INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Americký fastfoodový řetězec Broaster Chicken plánuje vstup na český a slovenský trh. Pro rozvoj své sítě hledá výhradního zástupce. Fastfoody se tak budou muset potýkat s novou konkurencí. 

Broaster Chicken je znám zejména pro své speciality z kuřecího masa. Ve Spojených státech amerických lze najít více než 10 tisíc restaurací této značky. V roce 2011 pak zahájila expanzi do Evropy, když otevřela první pobočku v Polsku. Na tamním trhu má v současné době celkem 6 provozoven. Kromě Česka hledá partnera, který ji bude exkluzivně zastupovat, také na Slovensku. 

Český a slovenský fastfoodový trh není dle vedení společnosti Broaster Chicken nasycen a stále je zde místo pro další hráče. Proto chce společnost nabídnout firmám a investorům možnost spolupráce, a to na principu franchisingu. „Úkolem  výhradního zástupce bude vybudovat síť restaurací pod značkou Broaster Chicken v rámci České republiky. K tomu získá kompletní podporu ze strany poskytovatele licence,” vysvětluje náležitosti spolupráce Atilla Sadik, majitel společnosti Etna Distribution, která zastupuje franchisový koncept Broaster Chicken v zemích střední a východní Evropy. „Vidíme v českém trhu potenciál na otevření až 150 provozoven. Důvodem je jednak podle nás poměrně nízká konkrence v oblasti fastfoodů, alei fakt, že vybudování provozoven naší značky je pětkrát levnější než u našich konkurentů,” doplňuje Atilla Sadik s tím, že koncept Broaster Chicken se hodí jak do malých provozoven typu Express, které fungují na principu drive-thru, tak i jako větší restaurace. Pobočky by se měly nacházet v městech s minimálním počtem obyvatel 50 tisíc.

 

Na českém franchisovém thu je právě oblast Gastronomie tou nejpopulárnější. „Jak vyplývá z Reportu o franchisingu společnosti PROFIT system  franchise services, činil v posledních dvou letech podíl gastronomických konceptů na tuzemském franchisovém trhu 16  %,” říká Lenka Nováková, ředitelka odborného portálu Franchising.cz. Jak Nováková dále uvedla, v případě franchisového konceptu Broaster Chicken čeká na výhradního zástupce nemalá počáteční investice. Cena licence pro ČR činí 1,5 mil. EUR, přibližné náklady na zřízení jedné provozovny pak 150 tis. EUR.

Historie restaurací značky sahá až do roku 1954, kdy Tom Payne, Walter Blakely, Jerold Spates a Jack Vos zakládají společnost Broaster ve městě Beloit v americkém Wisconsinu. Firma se zprvu orientovala na prodej specializovaného technologického vybavení na přípravu jídel a postupně k ní připojila i výrobu ingrediencí. Tyto první kroky vedly postupně až k vytvoření sítě fastfoodů.  Díky prvním restauracím začala firma se svým speciálně upravovaným kuřecím masem dobývat severoamerický trh.

Broaster Chicken, to je šťavnaté, chutné a jemné kuřecí maso podávané v křupavém těstíčku dle firemních receptur. Originální receptury a marinády, které dávají kuřecímu masu jedinečnou chuť, jsou přísně chráněny. Originální je i způsob přípravy, který je založen na tlakovém smažení. Díky univerzálnímu menu nabízí značka Broaster Chicken svým partnerům možnost zařadit do něj i produkty odpovídající chutím na lokálním trhu.

(tz)

 

 

 

 

 

 

Stav Zveřejněno
Zobrazení
Upraveno 0 krát
Vytvořeno Středa, 27 Únor 2013 10:17
Upraveno Neupravováno

Parametry - Článek

calendar
calendar
calendar

Parametry - Pokročilé

Informace o metadatech

 

m franchise services s.r.o. provozuje odborný portál Franchising.cz, který je jediným specializovaným portálem na franchising v ČR. Denně přináší články o podnikání pod cizí značkou, vyhledává franchisanty a nabízí zajímavé podnikatelské příležitosti. Portál je zdrojem informací i pro Slovenskou republiku, která zatím takto zaměřeným informačním portálem nedisponuje. Od roku 2012 společnost také vydává čtvrtletník Vlastní firma FRANCHISING, který je jediným volně prodejným magazínem o podnikání pod zavedenou značkou.

Společnost PROFIT system franchise services s.r.o. je řádným členem České asociace franchisingu.

 

Slovo ke dni

  • Prázdninový čas po celý rok

    Poslední dva roky pozoruji velmi zvláštní fenomén. Týká se přítomnosti v práci. Je to jasné, po covidu se na nás řítí dynamika dosud nevídaná. Nicméně tak nějak se změnil rytmus svátků, volna a dovolených. Vánoční prázdniny dětem sice končí na začátku ledna, ale v mnoha firmách klíčoví lidé do pracovního rytmu vplouvají až v polovině měsíce. Pak přichází 15 dní intenzivní práce. Po ní, od počátku jarních prázdnin, lidé rotují po horách a za stůl usedají přerušovaně až do konce března. Velikonoce odstartují další dovolenkový turnus. A květnové svátky mnozí využijí na odpočinkovou víc než týdenní šňůru. Od poloviny června se dostáváme na vlnu letních dovolených, která ustává až s půlkou září. Až potom se do půlky prosince rozjedou naplno kolečka pracovní aktivity, protože rok se pomalu s tím další schází. A pak je vánoční rádiový klid....

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

predseda 2024

Úřad průmyslového vlastnictví je jedním z nejvíce digitalizovaných orgánů české státní správy 25. duben 2025

Získat patent na unikátní technologii zpracování listí stromů k výrobě ultra tenkých izolačních desek, díky nimž nebude třeba v objektech topit, nebo na využití kopřivy tak, že se znásobí její blahodárné účinky na poškozené kolenní klouby, to by jistě bylo terno. Ukázalo by se, že myšlenek, které dobře poslouží lidstvu, není nikdy dost, a že jsou, převedeny do praxe, stále vítané.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Speciální příloha

titulka web

Otevřít PDF

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3