Bezmála 340 m2 prodejní plochy nabízí svým zákazníkům od 27. 10. 2011 nová prodejna dm v Jesenici u Prahy, která byla otevřena v ulici na Ochoze. Značka dm je synonymem pro široký výběr výrobků péče o tělo a pleť, dekorativní kosmetiky, výrobků vlasové kosmetiky, kosmetiky pro muže, nepřehlédnutelná je i nabídka biopotravin a přírodní kosmetiky. Maminky ocení možnost výběru z bohatého sortimentu péče o dítě a dětské výživy. Samozřejmostí je krmivo pro domácí mazlíčky.
Další dva spoje IC RegioJet na trase Havířov – Ostrava – Olomouc – Pardubice – Praha a zpět budou moci od pondělí 31. října využít cestující. Ranní spoj IC 1006 bude vyjíždět v 8.27 hodin z Havířova, z Ostravy hl. n. v 8.48, Ostravy Svinova v 8.57 a z Olomouce hl. n. v 9.55 hodin. Příjezd do Prahy hlavního nádraží je ve 12.31 hodin.
Pražská marketingová firma, která se již 16 let specializuje výhradně na Vietnam, bude stejně jako v letech 2004,2006,2007,2008,2010 a 2011, sama organizovat účast českých firem na 22. mezinárodním obchodním veletrhu VIETNAM EXPO 2012 v Hanoji, který se uskuteční od 4. do 7.dubna příštího roku v Hanoji, bez jakékoliv pomoci od státu.
Agentura C zechTourism zveřejnila zadání soutěže na novou destinační značku České republiky. Cílem je najít atraktivní logo, které graficky i textově postihne podstatu Česka jako turistické destinace. Na zpracování návrhů budou mít zájemci přesně měsíc. Výherce, jehož vybere patnáctičlenná porota složená ze zástupců státní správy i marketingových a grafických odborníků, získá jeden milion korun.
Region bude mít spolehlivější dodávky elektřiny, přiláká i nové investory. Poslední etapa výstavby a modernizace sítě vysokého napětí v Krkonoších je u konce. Obyvatelům regionu tak již přestanou komplikovat život časté výpadky dodávek elektrického proudu, jejichž důvodem byla zastaralá distribuční síť. Pokládka kabelů vysokého napětí trvala s přestávkami přes dva roky. Stavba, která probíhala v náročném horském terénu, si vyžádala i nasazení speciálních technologií.
Britská společnost Brandbank oznámila vstup do České republiky. V rámci svých plánů na dlouhodobé aktivity v České republice firma otevřela v Praze svou centrálu, kde společně s novými kancelářemi investovala také do vlastního fotografického studia a nových skladových prostor. Brandbank rovněž přijal první nové zaměstnance. Příchod společnosti Brandbank výrazně urychlí rozvoj on-line nakupování v České republice. Brandbank stál před deseti lety u počátku rozvoje on-line obchodování řetězce Tesco ve Velké Británii. Díky tomu společnost nedávno vyhrála v tendru zakázku na rozvoj on-line obchodování řetězce Tesco také v České republice. V současné době má Brandbank v České republice několik významných zákazníků, vedle řetězce Tesco je to také síť cash and carry obchodů Makro. Oblast on-line obchodování (eCommerce) v České republice velmi rychle roste. Zkušenosti a služby společnosti Brandbank jsou pak nezbytné k tomu, aby obchodní řetězce byly připraveny na dnešní zákazníky, kteří stále více používají "vícekanálový" způsob nakupování. Brandbank pomáhá firmám k růstu prodejů, zvyšování efektivity a zároveň snižuje míru nevyužitých příležitostí díky tomu, že vytváří a shromažďuje profesionálně elektronicky zpracované fotografie produktů a informace o nich. Zároveň zajišťuje distribuci těchto dat ve správný čas na správné místo. Brandbank zajišťuje nyní i českým obchodníkům tzv. "one-stop-shop" služby. Obchodníci si tak mohou velmi jednoduše na jednom místě zajistit vytvoření profesionálních fotografií a další informace o svých produktech v digitální podobě. Poté mohou tato data velmi jednoduše a rychle využívat v mnoha oblastech podnikání - pro rozvoj on-line obchodování, pro mobilní nákupní aplikace, distribuovat je svých obchodním partnerům a zákazníkům, nebo je využít v rámci merchandisingu a propagace. "Vidíme Českou republiku jako strategický trh a to podpořilo naše investiční rozhodnutí," řekl Sean Wilkins, ředitel pro mezinárodní rozvoj Brandbank. "Rozšíření do České republiky nám umožní poskytovat ještě lepší služby našim zákazníkům. Vyrostli jsme na velmi vyspělých trzích, kde je on-line nakupování velmi sofistikované. Věříme, že budeme v této oblasti hrát důležitou roli také v České republice tím, že poskytneme naprosto novou úroveň v rychlosti a účinnosti obchodníkům, kteří chtějí nejen prodávat více on-line, ale chtějí také chytřeji řídit informace o svých produktech." Brandbank přináší českým obchodníkům mnoho výhod: - řízení prodejů pomocí elektronického přenosu informací a fotografií produktů do on-line obchodů prodejcům - zrychlení uvádění nových produktů na trh, jejich propagace prostřednictvím vždy aktuálních informací a obrázků produktů - úspora nákladů při využívání těchto informací a obrázků pro propagaci produktů, úspora v oblasti, kde je tradičně obtížné řídit své náklady Vysvětlivky Vícekanálové nakupování - odkazuje na spotřebitele, kteří využívají jak on-line, tak také in-store nakupování. O Brandbank Mezi naše zákazníky patří společnosti Asda-Walmart, Booker, Boots, Makro, Musgrave, Sainsbury's, Tesco a Waitrose. Již více než 12 let jsme úspěšní na světově nejrozvinutějším online trhu s potravinami, a nyní tuto naši zkušenost a know-how přinášíme na nové trhy. S našimi kancelářemi, studii a skladovými prostorami se naše mezinárodní přítomnost neustále rozšiřuje a nyní nás najdete ve Velké Británii, Irsku a České republice, společně s dalšími zastoupeními v Indii, na Filipínách a v Thajsku. (tz)
Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...