INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Včera se odehrálo slavnostní předání cen FM Awards za rok 2011 a speciální ocenění za Počin roku udělila odborná porota publikaci Retail Book. Poprvé v historii udílení cen byla oceněna kniha. „Věděli jsme, že českému a slovenskému trhu chyběl komplexní přehled o shopping centrech a retailu. Proto jsme se rozhodli vydat publikaci, která by tato data zpřístupnila odborné i široké veřejnosti," uvedla autorka celé myšlenky Pavlína Hajnová, CEO skupiny Centers.

Co bylo hlavním cílem vydání Retail Booku?

PH: Bohužel se na trhu občas setkáváme s přemrštěnými cenami za analýzy a průzkumy v této oblasti, i přesto že to jsou vlastně veřejné informace. Chtěli jsme tedy zpřístupnit komplexní souhrn informací – mapy, seznamy a detailní informace o každém existujícím i plánovaném shopping centru, retail parku, velkoformátové prodejně či obchodních sítí.

Jaké jsou přínosy publikace?

PH: Všichni mohou lépe mapovat trh - subdodavatelé služeb či nájemci mohou například lépe stanovit své tržní podíly, developeři snadněji poznají svoji konkurenci a zástupci měst uvidí i za hranice svého katastru. Publikace je vhodná i pro studenty, kteří z ní mohou čerpat například údaje o vývoji obchodních stezek a obecně obchodu od první republiky až do současnosti.

Byl sběr dat náročný?

PH: Statistická data byla sbírána v průběhu celého jednoho roku. Neodborně řečeno, náš tým opravdu osobně navštívil a prozkoumal každé české a slovenské město nad 10 000 obyvatel a hledal zde stávající objekty, volné pozemky, zkoumal, kam lidé chodí nakupovat a proč.

Co chystáte dál?

PH: Na základě ohlasu na Retail Booku vzniká Office Book, seznam velkých kancelářských budov, průmyslových a logistických parků doplněný například o statistická data přepravy, mezd apod. Všemi očekávané je však překlopení databáze nemovitostí a firem do elektronické podoby. Na stránkách www.centers.cz bude od března příštího roku spuštěn v evropském kontextu naprosto unikátní portál shromažďující veškeré informace o realitním trhu v ČR a SR.

(tz)

Slovo ke dni

  • O zdravém stravování

    Na tohle téma se vedou spory. Jedni tvrdí, že maso do našeho jídelníčku nebude smět, druzí by je za taková tvrzení nejraději uškrtili. První to zdůvodňují tím, že naše planeta skomírá a z jisté části za to můžeme my, lidi masožravci, a nabádají nás k tomu, abychom se v jídle umírnili a více využívali na talíři zeleninu a ovoce. Což o to, to je určitě správná a potřebná cesta, zvýšit podíl kedlubů, mrkve, salátu nebo brokolice v našem žaludku. Zemědělci ale zase tvrdí, že bez hnoje, tedy chlévské mrvy, za chvíli budou pole neúrodná, že zkrátka hovězí dobytek, čuníky, ovce lidstvo potřebuje, aby bylo z čeho posléze produkovat obilí, řepu, brambory, okurky, rajčata. Protože řádně vyhnojené pole, tedy organicky, ničím nenahradíš. A že hydroponie lidstvo nezachrání. Myslím, že všichni máme kousek pravdy. A fakta, která k něčemu vedou, nejsou ani...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3 

INZERCE