INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

opatreni ve „Vydrží víc“… všeobecně známý slogan českého výrobce oken VEKRA nabývá v současné situaci zcela nového rozměru. Dnes totiž nevypovídá pouze o kvalitě výrobku, ale také o jistotě pro zákazníka, že jeho dodávka bude v této hodně nejisté koronavirové době bezpečně realizována, a i pro samotnou firmu, že aktuální situaci ustojí.

Česká značka oken a vchodových dveří VEKRA v současné pandemické době neuzavřela závody, ani provoz. Naopak přijala opatření, aby měla kapacity pro celkem nečekaný zvýšený objem práce. „Mile nás překvapilo, jakou důvěru má VEKRA u svých zákazníků. Od 12. března, kdy byl v České republice vyhlášen nouzový stav, jsme zaznamenali zvýšený zájem o naši dodávku díla na klíč,“ říká Jan Tušl, generální ředitel značky VEKRA, a dále přibližuje: „V prvním kvartálu se zvýšil obrat firmy o 15 %, a to zejména v segmentu velmi citlivém na důvěru – tedy u koncového zákazníka. V druhé polovině března jsme v tomto segmentu uzavřeli objem zakázek o cca 25 % vyšší, než tomu bylo v loňském roce ve stejném časovém období.“ Jan Tušl přikládá tento nárůst kombinaci několika faktorů: „Lidé v době krize inklinují k zavedeným, léty prověřeným značkám – a známost značky VEKRA na českém trhu je téměř 95 %. Zákazníci v nás mají důvěru. Zajistíme jim kvalitní výrobky od zaměření, výrobu až po jejich montáž. Lidé v našich závodech i naši technici a montážníci v terénu bezpodmínečně dodržují všechna bezpečnostní a hygienická opatření dle nařízení vlády. Tím jsme si neuzavřeli cestu k našim zákazníkům, ale ve vzájemné bezpečnostní dohodě vše funguje.“

Obecně platí, že výrobcům stavebních prvků přeje také fakt, že v současném stavu s různými omezeními lidé více šetří, nechodí do restaurací, necestují. Naopak se více zajímají o svůj byt, dům, či chatu, a investují svůj čas i peníze do jejich inovování, aby jim v nich bylo příjemně.

VEKRA

Značka první volby zákazníků na českém trhu v segmentu oken, vchodových dveří a souvisejících doplňků. Značka zaměřená na vysokou kvalitu a odpovědnost při výrobě svých produktů ze dřeva, plastu, hliníku i dřevohliníku. Vždy jedinečná řešení pro konkrétní zakázku, kvalitní materiály, špičkové zpracování, důraz na dodržení technologických postupů. Svým zákazníkům nabízí komplexní služby od úvodního poradenství a profesionálního řešení konstrukce, přes výrobu, až po odbornou instalaci všech prvků a následný potřebný servis - to vše je dnes značka VEKRA. Na českém trhu funguje od počátku devadesátých let. Více na www.vekra.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3