahou si polepšili. Globální poskytovatel mobility FlixBus spolu s novým dopravním partnerem ICOM transport nabídli denní spojení na této trase se zvýšeným standardem služeb na palubě autobusu.

TRADO-BUS, spadající pod koncern ICOM transport, pořizuje zbrusu nový autobus značky Mercedes Tourismo v tradičním polepu FlixBusu i s kompletní výbavou, na jakou jsou zákazníci zelených autobusů na dálkových a mezinárodních trasách zvyklí – neomezeným připojením k Wi-Fi kvality LTE, elektrickými zásuvkami, palubním portálem zábavy i větším prostorem mezi sedadly.

Se změnou jízdních řádů mohou zákazníci na webových stránkách FlixBusu zakoupit jízdenky mezi šesti novými městy na Vysočině. Globální dopravce začal spolupracovat s regionálním partnerem TRADO-BUS, který spadá pod společnost ICOM transport. Na trase mezi Třebíčí a Prahou tak bude možné denně oběma směry cestovat v zeleném autobuse a vyšším standardu služeb, než na jaký byli cestující na této trase doposud zvyklí.

„Máme velkou radost, že díky spolupráci s novým dopravním partnerem můžeme rozšiřovat jak síť zastávek zelených autobusů, tak i úroveň služeb na této regionální trase. Cestující budou moci využívat neomezené připojení k Wi-Fi kvality LTE, elektrické zásuvky, zábavní portál i větší prostor mezi sedadly, což považujeme za standard pohodlného a kvalitního cestování, který ocení zejména ti, kteří cestují do práce každý den,“ uvádí mluvčí FlixBusu Martina Čmielová.

Zelený autobus vyjede z autobusového nádraží v Třebíči každý všední den v 5.34 a jede přes zastávky v Okříškách, Zašovicích, Brtnici, Jihlavě, odkud pojede v 6.34 ráno. Pokračuje přes Humpolec a Loket u Čechtic, do Prahy na nádraží Florenc přijede před začátkem pracovní doby v 8.43. Z Prahy bude vyrážet v 15.10, v Jihlavě bude v 17.10 a na konečnou do Třebíče dorazí v 17.53 hodin. Jízdenky pro celou délku trasy stojí 160 Kč, mezi Prahou a Jihlavou pak 120 Kč.

„Trasa mezi Třebíčí a Prahou patří na Vysočině k jedné z našich klíčových. Ve spolupráci s FlixBusem chceme oslovit více pracujících, kteří díky vyšší úrovni služeb upřednostní cestování autobusem před osobním vozem. Nabídneme zákazníkům cestu v novém autobusu značky Mercedes Tourismo s tou nejvyšší bezpečnostní výbavou,“ doplňuje mluvčí společnosti ICOM transport Marcela Průchová. Nejmodernější autobusy jsou vybaveny elektronickými asistenčními systémy, systémem ESP, asistentem nouzového brzdění, asistentem udržování jízdního pruhu či optickým senzorem.

Spolupráce s regionálmími dopravci

Inovativní model přístupu k dopravě od FlixBusu stojí na úzké spolupráci s regionálními dopravci, často rodinnými podniky s dlouholetou tradicí. Tým FlixBusu se stará o plánování sítě, zákaznický servis, kvalitu služeb, marketing, prodej jízdenek, IT technologie, cenovou politiku a také rozvoj podnikání. Aktuálně zaměstnává přes 1200 specialistů v odvětvích jako IT development, řízení dopravy nebo marketingu. Regionální dopravní partneři pak zajišťují každodenní provoz linek a starají se o flotilu zelených autobusů, to vše s důrazem na maximální komfort a bezpečnostní normy. V síti FlixBusu dnes jezdí přes 300 dopravních partnerů, kteří zaměstnávají více než 7000 profesionálních řidičů.

Byznysový model spolupráce je přitom výhodný pro obě strany. FlixBus díky dobře nastavené prodejní a marketingové platformě neustále optimalizuje vytížení spojů dopravních partnerů. Výnosy z provozu potom dělí, větší část připadá dopravci. Pro dopravní partnery ale nemusí být spolupráce s FlixBusem jediným zdrojem příjmů. Díky ní však mohou rozšířit své aktivity a nabídnout více pracovních míst.

(tz)

Slovo ke dni

  • Klid nad zlato

    Priority lidí procházejí velkými proměnami. Cení se to, co je vzácné a navýsost potřebné. A tím se stalo nyní ticho a samota. Někdo je marně hledá, jiný z nich udělal business. Soutěže EY Podnikatel roku, která se konala v Monaku, se zúčastnil i finský podnikatel Samu Hällfors. Vymyslel a vyrábí zvukotěsné buňky, do nichž se zaměstnanci mohou skrýt, když jim kolegové lezou na nervy nebo když si potřebují zavolat. Finsko přitom patří k málo zalidněným zemím a řeklo by se, že tam každý může najít samotu a utéct od hluku. V čínských, amerických nebo evropských metropolích bude situace mnohem dramatičtější a poptávka po budkách podstatně vyšší. Zkrátka to, čeho byl dříve nadbytek, se mění v nedostatkové zboží. I voda, vzduch a mezilidské vztahy. Zůstává otázka, zda i ty půjdou koupit.

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2018

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Získávání technického know-how z patentových databází 27. květen 2019

Databáze průmyslověprávních informací jsou velice užitečným zdrojem znalostí. Jejich prostřednictvím lze získat údaje, které jen s obtížemi naleznete jinde. V některých případech dokonce platí, že tyto informace z jiných zdrojů vůbec získat nelze. Na následujících řádcích se o těchto poněkud nedoceněných pomocnících dozvíte více.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE