INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
V polovině letošního roku se pojišťovna Kooperativa přestěhovala do nové centrály v Karlíně. Nová budova získala několik významných ocenění, například Nejlepší kancelářská budova světa roku 2011 nebo Best of Realty - nejpodařenější stavba 2011. A to také díky tomu, že kromě kancelářských prostor nabízí i veřejně přístupná místa určená pro běžné návštěvníky. Ti zde najdou například kavárnu nebo galerii, ve které Kooperativa vystavuje díla ze své umělecké sbírky.

„V naší nové budově najdete nejen parkoviště, kanceláře, počítače, servery, telefony či pořadače na šanony a další vybavení nezbytné pro život pojišťoven, ale i místa věnovaná kultuře, umění a kráse. Reprezentativní prostor galerie nám dává příležitost podělit se s návštěvníky o krásu obrazů z naší sbírky. Věřím, že se naše budova stane jedním z center kulturního a společenského života v této části Prahy," představil krásné prostory Martin Diviš, generální ředitel pojišťovny Kooperativa.

Galerie je umístěna ve třetím patře nové centrály pojišťovny Kooperativa na adrese Pobřežní 665/21, Praha 8. Pro veřejnost je otevřena každé úterý a čtvrtek vždy od 10:00 do 18:00 hodin. Vstup je zdarma.

„Velmi mě těší, že v Karlíně nerostou jen nudné kancelářské budovy. Nová centrála pojišťovny Kooperativa je nejen zajímavým architektonickým počinem, ale také skvělým příkladem spojení byznysu s kulturním děním v regionu. Oceňuji, že se společnost Kooperativa rozhodla podělit o skvosty ze své sbírky výtvarného umění také s běžnými návštěvníky Prahy a věřím, že galerie bude hojně navštěvovaná," doplnil Jiří Janků, starosta městské části Praha 8.

Současná expozice v galerii je rozdělena na dvě části. V první jsou vystavena díla od období baroka po díla umělců generace Národního divadla. Mimo jiné je zde možno spatřit práce V. Hollara, V. V. Reinera, J. Kupeckého, N. Grunda, A. B. Piepenhagena, V. Brožíka, J. Mánesa, F. Ženíška, M. Alše a J. Schikanedera. V druhé části pak návštěvníci najdou díla umělců české moderny, například A. Slavíčka, E. Filly, J. Čapka, F. Kupky, A. Procházky, V. Špály, J. Štyrského, Toyen, V. Rabase, J. Slavíčka, J. Kuby, F. Kavána, O. Blažíčka nebo J. Lieslera. Výstava je koncipována tak, aby co nejlépe ilustrovala charakter sbírky Kooperativy a zahrnovala jak nejvýznamnější autory, tak i nejzásadnější tematické okruhy.

Prohlídku galerie si návštěvníci mohou zpestřit šálkem dobré kávy a nějakou sladkostí v kavárně, která s galerií sousedí. Do prostorů galerie a kavárny se návštěvníci dostanou po schodech uprostřed vstupního foyeru nebo výtahem. Výstava je tedy přístupná i imobilním návštěvníkům.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3