INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

 

 Majitelka a ředitelka Jana Erbová založila podnik v roce 1999.  Firma má dnes 26 zaměstnanců a sídlí ve vlastní provozovně v Horních Počernicích, kde se kromě skladu a kanceláří nachází i nová vzorková prodejna.

 

Společnost AC-T servis se zabývá velkoobchodní činností. Partnerům nabízí vybrané druhy železářského zboží – dveřní kování, doplňky ke dveřím, systémy generálního klíče, objektová kování, dveřní zavírače, kliky a větrací mřížky, ale i krbové nářadí a krbové doplňky. Většina produktů pochází z dovozu, dodávky se v provozovně finalizují a kompletují. Podnik působí na území celé České republiky, vyváží na Slovensko a do Maďarska, partnera na sortiment krbového nářadí má v Bulharsku. Firma odebírá zboží asi od dvaceti výrobců po celé Evropě. Ti se partnery stali na základě průzkumu trhu, informací z veletrhů, doporučení a osobních návštěv přímo v jednotlivých továrnách. Struktura odběratelů je velmi rozmanitá. Nejsilnější skupinu tvoří takzvané hobby markety, dále výrobci a dodavatelé dveří, interiérová či designérská studia, železářské obchody, stolařství, stavební firmy a truhláři.

 

Tržby činily k 31.3.2012 90,61 milionu korun. Čistý zisk dosáhl k 31.3.2012 více než 4,7 milionu korun.

 

 

 

Historie

 

Z firmy o dvou lidech v garáži a pokojíku doma vybudovala Jana Erbová za podpory manžela a rodiny prosperující velkoobchod.

 

Začala podnikat v roce 1999 těsně před nástupem na mateřskou dovolenou a původně se nová firma měla zaměřovat jen na vedení účetnictví a daňový servis, jak napovídá i její zkrácený název AC-T vycházející z anglického Accounting-Tax servis. Po necelých dvou letech však přišel její manžel s jedinečnou příležitostí – rozjet vlastní obchod s prodejem dveřního kování.

 

Jana Erbová souhlasila, i když bylo nutné začít s minimálním vlastním kapitálem a bez velkých prostor. „Při rozjezdu nám pomohli hodně rodiče, kteří pomáhali nejen s hlídáním dětí, ale zapojili se i do chodu firmy,“ vzpomíná majitelka.

 

Po nelehkých začátcích manželé firmu rozjeli. Z domu přešli do nájmu, aby vyřešili potřebu mít samostatnou kancelář a větší sklad. Posléze se podařilo získat investiční úvěr a koupit halu s pozemkem. Provozovnu postupně opravovali a přestavovali až do nynější podoby, kdy skýtá dostatečný prostor nejen pro sklad, výrobnu a kanceláře, ale i pro novou vzorkovou prodejnu, kde návštěvník najde vše, co firma nabízí.  

 

Značka Czech Made

 

Za služby, které nabízí, získala loni společnost AC-T právo používat značku CZECH MADE. V průzkumu ověřovatelů se ukázalo, že spokojenost s jejími službami vyjádřilo přes 96 procent zákazníků. Firma podle dotazovaných pracuje rychle, kvalitně a za odpovídající ceny. Díky vlastnímu skladovým zásobám dodává objednané zboží do druhého dne. Výběr dveřního kování a doplňků zájemcům usnadňuje pravidelně aktualizovaný katalog. Zboží odpovídá nejnovějším trendům v designu a také vysokým nárokům, například na stupeň zabezpečení.

