INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem

Jiří Halbrštát manažer náboru a marketingu ManpowerGroupLéto se pomalu blíží a s ním i období letních brigád. Studentům a dalším zájemcům o přivýdělek se otevírá široké spektrum možností, jak produktivně využít svůj čas. Překvapivě se však nemusí jednat pouze o brigády na festivalech nebo ve stáncích; léto nabízí i spoustu příležitostí k serióznější práci ve výrobě či v logistice.

Která odvětví potřebují brigádníky

Nejčastěji se letní brigády objevují v odvětví gastronomie, cestovního ruchu a zemědělství, dále pak na festivalech a ve volnočasových službách. Tato odvětví jsou pro letní sezónu typická a mnozí lidé je volí kvůli široké škále nabídek, z nichž si brigádník může vybrat dle svých preferencí.
I v létě se však můžete rozhodnout pro některou z nesezónních nabídek, která vám může otevřít dveře firmy pro hlavní pracovní poměr v dalších letech. Možnosti se otevírají v logistice, maloobchodě, ve výrobě, propagaci výrobků apod. Firmy v těchto odvětvích často nabírají brigádníky na běžná pracovní místa, nabízejí jim plný úvazek a hodinovou mzdu srovnatelnou se zaměstnanci na HPP.

Kdy je nejlepší čas začít hledat brigádu

Shánění brigády je v podstatě soutěž; brigádník si přeje co nejzajímavější a nejlépe placenou práci, na druhé straně stojí firma, která zase hledá co nejschopnější brigádníky. Jakmile se brigádník a firma sejdou a domluví, obě jejich nabídky z trhu zmizí. Proto platí – čím dříve začnete hledat, tím lépe pro vás.
To samozřejmě neznamená, že musíte přijmout první nabídku, kterou dostanete. Platí však, že ty nejlepší nabídky jsou rozebrány jako první. Je proto výhodné se již nyní zaregistrovat, abyste byli mezi prvními oslovenými, až začnou přicházet poptávky na brigádníky. Můžete se tak dostat k zajímavějším příležitostem.

Kolik si na brigádě vyděláte

Společnosti vědí, že dobrých pracovníků je třeba si považovat, brigádníky nevyjímaje. Své nabídky podporují především mzdou, která roste u brigádníků rychleji než u trvalých pracovních pozic. Lidé spíše preferují dlouhodobou práci, takže některé sezónní pozice mají vyšší mzdu než trvalé pracovní pozice, protože firmy musí namotivovat lidi, kteří dělají jinou práci, aby si k nim na sezónu „odskočili“.
V současné době mzdy brigádních pracovníků rostou. Nejlépe placeni jsou v průměru brigádníci ve Středočeském kraji, kde si vydělají 150–170 korun za hodinu. Nejnižší průměrně hodinové mzdy naleznete v Moravskoslezském a Ústeckém kraji, jejich výše dosahuje 120–135 korun. Celkově se průměrné mzdy brigádníků pohybují mezi 130 a 160 korunami za hodinu.

Kdo dřív přijde, ten víc vydělává!

Včasná registrace u (potenciálního) zaměstnavatele vám může přinést nejen ty nejlepší nabídky podle vašich preferencí, ale také možnost vybírat si a porovnávat. 
Konec tiskové zprávy

ManpowerGroup v České republice

V České republice se ManpowerGroup každý měsíc stará o personální a mzdovou agendu pro téměř 12 000 zaměstnanců, které vyhledal a kteří pracují u jeho klientů. V roce 2017, díky své síti 25 poboček, ManpowerGroup našel pro 1 200 klientů 24 000 nových zaměstnanců.

Více informací o společnosti ManpowerGroup naleznete na www.manpowergroup.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Červ, bez červa, s červem... Dobrou chuť!

    Člověk má v životě ochutnat všechno. Jak se praví v bibli: Vše vyzkoušejte, toho dobrého se přidržte! Jako kluk jsem nikdy nepřistoupil na sázku, že nepřekousnu žížalu. Teď jsem dostal nabídku nového pokrmu z červů. Neodmítl jsem a udělal dobře. Přišel mi sáček od firmy WORM UP plný moučných červíků Pražených a kulinářsky dochucených solí a chili. Myslel jsem si, že jídlo z čeledi bezobratlých bude vypadat jako normální pečivo. Totiž že se surovina usuší, umele a patřičně vytvaruje, pak nechá zapéct jako pizza. Jenže pochoutka si na nic nehraje. Skutečně máte na talíři moučného červa, který se však nehýbe, je do bronzova upražený a při skousnutí chroupe. Navíc skvěle chutná a je plný bílkovin. Ne že bych larvy vyměnil za vepřový řízek, hovězí svíčkovou, nebo grilované kuře, ale jako mňamku k televiznímu seriálu, proč ne?

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Září 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

První zkušenosti s novelou zákona o ochranných známkách 19. září 2019

Novela zákona č. 441/2003 Sb., o ochranných známkách, vstoupila v účinnost 1. ledna 2019. Hlavním důvodem změny zákona byla nutnost přenést do národní právní úpravy ustanovení směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2015/2436, kterou se sbližují právní předpisy členských států o ochranných známkách (dále jen „směrnice“).

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE