INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Lázně Teplice nad Bečvou vyhlásily loňského roku výběrové řízení, ve kterém hledaly PR agenturu k dlouhodobé spolupráci. Focus Agency s.r.o. v tomto tendru zvítězila, a bude tak lázně po celý rok 2013 zastupovat na poli klasického media relations jak v tisku, tak on-line.

Lázně Teplice nad Bečvou poskytují svým klientům kromě klasické léčebné péče také celou řadu doplňkových služeb, jakými jsou například wellness víkendy, krátkodobé relaxační pobyty nebo pobyty romantické. Jedinečnou je také poloha lázní v srdci Moravy, tedy v komorním prostředí, kde se návštěvníci nemusejí obávat návaly cizinců. LTnB jsou také jediným lázeňským centrem, které poskytuje časnou kardiorehabilitaci –pacienti nastupují do lázní již pátý, šestý den po operaci..

Mediální komunikace bude zahájena setkáním s novináři přímo v lázních, celá roční kampaň se pak zaměří zejména na služby pro samoplátce, tedy klienty, kteří přijíždějí do lázní na léčebné nebo relaxační pobyty, aby upevnili své zdraví, další jezdí za prevencí nebo relaxací. LTnB disponují také wellness centrem, bowlingem a bazény, které budou též předmětem komunikace.

„Hledali jsme agenturu, která přinese nové náměty a nápady ke komunikaci našich služeb a na spolupráci s Focus Agency se velice těšíme,“ řekla ing. Yveta Sommerová a dodala: „V tomto roce je před námi celá řada zajímavých akcí pro všechny věkové kategorie, soustředíme se tedy na doslovné naplnění našeho sloganu, že jsme více než lázně.“

www.focus-age.cz

Focus Agency, s.r.o. se zaměřuje na poskytování služeb v oblasti public relations aktivit. Je českou nezávislou organizací, která působí na trhu od roku 2000.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3