INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Zatímco se evropská veřejnost potěší automobilovými novinkami i běžnou produkcí na autosalónu ve Frankfurtu již koncem září, o pár dní později, ve dnech 1. až 4. října bude mít své brány otevřený jediný letošní český autosalón. Výstava Autoshow Praha se uskuteční již po osmnácté, podruhé ve zcela nové podobě.

Pětačtyřicet značek představí svou produkci i nejnovější modely. Očekává se téměř dvacet premiér včetně domácích produktů Hyundai Tuscon a Škoda Superb Combi. Jmenovat lze i další vozy jako jsou Cadillac ATS-V, Escalade, Corvette C7, Ferrari 488 GTB, Ford Mustang, S-Max a Galaxy, Honda H-RV, Jazz a Type-R, Jaguar XF, Kia Cee'd, Lexus RC 200t, Opel Astra a Corsa, Renault Kadjar, Subaru Levorg, Toyota Auris a Avensis, Volkswagen Touran či Volvo XC90, případně sportovní exot VUHL 05.

Po příchodu na venkovní ploše se návštěvníci seznámí především s užitkovými vozy včetně novinek. Průmyslový palác bude v drtivé většině zaplněn osobními vozy, které představí multidealeři za podpory výrobců a dovozců. Další značky budou vystaveny v Křižíkových pavilónech, kde najdou své místo i dodavatelé příslušenství a doprovodný program. Chybět nebudou ani elektromobily a na své si přijdou i milovníci historie prostřednictvím veteránů a youngtimerů.

Cílem výstavy Autoshow Praha 2015 není jen výstava luxusních značek vozů, ale také možnost nabídnout návštěvníkům svezení ve vybraných vozech formou testovacích jízd. Proto bude pro veřejnost připraveno téměř tři desítky vozů k testovacím jízdám. Dnes již můžeme sdělit, že k dispozici budou vozy značek Dacia, Fiat, Ford, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Kia, Land Rover, Renault, Škoda, Volkswagen včetně několika novinek.

Punc celostátní výstavy dodává záštita od Sdružení automobilového průmyslu, které je v České republice čím dál silnější a dá se říci, že tvoří páteř ekonomiky. O jejím růstu svědčí i rostoucí prodeje osobních a užitkových vozů, kterým je výstava Autoshow Praha 2015 především zasvěcena. Pro zajímavost dodejme, že od ledna do srpna letošního roku se v České republice prodalo téměř 153 tisíc nových osobních automobilů, což je proti stejnému období loňského roku o 22 % více.

Data výstavy:

Termín konání:1. – 4. 10. 2015

Místo konání: VÝSTAVIŠTĚ PRAHA – HOLEŠOVICE

Průmyslový palác

Křižíkovy pavilóny

Venkovní plocha

Organizátor:INCHEBA EXPO PRAHA spol. s r.o.

Otevírací hodiny: 1. 10.10.00 – 19.00

(10.00 - 12.00 - novináři, odborná veřejnost)
2. - 3. 10.10.00 – 19.00
4. 10. 10.00 – 16.00

Vstupné: 150 Kč dospělí
100 Kč  zlevněné
(děti od 6 do 15 let, studenti, důchodci)
300 Kč  rodinné (2 dospělí, 2 děti)
zdarma ZTP, ZTP/P

                                  www.autoshowpraha.cz

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3