INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

TVHypoteckaPodzimní kampaň Hypoteční banky, jedničky na trhu hypotečních úvěrů, skládá klientům jejich hypoteční úvěr přímo na míru. S využitím motivu rébusu banka komunikuje svou pozici specialisty, který dokáže vyjít vstříc různorodým potřebám klienta, navíc je u ní sjednání úvěrů snadné a rychlé. I podzimní kampaň si zachovává charakteristickou animovanou formu. Připravila ji agentura Rust, Klemperer, koncept navrhl Konektor. Kampaň poběží zejména v televizi a na internetu, startuje 1. října.

„V naší podzimní kampani ukazujeme klientům hravou animovanou formou, že financování jejich vlastního bydlení nemusí být nic složitého. Hypoteční banka dokáže nabídnout hypoteční úvěr snadno, rychle a navíc na míru potřebám každého klienta. To je hlavní sdělení aktuální kampaně,“ vysvětluje Jana Wolfová, ředitelka marketingové komunikace Hypoteční banky. Kampaň podpoří také nedávno zavedené sedmileté fixace úrokových sazeb.

Idea kampaně je výsledkem malého tendru, který během léta banka zadala čtyřem vybraným agenturám. „Vítězný koncept „písmenka“ od Konektoru nejlépe vystihuje fakt, že hypotéka není žádný rébus, právě naopak,“ dodává Jana Wolfová. Exekuci vítězného konceptu pak dostala na starosti dlouhodobá agentura banky Rust, Klemperer. Kresbu samotných animací zajistil již tradičně malíř Luděk Bárta.

Spoty kampaně poběží v televizi v 15 a 10‘ vteřinových verzích. Delší verze spotu bude komunikovat hlavní sdělení kampaně. Ta kratší pak podpoří sedmiletou fixaci úrokové sazby, která klientům kombinuje aktuální výhodné úrokové sazby a jistotu nízké splátky po dlouhou dobu. Na internetu půjde zejména o statické bannery s behaviorálním cílením. Hypoteční banka také v rámci podzimní komunikace plánuje přebalit titulní stránku Hospodářských novin. Kampaň začíná 1. října, televizní spoty poběží přibližně jeden měsíc, internet do poloviny listopadu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Prázdninový čas po celý rok

    Poslední dva roky pozoruji velmi zvláštní fenomén. Týká se přítomnosti v práci. Je to jasné, po covidu se na nás řítí dynamika dosud nevídaná. Nicméně tak nějak se změnil rytmus svátků, volna a dovolených. Vánoční prázdniny dětem sice končí na začátku ledna, ale v mnoha firmách klíčoví lidé do pracovního rytmu vplouvají až v polovině měsíce. Pak přichází 15 dní intenzivní práce. Po ní, od počátku jarních prázdnin, lidé rotují po horách a za stůl usedají přerušovaně až do konce března. Velikonoce odstartují další dovolenkový turnus. A květnové svátky mnozí využijí na odpočinkovou víc než týdenní šňůru. Od poloviny června se dostáváme na vlnu letních dovolených, která ustává až s půlkou září. Až potom se do půlky prosince rozjedou naplno kolečka pracovní aktivity, protože rok se pomalu s tím další schází. A pak je vánoční rádiový klid....

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3