INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Společnost Home Credit a.s. slaví 15 let fungování na českém trhu. Za tu dobu se z malé firmy z městečka nedaleko Brna stal jeden z předních poskytovatelů spotřebitelských úvěrů, který své služby poskytl více než dvěma milionům klientů.

„Patnáct let už je dostatečně dlouhá doba k bilancování a je nesporné, že Home Credit si k pomyslnému občanskému průkazu zaslouží gratulaci. Vždyť za svou patnáctiletou historii půjčil celkem 78 miliard korun více než dvěma milionům zákazníků, tedy každému pátému obyvateli Česka," uvedl generální ředitel Home Creditu David Bystrzycki.

Cesta Home Creditu začala v Hustopečích u Brna, kde v roce 1997 vznikla stejnojmenná leasingová společnost. O rok později začala poskytovat spotřebitelské úvěry domácnostem. O tom, že šlo o dobrý obchodní tah, svědčí fakt, že hned další rok překračuje objem poskytnutých peněz miliardu korun a Home Credit má v portfoliu sto tisíc úvěrových smluv. Silný impuls přichází na přelomu tisíciletí, kdy společnost začíná nabízet kartu Yes, která je jednou z prvních úvěrových karet v Česku vůbec. Úspěšný reklamní spot s Janou Štefánkovou na tuto kartu si mnozí vybaví ještě dnes. V dalších letech zavádí Home Credit na trh celou řadu na svou dobu převratných novinek, jako je hotovostní Osobní půjčka, úvěr pro financování lékařské péče Medifin, Telefonní půjčka nebo Bezva dny, které vracejí úroky za dobré splácení. Home Credit od roku 1999 expanduje do dalších zemí Evropy a postupně i do celého světa. K Česku, Slovensku a Ruské federaci se postupně přidal Kazachstán, Bělorusko, Čína, Vietnam a Indie. Následovat budou další země. „Příběh Home Creditu připomíná tak trochu splněný sen. Společnost totiž neslaví úspěchy jen na domácí půdě. Stala se vzorem pro obchodní model fungující v zemích a ekonomikách, které jsou v porovnání s tou naší stonásobně větší," řekl David Bystrzycki.

Podle generálního ředitele spočívá úspěch firmy hlavně ve schopnosti pružně reagovat na mnohdy dramaticky se měnící situaci. Společnosti se dlouhodobě daří udržovat růst i na trhu, který stagnuje.

„Najít prostor pro růst ve vysoce konkurenčním prostředí je čím dál těžší. K narozeninám jsme tak pro klienty připravili zcela nový koncept, který jim přinese vyšší spokojenost a zlepší jejich zákaznickou zkušenost. Spokojený zákazník se bude vracet a opakovaně nakupovat, což umožní další růst společnosti do budoucna. Zároveň chceme i dále rozvíjet systém odměn zákazníkům, kdy už nyní zákazníci při Bezva dnech dostávají své úroky zpět," dodal David Bystrzycki, a pokračoval: „Konkrétních změn v rámci nového konceptu je tak spousta – od jednoduchého, uživatelsky přívětivého webu a nového komunikačního konceptu, od „lidštějšího" a tedy daleko srozumitelnějšího jazyka úvěrových smluv, jednodušší sankční politiky až po chartu zákazníka, kterou právě připravujeme. Prostě chceme zákazníka pohodlně a bezpečně provést celým procesem od žádosti o půjčku až po její splacení."

Společnost Home Credit a.s., založená v roce 1997, je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v České republice. Společnost nabízí širokou škálu úvěrových produktů: půjčky v místě prodeje, úvěry na automobily, hotovostní půjčky, kreditní a úvěrové karty. V roce 2011 společnost poskytla úvěry v celkové výši 8,75 miliardy Kč. Společnost Home Credit a.s. je členem skupiny Home Credit.

Další informace jsou k dispozici na www.homecredit.cz.

Skupina Home Credit (Home Credit B.V. a její dceřiné společnosti) je jedním z předních poskytovatelů spotřebitelského financování v Evropě a své služby nabízí 4,5 milionu aktivních klientů (k 30. 6. 2011 včetně Kazachstánu). Ve vybraných zemích úspěšně nabízí a rozvíjí také služby retailového bankovnictví. Skupina působí v České republice (od roku 1997), na Slovensku (od roku 1999), Ruské federaci (od roku 2002) a v Bělorusku (od roku 2007). Značka Home Credit je od roku 2005 navíc přítomna v Kazachstánu, kde společnost Home Credit B. V. drží minoritní podíl v AO Home Credit Bank.

Další informace jsou k dispozici na www.homecredit.eu.

Skupinu Home Credit plně vlastní PPF Group N. V. („PPF"), která je jednou z největších investičních a finančních skupin ve střední a východní Evropě. Aktuálně vlastní aktiva ve výši zhruba 12,4 miliard EUR (k 31. 12. 2010), zahrnující různorodé aktivity od bankovnictví a pojišťovnictví přes nemovitosti, oblast energetiky a těžbu nerostů či zemědělství až po největší ruský obchodní řetězec se spotřební elektronikou. Působnost PPF sahá ze střední a východní Evropy přes Rusko až do Asie.

Na základě úspěchu Home Creditu v Evropě PPF rozvíjí spotřebitelské financování pod značkou Home Credit také v Asii, konkrétně v Číně (od roku 2007) a ve Vietnamu (od roku 2009), a zkoumá příležitosti pro vstup na další rozvíjející se trhy v tomto regionu. Další informace jsou k dispozici na www.ppf.eu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3