INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Divadlo_zdroj_TopFly-czAktuální poptávku po zájezdech ovládají last minute nabídky. S nákupem dovolené totiž Češi vyčkávají opravdu až na poslední chvíli a to bez ohledu na přebranost nabídek. Nejvíce jdou na odbyt destinace Turecko, společně s Chorvatskem a Bulharskem, Itálií, Egyptem a Řeckem. Potvrzují to i prodejní čísla cestovní kancelář TopFly.cz, která se specializuje na Tureckou riviéru.

Podle zástupců cestovní agentury TopFly.cz je letos vysoká poptávka po co nejlevnějších zájezdech. Češi vyčkávají na last minute nabídky. Ačkoli objednat last minute je možné zpravidla 3 týdny před odletem, lidé se rozhodují co nejpozději. „Zájem se zvyšuje snížením ceny. Klienti objednávají zájezdy na poslední chvíli, vyčkávají, zdali se zájezd ještě nezlevní," potvrzuje jednatel společnosti TopFly.cz Martin Vaněk. Důvodem je dle jeho slov finanční situace zájemců, kteří netuší, jestli budou mít v blízké budoucnosti dostatek peněz i jistota, že si budou moci vzít v práci dovolenou. Případný nákup odkládají navzdory riziku přebranosti nabídek.

Letní zájezdy jsou až o 30 % levnější

Rekordně levné last minute jsou letos do Turecka. Ceny osmidenních leteckých zájezdů se pohybují od 5980 Kč. Nejoblíbenější jsou čtyřhvězdičkové až pětihvězdičkové hotely s polopenzí nebo all inclusive.

Obecně platí, že čím později zájemci zájezd zakoupí, tím vyšší je sleva. Je nutné počítat s tím, že ačkoli je cena pro zákazníka nejdůležitější, ne vždy se v last minute nabídce vyskytují kvalitní hotely, jelikož se jedná o doprodej posledních volných kapacit. Takže zákazník musí volit vždy poměr cena a kvalita. Zájezdy last minute jsou v prodeji od května. Touto formou se v Česku ročně prodá 40 procent dovolených, tedy přibližně 900 tisíc zájezdů.

Ačkoli sezona teprve začíná, oproti loňsku zaznamenala cestovní agentury TopFly.cz zvýšené prodeje až o 15 %. Největší zájem je tradičně o Tureckou rivéru. Zejména o pobyty na Turecké riviéře spojené s pobytem v termálních lázních a výletem na Pamukkale v jihozápadním Turecku.

Nejvíce zahraničních dovolených stráví Češi letos stejně jako vloni v Chorvatsku. Velký zájem je o Turecko, Bulharsko a Itálii. Svou pozici si opět získává Egypt, navzdory riziku stávek a demonstrací. Ačkoli je levnější i Řecko, zatím o něj není taková poptávka.

Zvýšený zájem o all inclusive

Češi pochopili, že za stejnou cenu mohou mít plnohodnotnou dovolenou. Nabídky s all inclusive nebo ultra inclusive vyjdou rodinu na dovolené často levněji než při samostatném nákupu jídla a pití. „Zájem o all inclusive má opravdu stoupající tendenci a tomu i přizpůsobujeme naši nabídku," říká jednatel společnosti TopFly.cz Martin Vaněk s tím, že ceny nápojů v dané destinaci a jejich spotřeba v horkých letních dnech může být citelným náporem pro peněženky. „Kohoutková" voda v některých destinacích často není pitná. Na dosah nemusejí být ani obchody s potravinami. Mít tedy veškerou konzumaci již v ceně zájezdu se pak může vyplatit až o 5 tisíc korun na osobu, v tropických destinacích pak dokonce dvojnásobně.

Více informací na našich kontaktech nebo na http://www.topfly.cz/

O společnosti TopFly.cz

Cestovní kancelář vlastněná výhradně českými majiteli. Specializuje se na zimní dovolenou (lyžařské zájezdy do Rakouska a Itálie) a na Tureckou riviéru – pobyt u moře spojený s výletem na Pamukkale a pobytem v termálních lázních. Nabízí také eurovíkendy v Istanbulu. Více najdete na webových stránkách http://www.topfly.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Jak se rozpadla myšlenka na hromadu zpráv

    Možná se vám to už také stalo. Chcete něco vyřešit, napíšete nebo zavoláte dotyčné osobě. Shrnete myšlenku pěkně v bodech. Krok za krokem. A reakcí na ni je… Chaos. Je to jako když vám někdo vysype puzzle na stůl a vy z nich musíte složit nějaký komplexní obrázek. Máte před sebou fragmenty, které musíte dát dohromady, abyste zrekonstruovali pracně to, co se dalo říci snadno. Jen to chtělo chvíli času a koncentrace, aby byla odpověď na vaši zprávu zformulována se vším všudy. Čím dokonalejší prostředky komunikace máme, tím hůř komunikujeme. Je to prokletí dnešní doby, ale možná by stačilo říct, že prostředky nejsou komunikací samou. Ta by měla mít vždy přehlednou formu, která bude pro příjemce sdělení prostě stravitelná. Tím, že tříštíme pozornost, a schází nám koncentrace, utrácíme na komunikaci čas i energii v trojnásobném množství, než bývalo standardem...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3