INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Výrobky a služby

durove
26. září 2018

Vyvážet do vzdálených destinací, mít co nabídnout, uspět, dobýt trh, nechat si dobře zaplatit. I tak lze přiblížit přání a touhy českých exportérů. Čína jako země nekonečných možností láká mnohé. Ne každému se však podaří otevřít si vrátka k businessu, o jakém sní, v němž by se dokázal naplno seberealizovat. Čína znamená mít trpělivost i otevřené oči dokořán. A také se hodí získat komunikační zázemí s kancelářemi agentury CzechTrade. O tom a mnohém jiném je náš rozhovor s vedoucí zahraniční kanceláře v Pekingu Ing. Kateřinou Ďurove:

DSC01653
26. září 2018

Martina Kudelková (na snímku) vyzařuje nakažlivou pozitivní energii. Vlastně se pořád usmívá a jakákoli práce jí přináší to pravé životní potěšení. Nenaříká, nestěžuje si, není naštvaná, že musí reagovat, vysvětlovat, řešit výzvy, jimž většina z nás říká problémy. Sedět v její přítomnosti a poslouchat, proč s manželem podniká v oboru kosmetiky, kde je obrovská konkurence, zdá se být skoro zážitkem. Exkluzivně společně zastupují pro Českou a Slovenskou republiku tři světové značky a do povědomí široké i odborné veřejnosti se dostali postupně a mimo jiné prostřednictvím projektu www.krasanamiru.cz.

64172624 m
18. září 2018

Díky spokojenosti s televizní nabídkou zákazníci neváhají si za služby připlatit. Počet lidí, kteří jsou ochotni za televizní služby zaplatit 300–499 Kč se dokonce zdvojnásobil. Více než 94 % respondentů výzkumu NMS Market Research uvádí, že je spokojeno s kvalitou satelitního signálu ASTRA.

Der Kurier ilustr7
29. srpen 2018

Do Německa bez hranic je název služby dopravní společnosti Der Kurier od začátku roku 2018. Určena je pro B2B trh a slibuje doručení zásilky v Německu nejpozději do poledne druhého dne za podmínek vnitrostátní přepravy po Německu. Der Kurier si od této služby slibuje konkurenční výhodu.

JGZ 9658 Edit n
4. srpen 2018

Asi je jen málo těch, kteří měli tu čest navštívit všechny ročníky Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně. Těm, kterým se podařilo zúčastnit se ve svých 20 letech, je dnes 80. Ano, legenda mezi veletrhy, to je ten brněnský „strojírák“, který odchoval doslova generace vystavovatelů, hostů, obdivovatelů a fandů průmyslu, zejména strojírenství, které je stále chloubou české ekonomiky. V jakém duchu se letos odehraje, o tom pro náš časopis Jiří Erlebach, manažer PR a reklamy Mezinárodního strojírenského veletrhu:

crossway sl 677
2. srpen 2018

Československá obchodní banka podpoří společnost Iveco Czech Republic s dodávkou 400 autobusů do Pobřeží slonoviny, dalších 50 autobusů poputuje do africké země z mateřské společnosti Iveco France. Celková hodnota vývozu dosahuje téměř 2,4 miliardy korun.

Slovo ke dni

  • Český průmysl v úzkých

    Ti, co stále vyhlížejí příští krizi, dostali pádný argument. Průmyslová výroba v Česku z roku na rok klesla bezmála o čtyři procenta. A nezdá se, že by situace v druhé polovině r. 2019 měla otočit k lepšímu. Jak známo, naše továrny jsou zejména závislé na poptávce po autech. Když kupujících motorových vozidel ubývá v Evropě i ve světě, čísla o produkci musí jit také dolů. Ani výhled do dalších let není příliš růžový. Západní svět postupně přechází na elektromobilitu a do módy jde také celkové omezování spotřeby. Možná, že ekonomického vrcholu už naše automobilky a jejich dodavatelé dosáhli a čeká je pouze jízda z kopce. Je to špatně nebo dobře?

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE