INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Již tradičně, první zářijovou neděli v 11:00, zahájí společnost SONNENTOR, známá také pod názvem Sluneční brána, na kopci nad historickými Templářskými sklepy Čejkovické bylinkové slavnosti otevřením své sluneční brány všem zájemcům o zhlédnutí procesu výroby čajového sáčku od výkupu bylinek přes zpracování až po jejich balení. V pořadí již 3. ročník bude zároveň oslavou 20. narozenin společnosti a slavnostního otevření moderní přístavby administrativní a zpracovatelské budovy včetně integrovaného obchodu v tradičním selském stylu s téměř 700 výrobky SONNENTOR se všemi jeho letošními novinkami.

Všudypřítomná dobrá nálada, příjemné prostředí, milí lidé, báječné bioprodukty a zajímavý program pro děti i dospělé, přilákaly na Čejkovické bylinkové slavnosti minulý rok téměř 5000 návštěvníků. Součástí letošního bohatého programu uváděného hercem Zdeňkem Junákem budou prohlídka zpracovatelských a výrobních prostor, mini biojarmark, odborné přednášky, diskuze s pěstiteli, ochutnávky a zábavný program pro děti. Občerstvení zajistí Rebio - provozovatel vegetariánských biorestaurací v Brně. Vstupné na slavnosti a do přilehlých Templářských sklepů bude zdarma. Výtěžek z dobrovolného příspěvku do tomboly společnost SONNENTOR věnuje sdružení Zdravotní klaun.

Součástí svátečního odpoledne bude také slavnostní otevření nové přístavby administrativních prostor, skladového a výrobního areálu na kopci Mlaty nad Čejkovicemi, spojovacího traktu mezi oběma budovami a dále otevření zcela nové firemní prodejny, integrované v jednom z objektů. Výstavba byla kompletně provedena v roce 2012. V březnu byl slavnostně poklepán základní kámen. Úspěšné dokončení tohoto projektu umožní společnosti zcelit její provozy a umožní její další růst.

20 let SONNENTORu

Právě před 20 lety se Tomáš Mitáček a Johannes Gutmann setkali na jedné z prvních ekologických konferencí v ČR. Podnikatelský duch, láska k přírodě a hlavně myšlenka pěstování bez použití chemie, umělých hnojiv a jiných prostředků na ochranu rostlin, bylo to, co je navzájem spojovalo a dalo vzniknout jedné z prvních společností zabývající se výrobou bioproduktů v České republice – SONNENTORU.

Smějící se slunce, logo společnosti, které je již 20 let neodmyslitelnou součástí a ozdobou každého produktu, je se svými 24 paprsky symbolizujícími 24 hodin dne, středověkým symbolem života a světla. Pod tímto logem byly od počátku uváděny na trh bylinné čajové speciality, a postupem času také koření, káva a další produkty SONNENTOR pocházející z kontrolovaného ekologického zemědělství.

Darujeme úsměv se Zdravotními klauny

SONNENTOR přispívá různým charitativním organizacím a jiným dobročinným sdružením. Jedním z takových projektů je například sdružení Zdravotní klaun. Myšlenka psychické pomoci nemocným hospitalizovaným dětem je společnosti velmi blízká. Speciálně pro tento účel byl na trh uveden čaj „Klauni s červenými nosy". Z každého prodaného balení je odvedena 1 Kč občanskému sdružení Zdravotní klaun. V průběhu slavností bude tato finanční částka předána zástupcům sdružení Zdravotní klaun. Věříme, že i díky nám a našim zákazníkům bude možno těmto nemocným dětem vykouzlit úsměv na jejich tvářích.

Projekt sociálního podnikání Přirozenou cestou

SONNENTOR je také partnerem projektu Přirozenou cestou. Přirozenou cestou je sociální firma, zaměstnávající osoby znevýhodněné na trhu práce a to zejména osoby s tělesným postižením a osoby pečující o osobu blízkou. Cílem firmy je do dvou let dosažení ziskovosti a tím nezávislosti na grantech a dotacích. Každý sociální podnik se snaží obstát v konkurenčním prostředí z finančních zdrojů, které sám vytvoří prací svých zaměstnanců, bez ohledu na jejich handicap.

Tak chutná léto se SONNENTOREM

Úspěch SONNENTORu spočívá v jeho jedinečných produktech, netradičních recepturách a vysoké kvalitě výrobků z kontrolovaného ekologického zemědělství. Každým rokem uvádí na trh několik novinek a ani letos tomu není jinak. Již nyní si můžete v bioprodejnách, zelených lékárnách, prodejnách zdravých výživ a dárkových a jiných krámcích zakoupit zcela nové čaje, vyvinuté speciálně pro horké letní dny. Osvěžte se s bylinnou čajovou směsí plnou květů Letní snoubení nebo se nechte okouzlit směsí zeleného čaje a bylinek Citronové kouzlo. A pokud jste milovníky ovocných čajů a letních bobulí je pro vás čaj Ovocná báseň jako stvořený. Od září se dále můžete těšit na další vynikající bioprodukty. Na cestu k vám jsou připraveny zbrusu nové směsi koření a další báječné biospeciality od SONNENTORU.

S Kořením kolem světa od SONNENTORu

V Asii, zemi tisíce vůní a barev, na vás čeká rýže, o jejíž teplou kořeněnou chuť se postaralo "Koření na rýži mistra Wonga". Milovníci asijské kuchyně připraví tofu za pomoci „Koření na tofu paní Yoko". Směs má svěží orientální vůni a připomíná kari. Vedle smyslných kořeněných tónů dálného východu a osvěžujících přísad mu dominuje mateřský kmín.

"Lájošovo gulášové koření" vás zavede do Maďarska. Typickou chuť a oranžovou barvu indického pokrmu vykouzlí na talíři „Šántina Tandoori Masala". Kořeněná ostrá chuť „Habešina koření Berber" nás láká do tajuplné Afriky. Do salátů, bulguru či kuskusu přidejte „Tabouleh – koření na salát". Na každé grilovací párty bude od nynějška marinováno s „Frankyho kořením na barbecue". Aladinovo koření do kávy nás unese do Orientu a znovu doma se s „Kořením na kuře paní domácí" a „Selským kořením na brambory" můžete těšit na tradiční rodinné jídlo.

Bioprodukty od SONNENTORu v sobě kromě vybraných surovin v té nejlepší biokvalitě ukrývají spoustu ruční práce, lidské nasazení, pečlivost, energii, trpělivost a velký kus srdce všech členů rodiny SONNENTOR. Bio není pouze módním slovem, je to ohleduplnost k životnímu prostředí. Bio je způsob života spojený s šetrným zacházením s přírodními zdroji a přírodou samotnou, slibující slunečnou budoucnost příštím generacím.

O společnosti SONNENTOR

Společnost Sonnentor byla založena v roce 1992 Tomášem Mitáčkem a Johannem Gutmannem. Sídlem firmy se stala jižní Morava. Výchozí myšlenkou bylo uvést selské bio-speciality jako jsou bylinné čaje, ovocné pomazánky, koření, dárkové a jiné zboží na místní a mezinárodní trh pod logem smějícího se slunce. Dnes má společnost se sídlem v Čejkovicích u Hodonína 75 zaměstnanců a vyváží své produkty do více než 50 zemí po celém světě. V současné době patří k rodině SONNENTORu více než 30 biopěstitelů. Hlavní obchodní myšlenkou je zušlechťování produktů přímo na bio-farmách, dlouhodobá spolupráce, stálost a co možná největší transparentnost, která umožňuje zpětnou dohledatelnost.

SONNENTOR - Tady roste radost

Další informace najdete na www.sonnentor.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Květen 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3