INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

GUMOTEX byl doposud spoločností orientovanou především na výrobu, dnes posiluje zejména své obchodní a marketingové aktivity. Nové jméno na postu generálního ředitele či změna vizuální identity jednoho z 50 největších českých exportérů tento rozvoj prezentuje i navenek. Cílem posledních změn je podle marketingového oddělení GUMOTEXu představit novodobou esenci podnikání, podtrhnout dlouholeté zkušenosti a vyjádřit vášeň pro práci, která ve společnosti doslova pulzuje. Důkazem jsou i obrovské objemy investic, které společnost plánuje vložit nejen do technologií, ale i vývoje.

GUMOTEX je stabilní společností již několik desítek let, ani korporátní změny proto na sebe nenechaly dlouho čekat. Značka zastřešuje celkem 7 produktových skupin, které vycházejí ze stejně silného základu a svojí činností podporují stabilitu společnosti. Ta dává pokroky najevo také změnou identity a investicemi do technologií, které se světovou ekonomickou krizí rozhodně neměly nic společného. Představitelé společnosti dnes hovoří o plánovaných společných investicích v objemu čtvrt miliardy korun do jednotlivých divizí.

„Naším hlavním benefitem je fakt, že nejsme specializovaní jenom na jeden segment. GUMOTEX je technologicky vyspecifikovaný, ale naše technologie se dají uplatnit v mnoha směrech či divizích. Nezanedbatelná je však také diverzifikace do různých světových regionů,“ vysvětlil Tomáš Bičák, obchodní a marketingový ředitel společnosti GUMOTEX, důvody, pro které společnost prosperovala i navzdory obávané světové hospodářské krizi. „Věříme, že celkový redesign vdechne značce a jejímu působení novou energii a dynamiku. Poprvé v historii totiž tato změna otevřela možnosti pro rozvoj samostatné identity pro každou produktovou skupinu v rámci odštěpných závodů. Vysíláme tedy jasný signál
o úspěšném růstu, stabilním zázemí a jasných předsevzetích, které v blízké budoucnosti plánujeme naplňovat,“
  dodala marketingová manažerka GUMOTEXU Jana Caltíková.

Produktové skupiny mají v nové korporátní identitě značky, jejíž produkty se s úspěchem prodávají v 28 zemích světa, přiřazenou barvu i označení, které definuje jejich hlavní obchodní zaměření - Automotive (autopříslušenství, Tanex), Boats & Outdoor (nafukovací lodě), Rescue Systems (záchranné systémy), Rubber & Coatings (gumárenské směsi a povrchově upravované materiály) a Matrace. Produktovou skupinu Air Chambers (lehátka) a služby označované jako Services (servis, montované haly) zastřešuje i nadále hlavní logo společnosti GUMOTEX.  

Navenek charakterizují značku GUMOTEX ještě stále dvě nejvýraznější divize - matrace a nafukovací lodě. Paradoxně, nejdynamičtěji rozvíjející se divizí jsou právě záchranné systémy, které realizují společnosti obchody po celém světě. „Zatímco hlavním cílem divize lodí bude do dalších měsíců zdvojnásobit prodej a vtisknout produktu výraznou retailovou tvář prostřednictvím redesignu a vývoje nových kategorií lodí, dokazuje divize nafukovacích matrací svoji sílu na trhu především kvalitou, která se dlouhodobě drží pod 1 % zákaznických reklamací, což se odráží v dokonale zvládnuté technologii, která se 60 let výrazně neměnila, ale také v rozsáhlém oddělení vývoje GUMOTEXU. Možná i to je důvod, proč je GUMOTEX v každoročních průzkumech jedním z nejoblíbenějších zaměstnavatelů v regionu. Tento rok je pro společnost velmi významným také proto, že přinášíme i nový produkt divize matrace - Unikátní spací systém Night Control, který se vymyká všemu, co doposud náš trh nabízel. Pro jeho spuštění jsme si na začátek vybrali menší slovenský trh, ale plány jsou obrovské,“ říká Tomáš Bičák, který zároveň potvrzuje silný sociální systém ve společnosti i celém regionu, ale také sponzoring a nezištnou pomoc při záplavách, v azylových centrech a institucích, kterým nedokáže pomáhat stát. Nezaostává však ani divize autopříslušenství, která koncem roku 2013 plánuje otevření nové linky v Jaroměři. Ta v rámci Evropy nemá obdoby.

Pozici obchodního partnera, na kterého se dá spolehnout, potvrdil GUMOTEX také změnou loga. „První logo společnosti vzniklo v polovině devadesátých let rukou tehdejšího zaměstnance propagační dílny, později uznávaného umělce Cyrila Urbana, při příležitosti vzniku samostatného podniku. Symbolem značky bylo písmeno G, jehož podoba se stala základem celého loga,“ dodala marketingová manažerka společnosti GUMOTEX Jana Caltíková, podle které nové logo společnosti navazuje na vzhled toho původního. Základní tvar i symbol má však ještě více podporovat dojem stability a otevřenosti vůči novým podnětům a zkušenostem. „Nové logo získalo pulzující odstín modré barvy, výrazně modernější písmo
a systém barevného odlišení jednotlivých divizí,“ zakončila Jana Caltíková.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3