INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 21. rokem
Nedávno ukončená kampaň Poštovní spořitelny zaměřená na spořicí produkty vykazuje úspěšná čísla. Za dobu jejího trvání se rapidně zvýšil počet zájemců o produkty z nabídky Era spoření. Největší zájem je mezi lidmi o Era červené konto, které oproti ostatním měsícům v roce zaznamenalo během kampaně více než dvojnásobný nárůst žadatelů.

Podobně jako u Era červeného konta vzrostla poptávka i po Era termínovaném vkladu, u kterého se množství zájemců v průměru také zdvojnásobilo. „Zájem o spořící produkty mimo jiné dokazuje, že Čechům není budoucnost lhostejná a myslí na zabezpečení i v případě nenadálých událostí," uvedl Milan Jursík, manažer marketingu Poštovní spořitelny.

To ostatně ukazují i výsledky Koeficientu rozumného zadlužení, podle kterého se více než polovině českých domácností daří hospodařit bez dluhů. „Češi začali v důsledku finanční krize zodpovědněji přistupovat ke svým financím. Podle našich zkušeností se snaží rozumně zacházet s úsporami a předcházet situacím, kdy by se mohli ocitnout v dluhové pasti - například sjednáním pojištění proti neschopnosti půjčku splácet," dodal Milan Jursík.

Mezi produkty Era spoření patří Era červené konto, které nemá žádnou výpovědní lhůtu a peníze je tak možné kdykoli okamžitě vybrat. Účet se ovládá přes internetové bankovnictví nebo po telefonu a k výhodné úrokové sazbě přidává také zdarma vedení a správu konta. Era termínovaný vklad zase zaručuje jistý výnos, i v době poklesu úroků na trhu se úroková sazba během doby trvání vkladu nesníží. Klienti navíc nemusí mít strach z nenadálých výdajů, neboť mohou kdykoli vybrat až 20 % uložených peněz, a to bez poplatku za předčasný výběr. Součástí spořících produktů je také Era první konto, jehož zvýhodněný úrok a žádná omezení či sankce pomohou našetřit dětem peníze pro vykročení do dospělosti.

Založení kteréhokoli ze spořicích produktů je jednoduché a snadné. Zákazníci mají k dispozici Finanční centra PS, pobočky České pošty po celé republice, webové stránky či internetové bankovnictví nebo finanční poradce ČMSS. Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky a.s.

(tz)

Slovo ke dni

  • Vesnice, jak ji možná neznáte

    Lidé na vsi jsou prý konzervativní, zaostalí a možná i hloupí. Ano, tak o nich často smýšlí zejména město. Avšak mýlí se, jak ukázal i čerstvý průzkum Asociace malých a střeních podniků a živnostníků ČR. Vyšlo jim, že zemědělci jsou v digitalizaci dál než průmysl. K čemu nejmodernější technologie využívají? Například satelitní navigaci k zjišťování dat o svých pozemcích a pěstovaných plodinách. Sbírají informace všude tam, kde potřebují znát přesnou situaci online. Není pro ně ani neznámý pojem internet zvířat, i na venkově se daří umělé inteligenci... V rostlinné i živočišné výrobě se už bez systémů tzv. přesného zemědělství neobejdou. A to se venkované musí vyrovnat s překážkami, které v městských aglomeracích nemají, kupříkladu se špatným pokrytím vysokorychlostními internetovými službami nebo s horším přístupem k investičním...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Srpen 2019

INZERCE

Partneři

Generální partner:

logo gc 2018

Vyšlo u nás

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 

 

Partneři plus:

logo KOBtsoft   EON EG 2017 107 icom
         

Partneři:

logo-grada3  ca2 logo-dtocz

Duševní vlastnictví

upv logo

Patentová ochrana v zahraničí prostřednictvím Smlouvy o patentové spolupráci 19. červenec 2019

České podniky si stále častěji (nebo spíše – stále ještě nedostatečně) uvědomují, že ochrana průmyslového vlastnictví představuje jeden z nástrojů, jak úspěšně rozvíjet a inovovat výrobu a stát se úspěšným na globalizovaném trhu. Jednou z možností, jak ochránit nové technické řešení – vynález, je patentová ochrana. Pokud se pro ni přihlašovatel rozhodne, zpravidla nejprve žádá o národní patentovou ochranu. Ta však sama o sobě nestačí, neboť český patent platí jen v České republice a jinde v zahraničí toto patentované řešení může kdokoliv využívat a prodávat. Proto je vhodné získat patentovou ochranu i v zemích, kde je předpoklad, že chráněné řešení má tržní potenciál.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy svaz obchodu103 logo-kzps acto cma_web_iprosperita Sacm Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 cps vetsi 300 cps vetsi 300AVLOGOM3

INZERCE