INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Češi hojně využívají věrnostní a slevové programy. Dle závěrů výzkumu GE Money Bank, který realizovala agentura STEM/MARK, vlastní průměrný Čech téměř dvě (1,79) slevové karty. Tři čtvrtiny respondentů (77 %), kteří aktivně používají alespoň jednu slevovou kartu, uvedly, že by jim vyhovovalo spojení věrnostních programů a platebních karet. Kartu s takovým bonusovým systémem založeným na partnerství různých obchodníků nabízí GE Money Bank.

„Lidé mají velký zájem o výhodnější ceny, a tak hojně využívají věrnostní programy. Sloučení takových programů a platební karty poskytuje zákazníkovi větší pohodlí a komfort při nakupování. Proto jsme se touto cestou při sestavování produktů pustili i my," řekl Josef Jehlík, Business Development Manager, GE Money Bank.

Na otázku, zda by držitelé slevových karet uvítali její sloučení do jedné platební, odpovědělo v průzkumu STEM/MARK kladně celkem 77 % respondentů, kteří aktivně používají alespoň jednu slevovou kartu (v populaci jich je 65 %). U držitelů tří a více slevových či věrnostních karet by tuto možnost ocenilo dokonce 82 % dotázaných. Ženy mají slevových karet v průměru více (2,16) než muži (1,34). Výsledky šetření ukázaly zájem klientů o platební karty s širokým spektrem slevových a věrnostních programů. Budoucí rozvoj platebních karet tohoto druhu záleží na míře zapojení a užší spolupráci obchodníků s bankovními domy.

„Aktivně se snažíme reflektovat potřeby našich klientů, kteří si přejí využívat výhod věrnostních programů. K platebním kartám GE Money Bank proto poskytujeme program bene+. Jeho principem je přímé vracení peněz za každou transakci. U partnerů programu se výše odměny pohybuje až do výše 10 %, mimo ně jde pak o 1 % z platby zpět. Program bene+ je navíc jediný na českém trhu, který vrací zákazníkům přímo hotovost za každý nákup - tj. i mimo síť partnerů, a to bez podmínek a měsíčních stropů. Seznam všech odměn a další informace najdou naši klienti nejen na www.beneplus.cz," dodal Josef Jehlík.

Z šetření agentury STEM/MARK vyplývá, že 27 % respondentů vlastní tři a více věrnostních či slevových karet. Nejvíce těchto programů využívají lidé v rozmezí 20 až 40 let. Lidé ve městech nad 100 000 obyvatel jsou častějšími držiteli věrnostních programů v porovnání s menšími městy. Při nákupech zboží využívají výhodnějších věrnostních programů spíše lidé s ukončenou střední či s vystudovanou vysokou školou.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3