INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

P1722727Milujete luxus? A ještě více kvalitu nade vše? Výrobky, které fungují, a nejen první rok používání? Takové, na které se můžete spolehnout? Pak jistě znáte Zepter. Firmu a značku plnou inovací, stálici na trhu s bohatou historií a tradicí, která nabízí širokou škálu vysoce jakostních produktů pro zdravý životní styl a komfortní bydlení.

Její filozofii a strategii přiblížil Petr Uhlík, obchodní ředitel Zepter International pro ČR:

Prosluli jste u nás prodejem kvalitního nádobí, ale to už je vlastně dávná minulost... Promítají se někdejší zkušenosti i do dnešních aktivit?

Samozřejmě, i když se naše portfolio produktů v průběhu let rozrostlo, naše zkušenosti s prodejem kvalitního nádobí hrají stále důležitou roli. Pořád klademe důraz na vysoký standard výroby a prémiové materiály, ať už jde o kuchyňské produkty, systémy pro úpravu vody, kosmetické přípravky, nebo produkty pro zdraví a wellness. Zkušenosti z minulosti nám pomáhají vybírat ty nejlepší materiály pro vlastní továrny, udržovat přísné kontroly kvality a nabízet zákazníkům produkty, na které se mohou spolehnout.

Jak hodnotíte začátky značky na českém trhu? Byl to agresivní nástup, či cesta pokusů a omylů? Nebo se zrodil úspěch, jemuž nahrálo několik zajímavých okolností?

Naše začátky na českém trhu v 90. letech byly plné dynamiky a inovací. V té době panoval velký zájem o kvalitní produkty ze západu a Zepter s inovativním přístupem k prodeji a prezentací produktů dokázal oslovit širokou škálu zákazníků. I když ta cesta nebyla vždy bez překážek, postupně jsme si vybudovali silnou pozici na trhu a stali se synonymem pro kvalitu a luxus.

Bioptron 4256Cesta zdravého životního stylu, již jste nastoupili, se stala svým způsobem trendovou záležitostí. Přispěl k tomu nyní i covid?

Ano, zájem o zdravý životní styl v posledních letech roste a covidové období tento trend ještě posílilo. Lidé si více uvědomují důležitost zdraví a prevence, a hledají produkty, které jim pomohou žít zdravěji a kvalitněji. Zepter již od počátku nabízel širokou škálu produktů pro zdraví a wellness, které oslovují tuto rostoucí poptávku. Jsme rádi, že lidé více než kdy dřív dávají přednost prevenci a zvyšování imunity před pouhým řešením dopadů nezdravého života. Zepter nabízí mnoho produktů, které jsou právě na imunitu zaměřeny. Ať jsou to přístroje světelné terapie Bioptron, čističky vzduchu TherapyAir nebo doplňky stravy.

Jak si vlastně dnes může zájemce o vaše produkty nakoupit? V tomto směru se, pokud vím, mnohé změnilo...

Dnes nabízíme zákazníkům širokou škálu možností nákupu. Kromě tradičního prodeje přes obchodní zástupce, pobočky či show­roomy se zaměřujeme i na online prodej. Náš e-shop umožňuje pohodlný nákup z domova s doručením kamkoliv v České republice. E-shop se nyní stává pracovním nástrojem také našich obchodních zástupců, kteří pomocí něj mohou například registrovat nové členy do BizzClubu, a ti pak využívají mnohých výhod a slev. Každý si tu také může jednoduše domluvit osobní prezentaci vybraného produktu.

Ujal se e-shop dobře?

Ano, přes počáteční porodní bolesti zaznamenáváme neustálý růst online prodeje. E-shop nabízí zákazníkům komfortní nákupní prostředí s přehlednou nabídkou produktů, detailními informacemi a možností platby online. Snažíme se neustále zdokonalovat naše online služby, a usnadňovat tak zákazníkům nákup produktů Zepter. Prvotní pro nás ale vždy byl a zůstává osobní kontakt se zákazníkem, ten prozatím nic plnohodnotně nenahradí.

Stále garantujete mnohaletou záruku podloženou vysokou kvalitou? Nepochybují o tom spotřebitelé?

