INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

První ročník motoristické soutěže České auto 2013 (Auto, které bych si koupil) vyhrála Škoda Octavia. Do nové soutěže bylo nominováno 55 automobilových novinek, které přišly na český trh od 1. 1. 2012 do 31.3. 2013. O vítězi rozhodla svými hlasy výhradně veřejnost, tedy uživatelé automobilů. Proti podobným soutěžím zde měla veřejnost možnost se s většinou nominovaných automobilů svézt - respondenti si mohli vyzkoušet 33 vozů 17 značek. Celkem do soutěže přišlo 53 016 hlasů a o testovací jízdu požádalo 17 164 zájemců.

Soutěž si kladla za cíl podpořit zájem o nové vozy, které jsou bezpečnější, hospodárnější a ekologičtější. I přes každoroční prodej asi 170 000 nových osobních aut totiž činí průměrný věk vozového parku registrovaného v ČR téměř 14 let. To je ve srovnání se zeměmi původní evropské patnáctky téměř dvojnásobek. Z celkových 4,64 miliónu registrovaných vozidel v ČR v roce 2011 je téměř 61 % starších než 10 let a podíl vozidel starších 15 let přesahuje 32 %!  A vozový park dále stárne.

V soutěži byly dále vyhlášeny doplňkové kategorie: Auto, které je nejpřitažlivější – zvítězil vůz Maserati Quattroporte,  Auto, které je nejpraktičtější – vyhrála Škoda Octavia a kategorie  Auto, které je nejekologičtější – první místo získala Toyota Prius+.

Součástí kampaně byl stánek soutěže na výstavě Autosalon Brno, konané 4. – 8. dubna na brněnském výstavišti. Ve stánku bylo možno hlasovat a svým favoritem se svézt přímo v areálu výstaviště, což využilo 2705 zájemců. Pro hlasující veřejnost byly určeny ceny celkem za 450 000 korun, první cenou byla poukázka na pořízení některého z nominovaných vozů.

Spoluvyhlašovatelem soutěže jsou Veletrhy Brno. Hlavními partnery jsou společnosti nebo značky Česká podnikatelská pojišťovna, Hella CZ, Alcar Bohemia (zastupuje značky AEZ, Dotz, Dezent a Enzo) a Continental,. Partnery ankety jsou společnosti nebo značky Basys, Castrol, Eurooil, Garmin a Varta.

Mediálními partnery jsou:  Autoforum, Automakers, Autosport a tuning, evo, Flora, Flying revue, Parlamentní listy, Pěkné bydlení, Prosperita a i-prosperita, Střelecká revue, Truck a business, Yacht, Yachting revue a Zdraví.

Vzhledem k úspěšnosti prvního ročníku soutěže České auto 2013 (Auto, které bych si koupil) se počítá s vyhlášením druhého ročníku opět za účasti partnerů včetně Veletrhů Brno a spojení této soutěže s veletrhem Autosalon Brno, který se uskuteční v dubnu 2014. 

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3