INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Ve spolupráci společností UNIQA pojišťovna a Suzuki Motor Czech bylo vyvinuto značkové pojištění pro vozidla Suzuki. Produkt šitý na míru zahrnuje komplexní krytí pro nejrůznější škody, které mohou způsobit havárie, odcizení, řádění vandalů, srážka se zvířetem, rozbití skel na vozidle nebo ráfků kol a další nepříjemné události.

Nové Suzuki pojištění od UNIQA umožňuje automaticky i zapůjčení náhradního vozidla během opravy a významné snížení spoluúčasti klienta. V nabídce je u prodejců vozidel od prvního března.

UNIQA pojišťovna poskytuje jednu z nejrychlejších likvidací škod na českém pojistném trhu. Devadesát procent tzv. plechových škod je vyřízeno do tří pracovních dnů a pojistné plnění odesláno na účet poškozeného klienta nebo opravny. I přesto však nové značkové pojištění nabízí komfort zapůjčení náhradního auta na dobu, kterou poškozené vlastní vozidlo stráví v servisu. Tato služba je zcela zdarma.

Suzuki pojištění je platné po celé Evropě. Klient může v kteroukoli denní i noční hodinu kontaktovat asistenční služby UNIQA, aby mu pomohla řešit nastalé nouzové situace.

UNIQA pojišťuje aktuálně téměř sedminu všech nových vozidel prodaných na českém trhu. V případě značky Suzuki činila dosavadní penetrace bezmála dvacet procent. Zavedením značkového pojištění by se tento podíl měl výrazně zvýšit. Například loni UNIQA připravila podobné značkové pojištění pro značku Hyundai. Meziročně vzrostl počet vozů Hyundai pojištěných u UNIQA pojišťovny na dvojnásobek.

O společnosti UNIQA pojišťovna

UNIQA poskytuje své služby na českém trhu už dvacet let. Nabízí kompletní portfolio produktů pro privátní i korporátní klientelu. Celou dobu patří do desítky největších pojišťoven v České republice.
UNIQA pojišťovna je součástí evropského koncernu UNIQA International s aktivitami na dvaceti trzích našeho kontinentu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3