Ano, na naše produkty stále poskytujeme nadstandardní záruky, které odrážejí jejich vysokou kvalitu a odolnost. Např. na výrobky z ušlechtilé oceli je to 30 let! Věříme v trvanlivost našich produktů a chceme, aby zákazníci byli spokojeni s jejich dlouhodobým užíváním. I když se někteří spotřebitelé mohou na záruku dívat s jistou skepsí, my si za kvalitou našeho zboží pevně stojíme a nabízíme spotřebitelům jistotu a bezpečí. Ve své práci se často setkávám se zákazníky, kteří nakupovali Zepter nádobí již v 90. letech a téměř všichni ve stejných nádobách připravují zdravé pokrmy i dnes. Pojem udržitelnost je pro nás velmi důležitý, protože se takto chceme chovat i jako moderní společnost 21. století. Aktuální novinkou je například prodloužení záruky na čističky vzduchu TherapyAir na deset let. No řekněte, která společnost si toto může dovolit?

Cestu k udržitelnosti jste prostřednictvím vysokých standardů výroby nastoupili tedy už dávno, dříve, než se o tom začalo mluvit jako o nezbytnosti pro uchování života na planetě. Je to tak? Vsadili jste na zdravý selský rozum i na to, po čem toužily generace babiček: aby výrobek vydržel co nejdéle. Je to tak?

Trvanlivost a udržitelnost jsou pro Zepter klíčové hodnoty již od počátku. Věříme, že produkty by měly být vyrobeny z kvalitních materiálů, s důrazem na detail a s ohledem na životní prostředí. Naše výrobky jsou navrženy tak, aby vydržely co nejdéle, a minimalizovaly se tak dopady na životní prostředí. Tímto přístupem se snažíme naplňovat principy zodpovědné ekonomiky a přispívat k ochraně planety.

Působíte na všech kontinentech, Česká republika byla jedna ze zemí s výsadním postavením. Z jakého důvodu?

Česká republika hrála a stále hraje důležitou roli v expanzi Zepteru na mezinárodní trhy. Spolu s Maďarskem a Slovenskem to byla jedna z prvních zemí mimo Švýcarsko, kde se Zepter etabloval, a stala se tak vzorem pro další země v regionu. Český trh se vyznačuje vysokou mírou kultivovanosti a zájmu o kvalitní produkty, což pomohlo Zepteru vybudovat si silnou pozici a stát se lídrem v oblasti přímého prodeje.

Nadoby ZepterKde hledáte obchodní zástupce? Je to velmi ceněná profese, a jak je známo, dobrý obchodník je pro každou firmu doslova pokladem...

Obchodní zástupce hledáme aktivně v celé České republice. Zaměřujeme se na talentované a motivované lidi s komunikačními a prezentačními dovednostmi, kteří sdílejí naše hodnoty a chtějí budovat úspěšnou kariéru v dynamické firmě. Nabízíme jim komplexní profesní rozvoj, atraktivní platové ohodnocení a možnost budovat si vlastní obchodní tým. Ale je to přesně jak zmiňujete, jde o poklady, které se nehledají snadno, a to i přesto že nabízíme časovou flexibilitu, nadstandardní výdělky a možnost nakupovat s výraznými slevami. Takže pokud by někdo ze čtenářů chtěl nastartovat svou kariéru nebo prostě jen změnit oblast svého působení, neváhejte se na mě obrátit, rád vám celý systém představím.

Čeho čeští zákazníci nakupují pod značkou Zepter nejvíce?

Nejvíce si oblíbili kuchyňské produkty Zepter, které se vyznačují vysokou kvalitou, multifunkčností a moderním designem. Velmi populární jsou také systémy na čištění vzduchu nebo pro úpravu vody. Dále roste zájem o produkty pro zdraví a wellness, jako jsou doplňky stravy, kosmetika a produkty pro domácí péči. Stálicí a hojně prodávanými produkty jsou přístroje světelné terapie Bioptron, které pomáhají vyřešit problémy s bolestí pohybového aparátu, ale také urychlují hojení a zvyšují imunitu. A nesmím zapomenout na ochranné brýle s fullerenovým filtrem, které snižují intenzitu modrého světla, chrání tak oči a dokážou stimulovat hladinu hormonů v našem mozku.

Říká se, že kdo není vidět, neexistuje. Chystáte změny v marketingových aktivitách?

Samozřejmě, vnímáme důležitost viditelnosti a neustále se snažíme posilovat naše marketingové aktivity. Zaměřujeme se nejenom na klasická média, ale také na moderní online marketingové kanály, jako jsou sociální sítě a online reklama. Zároveň se aktivně účastníme prestižních veletrhů a odborných lékařských akcí. Naším cílem je oslovit co nejširší publikum laiků i odborníků a prezentovat Zepter jako moderní a inovativní značku s bohatou historií a tradicí.

ptala se Eva Brixi

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3