„AutoHELP způsobil doslova revoluci na trhu neživotního pojištění. Většina konkurenčních pojišťoven se k nám od té doby přidala, takže se podobné služby postupně stávají standardem. Nejdůležitější je ale pro nás spokojenost našich klientů. Naším hlavním cílem při zavedení služby AutoHELP bylo usnadnit klientům DIRECT Pojišťovny likvidaci nezaviněných pojistných událostí a to se rozhodně povedlo," řekl Ján Čarný, generální ředitel DIRECT Pojišťovny, a dodal: „O tom, že AutoHELP zahrál na správnou strunu, svědčí nejen zavedení obdobných produktů u ostatních pojišťoven, ale i fakt, že si tuto službu již aktivovala drtivá většina našich klientů."
DIRECT Pojišťovna se při zavedení služby AutoHELP nechala inspirovat příkladem zemí západní Evropy, kde podobný systém úspěšně nabízí její mateřská společnost RSA. Pro klienty služba AutoHELP znamená především velké zjednodušení v procesu likvidace pojistné události. Díky AutoHELPu se účastníci dopravní nehody, kterou nezavinili, nemusí obracet na pojišťovnu viníka nehody. Klientovi DIRECT Pojišťovny v případě nehody stačí pouze kontaktovat pojišťovnu, která za něj vše vyřídí a vyplatí mu pojistné plnění. Mnoho starostí si klienti ušetří zvláště v případě, kdy je viníkem nehody cizinec nebo nepojištěný řidič. Službu AutoHELP nabízí DIRECT Pojišťovna svým klientům zdarma k povinnému ručení.
Za službu AutoHELP získala DIRECT Pojisťovna v červnu letošního roku ocenění Pojišťovací inovátor roku a obstála tak v konkurenci 21 pojišťovacích produktů. Toto ocenění, udílené na základě výsledků hlasování veřejnosti, je součástí soutěže o titul Nejlepší pojišťovna 2011, ceny Hospodářských novin.
(tz)