DZ Dražice, největší český výrobce ohřívačů vody a výhradní dovozce tepelných čerpadel NIBE, zahájil nedávno spolupráci s novým partnerem – renomovanou italskou společnost Argoclima.
Jsme národ kutilů, ale i vzdělaných lidí. Ať jsme zákazníkem v roli běžného spotřebitele, nebo firmy, požadujeme nejen kvalitu, ale také proměny výrobků, které by stále přesněji sloužily našim potřebám či komfortu.
Nevím přesně, kolik značek kávy se na českém trhu prodává, co vím ale spolehlivě, je, že přibyla další kávová značka. Jmenuje se Eduscho a do své nabídky ji zařadila společnost Tchibo. Zaujmout chce osvědčenou kvalitou, hravostí a fér cenou.
GLOBALG.A.P. je léty ověřená značka, která nabízí širokou škálu produktů zabývajících se certifikací zemědělské prvovýroby, dodavatelského řetězce, ale i posouzením férových pracovních podmínek v zemědělství.
Ryze českých výrobců hraček, kteří ustáli všechny ekonomické a společenské turbulence, je jako šafránu. Někteří z nich dokážou poctivým přístupem ke svým výrobkům svou pozici na trhu posílit.
VEKRA. Značka, která s námi žije ve dne i v noci. Stále. Je všudypřítomná. Když se probudíme, podíváme se z okna, jak je venku. Když odcházíme z ložnice, otvíráme dveře a vstupujeme do chodby či jiné místnosti, když z bytu či domu, dveře zavíráme a zamykáme.
Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...