INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Pojišťovna VZP (PVZP) spouští příští týden kampaň, která má podpořit produkt cestovní pojištění. Nabádá své klienty, aby se při svých zahraničních cestách pojišťovali a riskovali tak jen zážitky, nikoliv své zdraví. Snaží se oslovit dobrodruhy, kteří cestují na vlastní pěst. Využívá k tomu především sociálních sítí, outdooru a printu na pobočkách VZP, PVZP v Centrech zdraví a v Očkovacích centrech.

Kampaň připravila komunikační agentura Medica Healthworld, kterou si PVZP vybrala v únorovém tendru. Kampaň je cílena na lidi, kteří cestují na vlastní pěst a pojištění si volí sami. „Vycházeli jsme z toho, že naše cílová skupina jsou lidé s dobrodružnou povahou. Nebudou proto chtít slyšet nic o bezpečné dovolené bez rizika. Tato spojení jim budou asociovat nudu, nulovou míru dobrodružství a adrenalinu. Museli jsme zvolit opačnou strategii a tak vznikla idea riskujte jen zážitky. To samozřejmě nemění nic na tom, že pojištění od PVZP může využít prakticky každý," dodal k návrhu kampaně project manager Tomáš Čupr. Kreativní koncept kampaně připravili Karel Zlevor, Ivana Polášková a Zbyněk Polák. Kampaň je plánovaná na 6 měsíců. Po prázdninách však projde minimálně úpravou vizuálu, protože bude odkazovat na zimní dovolené.

Pojišťovna VZP, a. s. je dceřinou organizací Všeobecné zdravotní pojišťovny. Kromě Cestovního pojištění nabízí pojištění cizinců a pojištění v případě hospitalizace nebo pracovní neschopnosti.

Informace o kampani:

Název kampaně: Riskujte jen zážitky

Produkt: Cestovní pojištění

Zadavatel: Pojišťovna VZP, a. s.

Agentura: Medica Healthworld, a. s.

Tvůrčí tým: Karel Zlevor, Ivana Polášková, Zbyněk Polák

Account: Tomáš Čupr

Key account: Pavel Šmid

Použitá média: microsite, sociální síť facebook, blog cestovatele, vizuály v MHD a v místě prodeje, vizuály v Centrech zdraví a Očkovacích centrech

Načasování: květen – prosinec 2011

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy logo-kzps acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3