Automatické parkovací systémy KOMA Parking nabízejí bezpečný a inteligentní způsob hromadného parkování automobilů na principu sofistikovaného řešení manipulace a skladování. Jsou určeny zejména pro parkování osobních vozidel, umožňují však i realizace pro dodávková či nákladní vozidla.
DB Schenker Logistics otevírá novou dceřinou společnost na Islandu. Nová pobočka v Reykjaviku poskytne svým zákazníkům veškeré logistické služby a zároveň zkvalitní servis pro stávající zákazníky, kteří byli doposud odkázáni na služby partnerských firem.
Česká společnost ResVinia oficiálně uvedla na trh první české červené víno Bona Dea se zvýšeným obsahem přírodního antioxidantu – resveratrolu. Množstvím resveratrolu 4 - 9 mg/l se Bona Dea zařadila mezi světovou špičku vín příznivě působících na náš organizmus. Bona Dea je římská bohyně řeckého původu uctívaná jako ochránkyně zdraví a plodnosti.
Společnost dm drogerie markt s.r.o. se u privátních značek vždy snažila o to, poskytnout svým zákazníkům nejvyšší možnou kvalitu za velmi příznivou cenu. Důkazem toho je vítězství dm privátní značky Sundance opalovacího mléka OF 20, 200 ml v časopise dTest.
Letní aktivity s dětmi jsou, zejména pro vícečlenné rodiny, finančně značně náročné. Společnost Le Cheque Déjeuner, přední dodavatel zaměstnaneckých benefitů ve formě poukázek v České republice, přichází se zajímavou nabídkou pro zaměstnavatele – prostřednictvím poukázek Šek dovolená, UNIŠEK či UNIŠEK+ mohou svým zaměstnancům přispět na volnočasové aktivity pro celou rodinu. Zároveň tím optimalizují daňové náklady, což rozhodně není zanedbatelnou výhodou.
Docházkové systémy na otisky prstů využívají nejvíce firmy podnikající v oblasti služeb. Ze všech zájemců o biometrii tvoří 44 % právě sektor služeb, a to především velkoobchod, maloobchod a zdravotnická zařízení. Ukázaly to prodejní statistiky za 1. pololetí 2011 společnosti IReSoft, výrobce komplexních informačních řešení. Naopak nejnižší poptávku po biometrii projevují podniky zabývající se IT technologiemi.
Také se snažíte dobře hospodařit s každou minutou? Je to někdy to jediné, co člověku zbývá k tomu, aby byl stále aktivní, aby stihl využít hodně z toho, co mu život nabízí. A aby rovněž oplácel v tom nejlepším slova smyslu těm, kteří si to zaslouží. Nechci být patetická, a už vůbec ne škarohlíd a remcal, ale stále častěji přemýšlím o tom, jestli to všechno snažení má vůbec cenu. Jestli má smysl podnikat, odvádět daně, být laskavý, vstřícný, zodpovědný člověk. Všechno může rázem pokazit třeba městská hromadná doprava. Bydlím v Praze a z jednoho místa se snažím jezdit víc než 30 let do centra. Škoda, že jsem si nevedla přehled o všech těch zpožděních, která mi znemožnila obchodní schůzku, včasné zahájení nejrůznějších akcí, účast na tiskových konferencích, zmeškání divadelního představení, cestu do zahraničí.
Povědomí o duševním vlastnictví, jeho významu v podnikání i celé ekonomice země, nutnosti je chránit a odpovídajícím způsobem usilovat o výhody, které nabízí, to jsou témata, která ne vždy rezonují ve strategiích firem či organizací. Je to škoda. Proto nejen Úřad průmyslového vlastnictví, ale také například IP mediační centrum Praha, zapsaný ústav, vyvíjí množství aktivit na podporu správného chápání nehmotného majetku a péče o něj. Hovořila jsem o tom s JUDr. Davidem Karabcem, MPA, LL.M., ředitelem centra a špičkovým odborníkem v tomto směru:
Pokračování ...