INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Direct_pojistovna_logoVíce než polovina řidičů se v případě, že je jejich vůz poškozen při dopravní nehodě, spoléhá na služby svého oblíbeného servisu. Svépomocí si podle průzkumu DIRECT Pojišťovny své auto opravuje dnes už jen 5 % řidičů. Od toho, jak a kde hodlá řidič své auto opravit, se také odvíjí výběr způsobu výplaty pojistného plnění. Ať si však klient vybere úhradu rozpočtem nebo hrazení fakturou přímo do servisu, DIRECT Pojišťovna mu garantuje plnění do 48 hodin od uzavření pojistné události.

„Volba likvidace škody na vozidle rozpočtem je vhodná zejména pro majitele vozidel, kteří jsou schopni opravit si vozidlo sami, za pomoci šikovných známých nebo s využitím služeb oblíbeného neznačkového servisu. Pokud klient své auto pravidelně opravuje jen ve značkovém servisu, je pro něj naopak výhodnější zvolit variantu likvidace pojistné události na základě faktury. Rychlost výplaty pojistného plnění je však v obou případech pro klienty klíčová, což potvrzují i výsledky výzkumu spokojenosti klientů. Právě díky plnění do 2 dnů od uzavření pojistné události získala DIRECT Pojišťovna vynikající průměrné hodnocení 4,8 na pětibodové stupnici spokojenosti" řekla Kateřina Krásová, tisková mluvčí DIRECT Pojišťovny.

Z výzkumu DIRECT Pojišťovny vyplývá, že 53 % řidičů využije k opravě svého auta po dopravní nehodě servisu, do kterého jezdí pravidelně. Zhruba každý šestý dotázaný si nechá servis doporučit od rodinných příslušníků. Na doporučení rodiny více dají ženy, které jej uvedly ve 32 % odpovědí (oproti mužům s 9 %). 11 % řidičů se řídí doporučením svých známých. Stejné množství řidičů si nechá servis doporučit od své pojišťovny. Pouze 3 % dotázaných se spoléhá na radu asistenční služby. K opravě svého vozu vlastními silami se pak odhodlá pouze 5 % řidičů.

Právě v případech, kdy se řidiči rozhodnou opravit si vůz svépomocí, je nejvýhodnější likvidace škody rozpočtem. V tom případě pojišťovna provede kalkulaci opravy a potřebné prostředky poskytne přímo klientovi. V případě plnění rozpočtem je zpravidla řešení celého procesu likvidace rychlejší. Odpadá zde totiž čas, kdy pojišťovna čeká na vystavení a zaslání faktury servisem.

Druhým způsobem likvidace, který lze obecně doporučit především řidičům, kteří navštěvují výhradně značkový servis, je hrazení fakturou přímo do servisu. Ideální je spojení likvidace na základě faktury s tzv. „krycím dopisem", na jehož základě poskytne pojišťovna pojistné plnění přímo na účet servisu. Klient pak autoservisu uhradí pouze případnou spoluúčast, DPH (je-li plátcem) apod. Pokud je vůz již opraven, pojišťovna proplatí předložené faktury přímo klientovi. Varianta likvidace na základě faktury je samozřejmě možná i v případě opravy v neznačkovém servisu – konečné rozhodnutí, jakou možnost zvolí, je na řidiči.

Jaký servis byste využil(a) v případě dopravní nehody?

DIRECT Pojišťovna vstoupila na český trh 21. května 2007 s přímým prodejem autopojištění. Nejdříve nabízela povinné ručení, které v srpnu 2007 doplnila o havarijní pojištění. V dubnu 2009 rozšířila portfolio svých produktů o pojištění majetku a odpovědnosti občanů a od podzimu 2010 nabízí klientům také cestovní pojištění. V červnu 2011 získala DIRECT Pojišťovna ocenění Pojišťovací inovátor v soutěži Hospodářských novin, a to za svoji revoluční službu AutoHELP, kterou představila klientům v září 2010. Vlastníkem DIRECT Pojišťovny, a.s. se v červnu 2009 stala britská pojišťovací skupina RSA Insurance Group Plc.

Historie RSA sahá až do roku 1710, kdy byla ve Velké Británii založena společnost Sun Fire Office, která je považována za jednu z nejstarších pojišťoven na světě a nyní je nedílnou součástí RSA Group. Více než třísetletá tradice v pojišťovnictví činí z RSA jednu z nejstarších a nejvýznamnějších mezinárodních pojišťovacích skupin. Má 23 000 zaměstnanců a více než 20 milionů zákazníků po celém světě. Své produkty a služby nabízí ve více než 130 zemích světa, např. ve Velké Británii, Skandinávii, Kanadě, Irsku, Asii, na Středním východě, v Latinské Americe a ve střední a východní Evropě. V rámci svých celosvětových aktivit je skupina RSA velmi aktivní i na poli společenské odpovědnosti, charity a ochrany životního prostředí. Na konci roku 2009 uzavřela RSA tříleté partnerství se Světovým fondem na ochranu přírody (World Wildlife Fund).

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3