INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Úspěch Konica Minolta na českém trhu odstartoval sérii personálních změn v oblasti přímého a nepřímého prodeje. Čeští manažeři dostali příležitost prokázat svoje zkušenosti jako odborní ředitelé na Slovensku a v Bulharsku. Jednatelem v těchto zemích byl již dříve jmenován Tomáš Bednář, generální ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech. Dosavadní obchodní ředitel pro přímý prodej Jiří Skopový navíc uspěl v silné mezinárodní konkurenci a stěhuje se do Singapuru jako člen nejvyššího vedení pro region jihovýchodní Asie.

Novým obchodním ředitelem pro přímý prodej se od 1. dubna 2013 stal Pavel Štěpán, který měl dosud v Konica Minolta na starosti péči o klíčové zákazníky společnosti. „Stále roste poptávka po službách, které umožňují zjednodušit správu dokumentů a zvýšit efektivitu práce. Rozvoj digitalizace je pro nás velkou příležitostí. Prioritou pro letošní rok bude detailnější segmentace zákazníků,“ uvedl Pavel Štěpán.

Do Konica Minolta přešel Pavel Štěpán v loňském roce ze společnosti Xerox. Zde působil od roku 2010 také na pozici obchodního ředitele. Svou kariéru odstartoval v roce 2000 ve společnosti GTS CE, kde se v průběhu deseti let vypracoval na poziciGlobal Account Director CE.

V oblasti nepřímého prodeje, v rámci kterého Konica Minolta zároveň zajišťuje také distribuci značky Develop, střídá ve vedení Tomáš Holubec dosavadního ředitele Pavla Čurdu. Ten nyní nastupuje na pozici výkonného ředitele Konica Minolta pro Chorvatsko a Slovinsko. „Nepřímý prodej dosáhl za uplynulý rok dobrých výsledků, a to přesto, že jsme opustili trh malých domácích tiskáren. Pro rok 2013 chystáme například rozšíření sítě certifikovaných partnerů či posílení aktivit spojených s podporou prodeje dokumentových řešení,“ řekl Tomáš Holubec.

Nový ředitel nepřímého prodeje, Tomáš Holubec, nastoupil do Konica Minolta v roce 2006. Od té doby působil na různých manažerských pozicích v rámci oddělení produkt marketingu. Od roku 2011 zastával funkci manažera v oblasti distribuce a retailu.

Oblast produkčních strojů nově povede Petr Vavřík. „Prodej produkčních strojů vzrostl za posledních pět let o téměř 600 procent. Dokázali jsme ovládnout trh a vybudovat si velký náskok před konkurencí. Letos pro nás bude výzvou zavádění služeb zaměřených na poradenství spojené s efektivním provozem tiskových zařízení ve firmách,“ upřesnil Petr Vavřík.

Petr Vavřík současně zůstává ve funkci ředitele přímého prodeje oblasti západní části Čech (A1), kde působí již od roku 2008. Různé manažerské posty zastával již od roku 1994ve společnostech Procter & Gamble, Kofola a Karlovarská korunní kyselka. Do Konica Minolta nastoupil v roce 2007 na pozici Key Account Manager.

Poslední změnou v rámci organizační struktury Konica Minolta Business Solutions Czech je pozice ředitele přímého prodeje oblasti Morava a Slezsko (A3). V této funkci nyní Michal Vyjídák střídá Milana Kasíka, který je nově zodpovědný za tvorbu obchodní strategie na Slovensku a v Bulharsku. „Jen loni se pro pronájem tiskových řešení a outsourcing doprovodných služeb rozhodlo přes 700 firem a veřejných institucí. Jde o nový trend, který je opakem situace před deseti lety. Pro nás je výhodou, že komukoli dokážeme zajistit financování a dodat vše od strojů přes zaměstnance,“ vysvětlil Michal Vyjídák.

Michal Vyjídák zahájil svou kariéru v roce 1993 ve společnosti DAE jako referent zahraničního obchodu. Od roku 1999 působil pět let jako obchodní zástupce ve společnosti Berner. V roce 2004 nastoupil do Konica Minolta na pozici konzultanta pro oblast optimalizace tiskového prostředí.

Dalšími vrcholovými manažery českého zastoupení Konica Minolta, kteří nově zastávají i vedoucí funkce na Slovensku a v Bulharsku, jsou Jiří Jelínek, ředitel produkt marketingu a Lubomír Boubelík, který je zodpovědný za oblast zákaznických služeb včetně logistiky.

O společnosti Konica Minolta Holding, Inc.

Konica Minolta je zastoupena v 64 zemích celého světa. Zaměstnává celkem 35 600 zaměstnanců a její výrobky a služby můžete najít na 14 000 obchodních a servisních místech. Centrálu má v Tokiu, evropská centrála sídlí v Hannoveru a americká v Ramsey (New York). Rychlý vývoj všech technologií zajišťuje více než 26 vývojových a technických center.

O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech

Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. V roce 2005 a 2010 bylo české zastoupení společnosti Konica Minolta vyhlášeno nejlepším zastoupením v evropském regionu, a to především díky kvalitě zákaznických služeb. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2012 – Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem přes 56 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (43,6 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (35,4 %). Více informací na www.konicaminolta.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3