 

Vždy něco navíc

 

„Aby nás obchodníci vyhledávali a spolupracovali s námi, je nutné jim být skutečným partnerem. Pracujeme rychle, spolehlivě a férově. Nabízíme vlastně vše, co je potřeba k fungujícím dveřím, včetně veškerých souvisejících služeb na nejvyšší úrovni,“ shrnuje firemní strategii Jana Erbová

 

Velkou přidanou hodnotou je i fakt, že firma drží na skladě rozsáhlé zásoby. Odběratelé tak nemusí ukládat vlastní finanční prostředky do zásob. Vše, co obsahuje katalog, je okamžitě k dispozici. Prostřednictvím balíkové služby jsou zásilky doručeny adresátům do druhého dne. Zákazníci si proto objednávají jen to, co opravdu potřebují.

 

Značný význam přikládá společnost podpoře prodejní činnosti obchodních partnerů,  prezentačním stojanům, katalogům, letákům, školení obchodních zástupců i vyřizování reklamací (závady v 90 procentech vznikají špatnou montáží). „Naši činnost hodnotíme jako vztah k zákazníkovi a stále hledáme, jak mu nabídnout větší komfort,“ říká jednatelka.

 

Nová vzorková prodejna

 

Dalším důležitým bodem v činnosti firmy bylo otevření nové vzorkovny a zároveň prodejny v létě 2012. V ní je k vidění vše, co firma nabízí. Nejen panely s dveřním kováním, větracími mřížkami, doplňky ke dveřím, ale také veškerý sortiment krbového nářadí, koše na dřevo nebo drobnosti, jako ekologické podpalovače.  Prostor slouží také jako reprezentativní místo obchodních schůzek a mohou zde probíhat i školení nebo menší společenské akce. Chtěli jsme poskytnout větší zázemí těm, kteří nás už znají, jako i těm, kteří se s námi teprve seznamují. Zjistili jsme, že od otevření prodejny se nám maloobchodní prodej zvýšil o třetinu,“ konstatuje jednatel Martin Erba.

 

Pohled do budoucna

 

Majitelka společnosti ví, že funkční internetový obchod je dnes nutností. I přesto, že firemní webové stránky jsou od počátku plně propojené s informačním systémem firmy, čeká je v letošním roce zásadní změna a to jak vzhledu, tak i funkčnosti.

 

Pokud jde o obrat a zisk, ty jsou letos na podobné úrovni jako loni. Tuto skutečnost považuje majitelka za úspěch, vždyť firma patří do oboru stavebnictví, kde nyní nevládnou nejlepší časy. Spoléhá však na vytyčenou strategii. Tou je servis, bezchybnost, rychlost dodávek,  podpora prodeje, marketing a vstřícní zaměstnanci. Firma hodlá expandovat také do zahraničí.

 

Společenská odpovědnost

 

Společenská odpovědnost není vyhrazena jen velkým firmám. To potvrzuje i majitelka  AC-T servisu: „Prodáváme dveřní kování, ale to neznamená, že žijeme jen obchodem. Máme oči a uši otevřené i pro potřeby okolí, kde podnikáme. Podporujeme například Jaroslava Petrouše, paralympionika, který pochází z Horních Počernic. Dále pomáháme místnímu sdružení MUM, které si dalo za cíl usnadňovat mladým ženám návrat do práce po mateřské dovolené. Finančně jsme podpořili výstavu fotografa a publicisty Josefa Loudy. Jsme také sponzorem setkávání dětí z místní základní školy a dětí s handicapem. Přispíváme i na činnost dětského divadelního souboru Počerníčci, abych uvedla alespoň některé příklady naší charitativní činnosti,“ uzavírá podnikatelka.

 

 

Ing. Jana Erbová

 

·         Třiačtyřicetiletá Jana Erbová se narodila v Brandýse nad Labem. Absolvovala Vysokou školu ekonomickou v Praze a po té pracovala v několika společnostech jako ekonom.

 

·         V roce 1999 založila vlastní firmu, orientovanou původně na vedení účetnictví a daňový servis. Po dvou letech majitelka toto zaměření změnila na prodej dveřního kování.

 

·         V roce 2009 získala Ocenění českých podnikatelek v kategorii malých firem.

 

·         Je vdaná, má dvě děti.

(tz)

 

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3