INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Americký fastfoodový řetězec Broaster Chicken plánuje vstup na český a slovenský trh. Pro rozvoj své sítě hledá výhradního zástupce. Fastfoody se tak budou muset potýkat s novou konkurencí. 

Broaster Chicken je znám zejména pro své speciality z kuřecího masa. Ve Spojených státech amerických lze najít více než 10 tisíc restaurací této značky. V roce 2011 pak zahájila expanzi do Evropy, když otevřela první pobočku v Polsku. Na tamním trhu má v současné době celkem 6 provozoven. Kromě Česka hledá partnera, který ji bude exkluzivně zastupovat, také na Slovensku. 

Český a slovenský fastfoodový trh není dle vedení společnosti Broaster Chicken nasycen a stále je zde místo pro další hráče. Proto chce společnost nabídnout firmám a investorům možnost spolupráce, a to na principu franchisingu. „Úkolem  výhradního zástupce bude vybudovat síť restaurací pod značkou Broaster Chicken v rámci České republiky. K tomu získá kompletní podporu ze strany poskytovatele licence,” vysvětluje náležitosti spolupráce Atilla Sadik, majitel společnosti Etna Distribution, která zastupuje franchisový koncept Broaster Chicken v zemích střední a východní Evropy. „Vidíme v českém trhu potenciál na otevření až 150 provozoven. Důvodem je jednak podle nás poměrně nízká konkrence v oblasti fastfoodů, alei fakt, že vybudování provozoven naší značky je pětkrát levnější než u našich konkurentů,” doplňuje Atilla Sadik s tím, že koncept Broaster Chicken se hodí jak do malých provozoven typu Express, které fungují na principu drive-thru, tak i jako větší restaurace. Pobočky by se měly nacházet v městech s minimálním počtem obyvatel 50 tisíc.

 

Na českém franchisovém thu je právě oblast Gastronomie tou nejpopulárnější. „Jak vyplývá z Reportu o franchisingu společnosti PROFIT system  franchise services, činil v posledních dvou letech podíl gastronomických konceptů na tuzemském franchisovém trhu 16  %,” říká Lenka Nováková, ředitelka odborného portálu Franchising.cz. Jak Nováková dále uvedla, v případě franchisového konceptu Broaster Chicken čeká na výhradního zástupce nemalá počáteční investice. Cena licence pro ČR činí 1,5 mil. EUR, přibližné náklady na zřízení jedné provozovny pak 150 tis. EUR.

Historie restaurací značky sahá až do roku 1954, kdy Tom Payne, Walter Blakely, Jerold Spates a Jack Vos zakládají společnost Broaster ve městě Beloit v americkém Wisconsinu. Firma se zprvu orientovala na prodej specializovaného technologického vybavení na přípravu jídel a postupně k ní připojila i výrobu ingrediencí. Tyto první kroky vedly postupně až k vytvoření sítě fastfoodů.  Díky prvním restauracím začala firma se svým speciálně upravovaným kuřecím masem dobývat severoamerický trh.

Broaster Chicken, to je šťavnaté, chutné a jemné kuřecí maso podávané v křupavém těstíčku dle firemních receptur. Originální receptury a marinády, které dávají kuřecímu masu jedinečnou chuť, jsou přísně chráněny. Originální je i způsob přípravy, který je založen na tlakovém smažení. Díky univerzálnímu menu nabízí značka Broaster Chicken svým partnerům možnost zařadit do něj i produkty odpovídající chutím na lokálním trhu.

(tz)

 

 

 

 

 

 

Stav Zveřejněno
Zobrazení
Upraveno 0 krát
Vytvořeno Středa, 27 Únor 2013 10:17
Upraveno Neupravováno

Parametry - Článek

calendar
calendar
calendar

Parametry - Pokročilé

Informace o metadatech

 

m franchise services s.r.o. provozuje odborný portál Franchising.cz, který je jediným specializovaným portálem na franchising v ČR. Denně přináší články o podnikání pod cizí značkou, vyhledává franchisanty a nabízí zajímavé podnikatelské příležitosti. Portál je zdrojem informací i pro Slovenskou republiku, která zatím takto zaměřeným informačním portálem nedisponuje. Od roku 2012 společnost také vydává čtvrtletník Vlastní firma FRANCHISING, který je jediným volně prodejným magazínem o podnikání pod zavedenou značkou.

Společnost PROFIT system franchise services s.r.o. je řádným členem České asociace franchisingu.

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3