INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále „ČPP“) odstartuje v pondělí 20. října svou kampaň na podporu prodeje autopojištění. Třetí největší pojišťovna na trhu s povinným ručením zvolila jako motto varování „Nebezpečí číhá všude“.

Jen málokdo si uvědomuje, kolik nástrah a nebezpečí číhá na každém kroku. Cílem kampaně je ukázat, že nabídka pojištění ČPP dokáže ochránit kohokoli na jakékoli riziko. „Abychom zvýšili povědomí o důležitosti a významu pojistné ochrany pro běžného občana, zejména pak v kontextu nového občanského zákoníku, připravili jsme pro zájemce o autopojištění zajímavý benefit,“ říká Ing. Igor Rolínek, manažer úseku marketingu. Motoristé, kteří si u ČPP pojistí své auto, tak získají pojištění odpovědnosti na jeden rok zdarma. Podle typu produktu je v ceně zahrnuto také úrazové pojištění řidiče nebo úrazové pojištění celé posádky. Každý nový klient obdrží navíc kupon v hodnotě až 500 korun na sjednání majetkového pojištění.

Kampaň bude vidět na billboardech a velkoformátových plochách po celé České republice. Dále v tisku, například v Denících ČR, Právu, Blesku, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, Týdnu, Světě motorů, Instinktu, Sedmičce, Týdeníku Televize, TV Maxu a také v zákaznických novinách obchodního řetězce Kaufland ČR. Motiv kampaně se objeví také na teploměrech čerpacích stanic a CLV.

Stejně jako již v minulých letech vsadila ČPP i tentokrát na televizní reklamu. Spot s Patem a Matem bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group a TV Barrandov. Dále se TV spot objeví na obrazovkách městských úřadů, dopravních inspektorátů, monitorů v MHD a nemocnicích.

Na přípravě podzimní kampaně ČPP spolupracovala s reklamní agenturou Arnold Prague, která pro pojišťovnu již několik let zajišťuje služby spojené s mediálními aktivitami a nákupem souvisejících služeb.

(tz)

Slovo ke dni

  • Prázdninový čas po celý rok

    Poslední dva roky pozoruji velmi zvláštní fenomén. Týká se přítomnosti v práci. Je to jasné, po covidu se na nás řítí dynamika dosud nevídaná. Nicméně tak nějak se změnil rytmus svátků, volna a dovolených. Vánoční prázdniny dětem sice končí na začátku ledna, ale v mnoha firmách klíčoví lidé do pracovního rytmu vplouvají až v polovině měsíce. Pak přichází 15 dní intenzivní práce. Po ní, od počátku jarních prázdnin, lidé rotují po horách a za stůl usedají přerušovaně až do konce března. Velikonoce odstartují další dovolenkový turnus. A květnové svátky mnozí využijí na odpočinkovou víc než týdenní šňůru. Od poloviny června se dostáváme na vlnu letních dovolených, která ustává až s půlkou září. Až potom se do půlky prosince rozjedou naplno kolečka pracovní aktivity, protože rok se pomalu s tím další schází. A pak je vánoční rádiový klid....

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3