INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

14. září začíná týden, který je pro značku Peugeot v ČR jedním z nejdůležitějších a pro zákazníky vozů Peugeot jedním z nejočekávanějších. Startuje totiž tradiční akční nabídka „7 dní Peugeot“ a opět nabízí skvěle vybavené vozy za atraktivní ceny.

Akce „7 dní Peugeot“ se zapsala do podvědomí zákazníků, neboť už několik let přichází pravidelně dvakrát do roka a přináší s sebou nadstandardně vybavené vozy za výhodné ceny. Ani letošní rok není výjimkou. Kompletní modelová řada Peugeot je nabízena s pěti až šesticifernými akčními slevami. Některé z modelů jako např. 3008 ALLURE nebo 5008 ALLURE se v rámci akce “7 dní Peugeot” dají pořídit s akční slevou až 150 000 Kč!

Výhody „7 dní Peugeot“ se vztahují na celou osobní modelovou řadu Peugeot.

Nabízejí se např. tyto vozy – všechny v bohaté výbavě:

Nový Peugeot 208za 246 700 Kč

Peugeot 2008za 317 500 Kč

Peugeot 301 za 250 500 Kč

Peugeot 308 5 dv. za 297 000 Kč

Peugeot 308 SW s Motorem roku za 369 000 Kč

Peugeot 3008s dieselovým motorem BlueHDi za 425 000 Kč

Peugeot 5008 s dieselovým motorem BlueHDi za 440 000 Kč

aj.

Kromě cenového zvýhodnění zákazníci získají i další bonusy v podobě pětileté záruky v ceně vozu, výhodného financování Live! (nově i pro modely Peugeot 108 a 2008) atd.

„Nabídka „7 dní Peugeot“ není výprodej skladu, přeplněné sklady nás rozhodně netrápí, je to období sbírání objednávek, které pro další měsíce udrží nebo možná ještě posílí náš příznivý prodejní trend. Je to také období, kdy sklízíme výsledky práce předchozích osmi měsíců, během kterých jsme uvedli nové modely, uspořádali velkou testovací akci Peugeot Emotion Day, posilovali jsme image a povědomí o značce. Věříme, že akce „7 dní Peugeot“ zaznamená velkou návštěvnost a naši koncesionáři prodejní úspěchy.“ prohlásil Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.

Akce „7 dní Peugeot“ potrvá od 14. do 20. září v celé autorizované prodejní síti Peugeot.

Slovo ke dni

  • Radši kašmírový než směsový

    Pomalu se blížíme k podzimu, i když tomu teploty vůbec neodpovídají. Ráda bych se při té příležitosti zamyslela nad spotřebním chováním, protože i sem patří nákup oděvů. Ale nutně to tak být nemusí. Zkusila jsem orientačně spočítat, jak se člověku vyplatí kvalitně zpracovaný kašmírový svetr. Když máte doma kousek ze směsi polyesteru, akrylu, polyakrylu, viskózy, elastanu a možná trochu nepříliš kvalitní vlny, zaplatíte místo osmi až patnácti tisíc zlomek ceny, zhruba od tisícovky do osmnácti stovek. Ale teď přijde druhá část rovnice. Kolikrát ten směsový za sezónu budete muset vyprat? Každé tři až čtyři dny. Protože se v něm drží pachy. Víc chytá špínu. A má horší termoregulační vlastnosti než přírodní materiál na bázi zvířecího chlupu. Ten z kašmíru, a potažmo dalších druhů vlny, vyperete za sezónu jednou. A ve skříni byste měli mít...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Září 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3