INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Nad budoucností státních penzí visí spousta otazníků, s Penzičkou ale brzy bude do zpěvu. Kampaň Penzijní společnosti České pojišťovny na produkty důchodového spoření pokračuje novými rozhlasovými spoty, které těží z mimořádného potenciálu české lidové klasiky.

„Pětatřicátníci, sjednejte si hned, v pojišťovně Český penzi jako květ,” tyto a další popěvky na známé melodie se brzy vepíší do povědomí posluchačů mnoha rozhlasových stanic. Penzijní společnost České pojišťovny na přelomu května a června nasadí čtyři výrazné rozhlasové spoty, které vtipnou formou informují o snižování státních důchodů, mezních termínech pro uzavření důchodového spoření nebo benefitech v podobě možnosti dědit naspořené prostředky.

„Penzička v této taktické kampani opět sází na nutnou nadsázku. Víme, že lidé se v množství informací ztrácejí a zároveň si stěžují na jejich nedostatek. To znamená, že jsou pro ně špatně srozumitelné. Věřím, že formou lidových popěvků se nám podaří spolehlivě doručit ta nejdůležitější sdělení,“ řekl ke zvolené strategii Libor Pergl, ředitel pro obchod a marketing Penzijní společnosti České pojišťovny.

Rozhlasové spoty jsou součástí nepřehlédnutelné penzičkové kampaně, která je postavena na kvartetu komiků – penzistů (Suchánek, Genzer, Chmela a Sokol) s claimem „Abyste ve stáří nemuseli improvizovat“. V rozhlasových spotech však čtveřice výjimečně chybí. „Podstatným prvkem celé kampaně je vizuální stylizace hlavních představitelů, kterou rozhlas bohužel nedokáže zprostředkovat. Proto jsme oslovili špičky českého dechovkového žánru a nahráli s nimi rádiové spoty v podobě rozverných penzijních šlágrů,“ vysvětlil Pavel Friš, kreativní ředitel Havas Worldwide Prague, která pro PSČP kampaň Penzička realizuje.

(tz)

Slovo ke dni

  • Prázdninový čas po celý rok

    Poslední dva roky pozoruji velmi zvláštní fenomén. Týká se přítomnosti v práci. Je to jasné, po covidu se na nás řítí dynamika dosud nevídaná. Nicméně tak nějak se změnil rytmus svátků, volna a dovolených. Vánoční prázdniny dětem sice končí na začátku ledna, ale v mnoha firmách klíčoví lidé do pracovního rytmu vplouvají až v polovině měsíce. Pak přichází 15 dní intenzivní práce. Po ní, od počátku jarních prázdnin, lidé rotují po horách a za stůl usedají přerušovaně až do konce března. Velikonoce odstartují další dovolenkový turnus. A květnové svátky mnozí využijí na odpočinkovou víc než týdenní šňůru. Od poloviny června se dostáváme na vlnu letních dovolených, která ustává až s půlkou září. Až potom se do půlky prosince rozjedou naplno kolečka pracovní aktivity, protože rok se pomalu s tím další schází. A pak je vánoční rádiový klid....

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3