INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
V září 2010 uvedla DIRECT Pojišťovna na trh revoluční novinku - službu AutoHELP, která zajistí pomoc klientům v případě nezaviněné nehody. Nastal tím, skutečný přelom v oblasti likvidace pojistných událostí a DIRECT Pojišťovna za tuto službu získala v hlasování veřejnosti ocenění Pojišťovací inovátor roku 2011. Většina tuzemských pojišťoven od té doby následovala příkladu DIRECT Pojišťovny a podobný produkt uvedla i do své nabídky. Co je ale nejdůležitější: AutoHELP vzbudil jednoznačně kladné ohlasy klientů. 8 z 10 klientů si již tuto službu zdarma aktivovalo.

„AutoHELP způsobil doslova revoluci na trhu neživotního pojištění. Většina konkurenčních pojišťoven se k nám od té doby přidala, takže se podobné služby postupně stávají standardem. Nejdůležitější je ale pro nás spokojenost našich klientů. Naším hlavním cílem při zavedení služby AutoHELP bylo usnadnit klientům DIRECT Pojišťovny likvidaci nezaviněných pojistných událostí a to se rozhodně povedlo," řekl Ján Čarný, generální ředitel DIRECT Pojišťovny, a dodal: „O tom, že AutoHELP zahrál na správnou strunu, svědčí nejen zavedení obdobných produktů u ostatních pojišťoven, ale i fakt, že si tuto službu již aktivovala drtivá většina našich klientů."

DIRECT Pojišťovna se při zavedení služby AutoHELP nechala inspirovat příkladem zemí západní Evropy, kde podobný systém úspěšně nabízí její mateřská společnost RSA. Pro klienty služba AutoHELP znamená především velké zjednodušení v procesu likvidace pojistné události. Díky AutoHELPu se účastníci dopravní nehody, kterou nezavinili, nemusí obracet na pojišťovnu viníka nehody. Klientovi DIRECT Pojišťovny v případě nehody stačí pouze kontaktovat pojišťovnu, která za něj vše vyřídí a vyplatí mu pojistné plnění. Mnoho starostí si klienti ušetří zvláště v případě, kdy je viníkem nehody cizinec nebo nepojištěný řidič. Službu AutoHELP nabízí DIRECT Pojišťovna svým klientům zdarma k povinnému ručení.

Za službu AutoHELP získala DIRECT Pojisťovna v červnu letošního roku ocenění Pojišťovací inovátor roku a obstála tak v konkurenci 21 pojišťovacích produktů. Toto ocenění, udílené na základě výsledků hlasování veřejnosti, je součástí soutěže o titul Nejlepší pojišťovna 2011, ceny Hospodářských novin.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3