INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

NTROPOL ENERGY rozšířil svůj tým o nového PR manažera, který bude zároveň tiskovým mluvčím společnosti. Od 1. května se jím stane bývalý mluvčí České televize a Ministerstva obrany Ladislav Šticha. Nový PR manažer nahradí dosavadní tříletou spolupráci Centropolu s agenturou Ad-vise.

„Službám Centropolu důvěřuje téměř 400 tisíc zákazníků a společnost s tak významným postavením na trhu musí být schopna každý den kvalitně komunikovat s veřejností. Jsem rád, že se nám do týmu podařilo získat silnou osobnost, která má dlouholeté zkušenosti z mediálního prostředí. Věřím, že profesionální schopnosti Ladislava Štichy ocení zejména novináři, pro které se stává partnerem,“ říká předseda představenstva CENTROPOL ENERGY Aleš Graf.

CENTROPOL ENERGY vytvořením pozice PR manažera pokračuje ve zkvalitňování externí komunikace. Posílení call centra, nový systém péče o zákazníky a zkvalitnění marketingu jsou jen některé kroky, kterými chce společnost upevňovat svojí pozici na trhu s energiemi. „Nabídka pracovat pro Centropol patří do kategorie těch, které se neodmítají. Tato moderní, dynamická a ryze česká společnost má obrovský potenciál a nerad bych chyběl, když se stává významným hráčem, který bude nepochybně hrát zejména na trhu s energiemi ještě dlouho důležitou roli,“ vyjmenovává důvody, proč přijal nabídku pracovat pro Centropol nový PR manažer a tiskový mluvčí Ladislav Šticha. V prvních měsících se bude soustředit zejména na další upevňování již tak dost vysoké důvěry zákazníků a dalšímu zvyšování povědomí o značce CENTROPOL ENERGY.

Ladislav Šticha má za sebou více než dvacet let mediální praxe. Postupně prošel jako redaktor a dramaturg Českou televizí a TV Nova. Od roku 2003 se začal věnovat PR postupně jako mluvčí a manažer tiskových odborů Ministerstva obrany, Vojenského zpravodajství a České televize.Letos mu bude 45 let, je ženatý a má dvě děti.

CENTROPOL ENERGY, a.s. působí na trhu s elektřinou již od roku 2007 a je jedním z největších alternativních dodavatelů v České republice. Na trh se zemním plynem vstoupila společnost na začátku roku 2010. Zemní plyn a elektřinu dnes dodává více než 330 tis. zákazníků. Převážnou část odběratelů, zhruba 80 procent, tvoří domácnosti. Zbylých 20 procent tvoří města a obce, organizace státní správy či malé a střední firmy. Mezi významné zákazníky CENTROPOL ENERGY patří například ministerstvo vnitra, ministerstvo spravedlnosti, několik krajů a krajských měst. CENTROPOL ENERGY dodává energie maloobchodní síti ENAPO, pražské ZOO, Lesům ČR, řadě nemocnic a dalších firem.

CENTROPOL ENERGY, a.s. je jednou ze společností patřících do skupiny CENTROPOL, která působí v energetickém sektoru již od roku 2002. V roce 2013 se společnost poprvé dostala do žebříčku Czech TOP 100 a stala se jednou z pěti největších firem Ústeckého kraje. Tržby společnosti dosáhly v roce 2013 podle neauditovaných výsledků osm miliard korun, což je o třetinu více než v roce 2012. Do skupiny CENTROPOL patří také první plnohodnotný virtuální mobilní operátor zaměřený na domácnosti, který spustil své služby v září 2013.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3