INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Pojišťovna VZP (PVZP) spouští příští týden kampaň, která má podpořit produkt cestovní pojištění. Nabádá své klienty, aby se při svých zahraničních cestách pojišťovali a riskovali tak jen zážitky, nikoliv své zdraví. Snaží se oslovit dobrodruhy, kteří cestují na vlastní pěst. Využívá k tomu především sociálních sítí, outdooru a printu na pobočkách VZP, PVZP v Centrech zdraví a v Očkovacích centrech.

Kampaň připravila komunikační agentura Medica Healthworld, kterou si PVZP vybrala v únorovém tendru. Kampaň je cílena na lidi, kteří cestují na vlastní pěst a pojištění si volí sami. „Vycházeli jsme z toho, že naše cílová skupina jsou lidé s dobrodružnou povahou. Nebudou proto chtít slyšet nic o bezpečné dovolené bez rizika. Tato spojení jim budou asociovat nudu, nulovou míru dobrodružství a adrenalinu. Museli jsme zvolit opačnou strategii a tak vznikla idea riskujte jen zážitky. To samozřejmě nemění nic na tom, že pojištění od PVZP může využít prakticky každý," dodal k návrhu kampaně project manager Tomáš Čupr. Kreativní koncept kampaně připravili Karel Zlevor, Ivana Polášková a Zbyněk Polák. Kampaň je plánovaná na 6 měsíců. Po prázdninách však projde minimálně úpravou vizuálu, protože bude odkazovat na zimní dovolené.

Pojišťovna VZP, a. s. je dceřinou organizací Všeobecné zdravotní pojišťovny. Kromě Cestovního pojištění nabízí pojištění cizinců a pojištění v případě hospitalizace nebo pracovní neschopnosti.

Informace o kampani:

Název kampaně: Riskujte jen zážitky

Produkt: Cestovní pojištění

Zadavatel: Pojišťovna VZP, a. s.

Agentura: Medica Healthworld, a. s.

Tvůrčí tým: Karel Zlevor, Ivana Polášková, Zbyněk Polák

Account: Tomáš Čupr

Key account: Pavel Šmid

Použitá média: microsite, sociální síť facebook, blog cestovatele, vizuály v MHD a v místě prodeje, vizuály v Centrech zdraví a Očkovacích centrech

Načasování: květen – prosinec 2011

(tz)

Slovo ke dni

  • Doba byrokratická

    Prý umožňuje lepší fungování státu. V něčem možná ano. Rozhodně má aparát, který může zabezpečit lepší kontrolu. Ale umožňuje i snazší podnikání? Tady už je to na pováženou. Hlasy lidí z businessu zní unisono. Podnikatelské prostředí v České republice potřebuje výrazné zlepšení. A opravdu se nenechme ukolébat tím, že vloni vzniklo meziročně nejvíce firem od dob pandemie. Bohužel úřednický aparát neroste jen proto, aby byly úkoly státu zvládány rychleji a kvalitněji, ale protože těch úředních povinností přibývá i s ohledem na požadavky EU. A tak nevznikají nová a nová úřednická místa zdaleka jen na straně státu. Podniky si stále častěji musí najímat externí dodavatele, kteří by pro ně onu byrokratickou část businessu dokázali zpracovat na klíč. Případně staví vlastní oddělení, které musejí tuto agendu zvládnout. Administrativa tak...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3