INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 23. rokem

Analýzy

ilustracni bytovy komplex 1
20. duben 2022

Na základě dat jsou nemovitosti čím dále více atraktivním investičním aktivem. V rámci pandemie došlo k bezprecedentnímu růstu cen nemovitostí. Tento trend je zřejmý ve všech segmentech trhu nemovitostí – počínaje rezidenčními nemovitostmi, dále komerčními a v neposlední řadě pozemky. Zajímavým trendem je, že čeští investoři si čím dál tím více pořizují nemovitosti v zahraničí. Více prozradili odborníci z české realitní crowfundingové platformy BrikkApp.

AccentureTechVision2022 blogimage
14. duben 2022

Propojení fyzického a virtuálního světa je stále užší. Vzniká další generace internetu a Metaverse Continuum, která bude hnacím motorem nové vlny digitální transformace. Půjde přitom o mnohem větší vlnu, než byla ta, která probíhala dosudKdo zaspí, ocitne se ve světech, které navrhl někdo jiný a pro někoho jiného.

4 n
8. duben 2022

Oblast e-commerce v České republice stále roste. Za první tři měsíce letošního roku dosáhl obrat tuzemských e-shopů 58,5 miliardy korun, což je meziročně o 9 % více. Český trh se navíc v prvním kvartálu rozrostl o 2 532 internetových obchodů. Vyplývá to z dat společnosti Shoptet, díky níž v České republice podniká v e-commerce už 30 000 lidí.

OcFDQE0vG6
28. březen 2022

V roce 2021 předstihly vstupní ceny v mnoha sektorech ceny maloobchodní. Jde o výsledek výpadků v dodavatelských řetězcích, silného nárůstu poptávky, omezení v dodávce komodit a o nárůst bezpečnostního doplňování zásob. Vysoké hotovostní zůstatky (v Evropě převyšují předkrizovou úroveň o 690 miliard euro, v USA dokonce o více než 765 miliard amerických dolarů), vzrůstající ziskovost a kapitálové výdaje napomáhají většině společností v USA a v eurozóně zmírňovat nárůst vstupních cen.

fashion 5320934 1280
28. březen 2022

Více než polovina e-shopistů hlásí za minulý rok stejné i vyšší tržby než v prvním roce pandemie. Spousta z nich díky koronaviru optimalizovala procesy, ale také bojovala s vyšší konkurencí, nárůstem cen oblečení a nepředvídatelností pandemické situace. Jak to bude na módní e-commerce scéně vypadat letos? GLAMI vydal přehled české módní e-commerce v roce 2021 a přináší následující informace.

Samoobsluzna pokladna ilustracni Accenture
28. březen 2022

Průměrný nákup potravin českého spotřebitele je co do počtu položek větší než v minulosti. Lidé zároveň podle českých obchodníků míří do prodejen méně často a snaží se zkracovat i dobu samotného nákupu. Zejména mladší a střední generace totiž ráda využívá svůj čas co nejefektivněji a nakupování ho věnuje jen nezbytné minimum. Zároveň však zákazníci vyžadují, aby měla prodejna dostatečně široký sortiment a moderní vzhled. Především české obchody proto musejí přistupovat k modernizaci.

Slovo ke dni

  • Smrt ze zoufalství

    Ztratili práci, smysl života, začali pít nebo nadměrně brát antidepresiva a předčasně zemřeli. V USA dospěli vědci k závažnému poznání. V posledních dekádách čekala předčasná smrt na 600 tisíc lidí, uvádějí zprávy na Seznam.cz. Týká se bílých Američanů bez vysokoškolského vzdělání, kteří nenašli odpovídající uplatnění na pracovním trhu. Byli z něj vytlačeni roboty, umělou inteligencí, digitálními technologiemi. A nebo se jejich pracovní pozice odstěhovaly do regionů s nízkými mzdovými náklady. Nám Čechům zatím toto nebezpečí nehrozí. Domácí ekonomika stále poptává mnoho talentů, a to z řad především technických profesí. Uplatnění v České republice najde každý, kdo chce a má potřebné kvalifikační schopnosti. Nezaměstnanost se u nás dlouhodobě pohybuje na velmi nízkých hodnotách. Věřím, že s vyspělými technologiemi z USA si nedovezeme i...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červen 2022

Partneři

Hlavní partner:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

oslavy 2022 razitko modre 2 copy eon eg logo short  
         

Partneři:

logo-grada3   ca2 logo-dtocz upv logo 56 dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

judr karabec ip mediace

Proč si strany v IP mediaci naslouchají 15. červen 2022

V minulém příspěvku jsme se seznámili s druhou fází mediace, ve které IP mediátor aktivně naslouchá stranám. V rámci této fáze mediace je cílem IP mediátora zjistit skutečné potřeby a zájmy stran konfliktu.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300AVLOGOM3