INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

vvoj_2011Vybraní zástupci českých výrobců přijeli v sobotu 8. 10. 2011 slavit Den českých výrobků. Oslava proběhla na Staroměstském náměstí při akci Mezinárodního dne kuchařů, kterou pořádala Asociace kuchařů a cukrářů ČR. Přes ochlazení a přeháňky již podzimních dnů se akce vydařila. A bylo se na co dívat a co ochutnávat.

Návštěvníci mohli ochutnat vybrané speciality mistrů kuchařů a zároveň nakoupit tradiční české výrobky jako například pravý ručně zdobený pardubický a plánský perník, hořické trubičky nebo dřevěné puzzle s motivy obrazů malíře Libora Vojkůvky. Asi největší zájem byl o hanácké tvarohové a povidlové koláčky.

 

„Takový zájem jsem opravdu nečekal. Návštěvníci, mezi kterými byla řada zahraničních turistů se k nám i několikrát vraceli a prodali jsme přes 130 přepravek pečiva." řekl po akci spokojený pekař pan Metzner. Součástí akce byl i bohatý doprovodný program, ve kterém vystoupila celá řada umělců. Kuchaři soutěžili ve filetování lososů, cukráři ve výrobě dortů, děti v malování obrázků, nebo se mohli nechat přikrášlit ve stánku Barev a laků. Atrakcí se staly i krojované ženy v hanáckém a jihočeském kroji, které byly bohatě fotografovány zahraničními, zejména Japonskými turisty. Výtěžek z akce byl věnován na charitativní účely nadaci Livie a Václava Klausových.

V rámci oslav byl slavnostně pokřtěn Kalendář českých výrobků. Křtu se ujal prezident Asociace kuchařů a cukrářů ČR pan Kubec a ředitel společnosti Český výrobek pan Kolečkář. Pan Kubec připomněl důležitost kvalitních domácích surovin pro kuchaře a pan Kolečkář nutnost podpory českých výrobků pro naši společnost. Kalendář je výjimečný tím, že již obsahuje Svátek českých výrobků - 27. října a říjen je označen jako měsíc českých výrobků. Tak mají české výrobky konečně důstojný sP1020261vátek a my všichni příležitost k další oslavě.

Jak ukázala nejnovější data z 1. pololetí 2011 z agentury MML TGI, Median, která ročně osloví přes 15 000 respondentů, zájem o české výrobky postupně roste. Jak je vidět na grafu, proti loňskému roku vzrostl počet respondentů o 2 % na 47 %. To je v absolutním vyjádření přes 200 000 nových potenciálních zákazníků, kteří během 1 roku začali dávat přednost českým výrobkům. To je jistě pro každého výrobce dobrá zpráva. Aby zákazníci mohli mít jistotu, že kupují skutečně český výrobek mohou se orientovat podle loga Český výrobek, je udělováno za přísných podmínek a kontrolováno v místě výroby. Více informací o programu Český výrobek a probíhajících aktivitách naleznete na www.czvyrobek.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Proklatě drahá šunka

    Vláda se rozhodla, že vyhlásí boj drahotě. Domnívá se, že na současném prudkém růstu cen potravin se přiživují různí „keťasové“, kteří na úkor spotřebitelů dosahují neúměrně vysokých zisků. Extrémní případ z médií hovoří o šunce se ziskem 250 procent. Zemědělci a potravináři viní ze současné situace obchod. Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR si však podezření z takového obohacování nechce na sobě nechat a tvrdí, že právě vysoce konkurenční prostředí v retailu tlačí obchodní marže dolů. Kdo tedy za drastické zdražování může? Snad se to dozvíme z kontrol, které chce MPO dělat nejméně po tři měsíce. A možná se i viník najde. Ale bude potrestán? Zákon na to není. Veřejnost ale jistě bude zajímat, kdo zneužil příležitost a snad se k němu i otočí zády. Tedy, pokud bude mít na výběr. Ale možná se naopak ukáže, že nikdo za nic nemůže, protože drahé...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Proč IP mediátor naslouchá stranám 10. květen 2022

V minulém příspěvku jsme se seznámili s první fází mediace, ve které se IP mediátor stranám představí, vysvětlí jim proces IP mediace a roli, kterou v rámci mediace zastává. Současně se také domluví se stranami na základních pravidlech, která budou při mediaci dodržovat.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3