INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 

Společnost KM BETA, největší český výrobce střešní krytiny, zdicích systémů a maltových a omítkových směsí, odstartovala jarní kampaň.   V celkem 119 sponzoringových spotech, které odvysílá Prima TV, představí jednotlivé skupiny výrobků a zároveň připomene komplexnost svého sortimentu. Ten tvoří tradiční střešní krytina, vápenopískové zdivo, cihelné pálené zdivo a keramické stropy a nejnověji i suché maltové směsi.

Televizní kampaň KM BETA běží po celý duben. Bude mít formu sponzoringových vzkazů na kanálech Prima TV, konkrétně na Prima Cool, Prima ZOOM a Prima Family, které doplní další marketingové aktivity. „Touto kampaní chceme říci, že KM BETA je nejlepší volbou pro ty, kdo chtějí stavět. Jediný osvědčený dodavatel, jako je KM BETA, jim totiž stačí pro celou hrubou stavbu,“ říká Jiří Foltýn z oddělení marketingu.

Cílem nové marketingové kampaně je zvýšit povědomí o značce KM BETA a představit ji jako komplexního dodavatele veškerých potřebných materiálů pro hrubou stavbu. Komunikační mix se skládá ze sponzoringu TV pořadů, jako je Prostřeno a Top Gear, seriálů (Vraždy v Midsomeru a Sběratelé kostí) a nedělních filmů na Prima Family. Spoty v celkem 4 variantách jsou dlouhé 10 sekund. Sponzoringovou kampaň podpoří on-line reklama (bannery, komerční sdělení a textová reklama), inzerce v tištěných médiích a PR aktivity. Kampaň doplní atraktivní nabídka slev na základní střešní krytinu platná do konce května a zvýhodněné ceny na e-shopu KM BETA.

Vizuálně kampaň spojuje motivy, které KM BETA průběžně využívá pro inzerci v tištěných médiích. Autorem jejich návrhu je agentura AG GERONIMO, se kterou KM BETA již několik let spolupracuje. Ta také připravila aktuální sponzoringové spoty. Nákup prostoru zajistila agentura CZECH PROMOTION consulting.

www.kmbeta.cz

 

O společnosti KM Beta a.s

Společnost KM Beta a.s., největší český výrobce betonové střešní krytiny, vápenopískových cihel, páleného zdicího systému a nově i suchých maltových a omítkových směsí, je ryze českou firmou se sídlem v Hodoníně. Založena byla v listopadu 1996, čímž navázala na dlouholetou tradici výroby vápenopískových cihel a betonové střešní krytiny na jižní Moravě. Ta se datuje od roku 1912, kdy byl postaven v Bzenci – Přívozu závod na výrobu vápenopískových cihel. Ten vyrostl v blízkosti rozsáhlé lokality vátých křemičitých písků též nazývané Moravská Sahara, která dodnes slouží jako optimální surovinový zdroj pro výrobu. Tato lokalita je známá svými velmi kvalitními písky se stejnou zrnitostí, čímž je dán dobrý základ pro velmi vysokou kvalitu výrobků. V roce 1982 byla zahájena výstavba výrobního závodu v Bzenci – Přívozu na výrobu betonové střešní krytiny. S výrobou se začalo v listopadu 1983, kdy byl zahájen zkušební provoz. V letech 1988 – 1989 byl v Kyjově postaven druhý závod na výrobu betonové krytiny. Od listopadu 2009 vlastní KM Beta a.s. také závod Cihelna Hodonín na výrobu páleného cihelného systému, jehož výrobní tradice začíná již v roce 1860. Nejnovějším závodem společnosti KM Beta a.s. je nedávno dokončený závod v Bzenci na výrobu maltových a omítkových směsí.

 (tz)spot ilustrační

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3