INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
S půjčkou MojeAuto mohou klienti Komerční banky financovat nákup automobilu pohodlně a výhodně. Půjčka, kterou mohou klienti získat v pobočkové síti Komerční banky i Modré pyramidy stavební spořitelny, nabízí výhodné úrokové sazby i levnější pojištění po celou dobu splácení.

Moderní půjčka MojeAuto bude zařazena do produktové nabídky Komerční banky od 12. července 2011. Velkou výhodou půjčky MojeAuto je fakt, že klient nemusí mít v době žádosti o půjčku vybraný konkrétní automobil. K získání financí na nákup nového nebo ojetého vozu stačí znát pouze předpokládanou tovární značku, model, stáří a cenu vozu.

„Noví i stávající klienti budou velmi mile překvapeni jednoduchým procesem žádosti o půjčku. Klient získá půjčku MojeAuto bez zbytečného papírování. Navíc až do výše půjčky 200 tisíc korun nemusí dokládat výši svých příjmů ani noví klienti," uvedla Monika Truchliková, zástupkyně výkonného ředitele pro marketing a business development Komerční banky.

Na rozdíl od financování prostřednictvím leasingu se klient při využití půjčky MojeAuto stává ihned majitelem automobilu. Po dobu splácení půjčky může nový majitel vozu využít zvýhodněných cen pojištění od České pojišťovny.

Výše půjčky MojeAuto se může pohybovat v rozmezí od 30 tisíc do 2 milionů Kč, splatnost pak od dvou do sedmi let. Roční úroková sazba začíná v závislosti na době splatnosti a stáří automobilu již na 8 % p.a. Klient neplatí žádný poplatek za uzavření nebo čerpání půjčky.

Příklad splácení:

Výše úvěru: 315 000 Kč

Měsíční splátka vč. pojištění: 7 274 Kč

Pojištěni povinné (měsíční / roční částka): 309 Kč / 3 708 Kč

Splátka úvěru: 6 965 Kč

Počet měsíčních splátek: 57

Celková splatná částka: 414 618 Kč

RPSN: 12,91 %

Roční úroková sazba: 10 %

Datum podpisu: 31. 5. 2011

Datum první splátky: 15. 6. 2011

Datum poslední splátky: 15. 2. 2016

www.kb.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3