INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Z lednové ankety DIRECT Pojišťovny mezi tuzemskými řidiči vyplynulo, že 7 z 10 oslovených považuje aktivní pomoc pojišťovny s likvidací škody po nehodě za důležitou. V září 2010 přitom DIRECT Pojišťovna jako první v tuzemsku představila unikátní produkt AutoHELP, který způsobil revoluci v likvidaci pojistných událostí.

Je-li motorista s uzavřeným povinným ručením u DIRECTu účastníkem dopravní nehody, kterou nezavinil, nemusí se již díky unikátní službě AutoHELP obracet na pojišťovnu viníka, ale vše za něj vyřídí DIRECT Pojišťovna.

„AutoHELP od DIRECTu následovala konkurence s podobnými produkty a aktivní pomoc s likvidací nehody se tak postupně stala standardem tuzemského trhu. AutoHELP způsobil doslova revoluci na trhu neživotního pojištění. Podle ankety DIRECT Pojišťovny nové služby pojišťoven zaznamenaly dvě třetiny oslovených řidičů,“ říká Ján Čarný, generální ředitel DIRECT Pojišťovny.

Inspiraci pro AutoHELP čerpala DIRECT Pojišťovna v některých zemích západní Evropy, kde podobný systém delší dobu úspěšně funguje. Pro klienty služba AutoHELP znamená především velké zjednodušení v procesu likvidace pojistné události. Služba se vztahuje na poškození automobilu při dopravní nehodě, kdy je znám viník nehody. Klient jednoduše kontaktuje svou, tedy DIRECT Pojišťovnu, která za něj vše vyřídí.

Službu AutoHELP nabízí DIRECT Pojišťovna zdarma k povinnému ručení a získávají ji automaticky všichni noví klienti. Stávající klienti DIRECTu si službu AutoHELP mohou aktivovat při obnově smlouvy. AutoHELP pomůže u nehod, které se staly na území České republiky. Pomůže i tam, kde je viníkem řidič vozidla se zahraniční poznávací značkou nebo řidič jedoucí v nepojištěném automobilu.

Anketa byla provedena v polovině ledna 2011 na vzorku 400 řidičů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3