INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Česká republika patřila i v loňském roce mezi klíčové trhy Konica Minolta v Evropě. Tuzemské zastoupení bylo s tržbami ve výši 1,59 miliardy korun a ziskem 58,4 milionu korun páté nejúspěšnější z 32 zemí, ve kterých koncern v Evropě podniká. Po rekordním roce 2012 se vloni hospodářské výsledky společnosti vrátily na úroveň předchozích let. Zhruba třetinový pokles zisku Konica Minolta připisuje dopadům ekonomické krize, která se projevila mimořádně vysokým počtem insolventních zákazníků a stornovaných objednávek. Díky téměř 22 tisícům uzavřených smluv si Konica Minolta udržela pozici lídra trhu v oblasti kancelářských řešení i produkčního tisku.

„Loňský rok byl spojený s konsolidací našich aktivit na tuzemském trhu. Vyrovnávali jsme se s útlumem poptávky jak v oblasti komerčních firem, tak veřejné správy. V důsledku negativního vývoje jsme snížili o 10 % počet zaměstnanců a provozní náklady o 50 milionů korun. Díky tomu se nám podařilo dosáhnout velice dobrých výsledků nejen v porovnání s minulými roky, ale i s ostatními evropskými zeměmi,“ řekl Tomáš Bednář, generální ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech.

Přesto, že prodeje nedosáhly úrovně roku 2012, obhájila Konica Minolta první pozici na trhu v prodeji barevných i černobílých laserových multifunkčních zařízení formátu A3. Již šestým rokem po sobě je také lídrem žebříčku dodavatelů černobílých (výkon nad 90 stran A4/min.) i barevných (výkon nad 50 stránek A4/min.) produkčních digitálních tiskových strojů.

„Zákazníci se více zajímají o sofistikovaná softwarová řešení. V oblasti prodeje aplikací jsme zaznamenali 36% růst. Proto chceme jít i nadále cestou DMS (Document Management System) a návazných služeb,“ uvedl Pavel Štěpán, obchodní ředitel Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Největší potenciál vidíme v oblasti zajištění správy oběhu dokumentů ve firmách a ve využívání moderních technologií, jako jsou cloudové služby a mobilní zařízení.“

I z tohoto důvodu patří mezi klíčové události loňského roku uzavření smlouvy s mezinárodní společností K2 (www.k2.com) o výhradní distribuci jejich softwaru v České republice. Systém K2 zajišťuje zákazníkům maximální kvalitu služeb spojených se správou oběhu dokumentů. Konica Minolta dále rozšířila nabídku služeb digitalizace a dlouhodobé archivace dokumentů při zachování jejich právní účinnosti v rámci celé EU. V roce 2013 také zahájila provoz vlastního internetového obchodu se softwarovými aplikacemi, díky kterým mohou zákazníci jednoduše rozšiřovat funkce tiskových přístrojů.

(tz)

Slovo ke dni

  • Obrat k přirozené stravě nebo zdravému selskému rozumu?

    Není to tak dávno, co vyšla souhrnná zpráva pod hlavičkou OSN upozorňující na nebezpečí vysoce zpracovaných potravin. A čím že jsou nebezpečné? Mají souvislost s výskytem a rozvojem některých chorob včetně těch obávaných civilizačních a duševních. O posledně jmenovaných se dokonce hovoří čím dál častěji jako o epidemii. Není se co divit. Evoluce člověku trvala léta. Jak by mohlo být lidské zažívání zvyklé na látky nebo technologické zpracování surovin, které není starší než století? Zažili jsme boom ztužených tuků, tuků na smažení, průmyslových cukrovinek obohacených o kukuřičný sirup, glukózovo-fruktózový sirup, modifikované škroby, emulgátory, sladidla, přídavky mléčných bílkovin, hrachového proteinu…Ve výčtu by se dalo pokračovat. Otázka tedy zní, když je možné restrikcemi potírat kde co, nebylo by nasnadě také něco zvýhodnit? Třeba...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Duben 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3